1. leht 1-st

Seeria sadamas

Postitatud: T Jaan 12, 2010 17:07
Postitas tt
Täna ennelõunal avanes tallinna reisisadamas säärane pilt:

Pilt

Postitatud: T Jaan 12, 2010 19:28
Postitas Rein
Kas too läks rootsi tagasi,, või jääb siia maile pidama? Karmid tuulesuunajad on katusel, et kurvis külgpidamist oleks 8)

Postitatud: T Jaan 12, 2010 19:42
Postitas Metskass
Mulle meeldivad selle eluka peeglid ja üldse tundub väga huvitav masin olema - sellist uuriks kohe lähemalt :wink:
Mis aasta mudeliga täpsemalt tegu on? (Harige asjatundmatut naisterahvast).

Postitatud: T Jaan 12, 2010 19:49
Postitas Rein
Uks on ka selline vinge, alumine osa käiks nagu koeraluugina lahti :)

Postitatud: T Jaan 12, 2010 20:34
Postitas tt
Peeglid on kange meretuul (või lõppkiirus) vastu tiiba puhund ;)
Polnud kahjuks aega sadamas kauem passida, kes ja kuhu. Kahjuks polnud ka mingit ELRK meenet kojamehe vahele pista (peale oma pläsku, aga sel pole tel numbrit peal) ning oleks ka vaev olnud end väravast sisse moosima minna.

Postitatud: T Jaan 12, 2010 21:18
Postitas landy
Auto mudeliks Series I 107". Valmistusaasta ilmselt 1956-1959 vahel.
Üsna haruldane kastiga mudel.
Tundub olema mehhaanilise vintsiga ning sahk käib vist ka ette.

Postitatud: T Jaan 12, 2010 21:26
Postitas Rein
Ma arvan küll, et see toodi siia. Üks rattapolt on puudu, sellepärast ta rootsis ilmselt seisma jäigi.

Postitatud: T Jaan 12, 2010 21:28
Postitas tt
landy kirjutas:Auto mudeliks Series I 107". Valmistusaasta ilmselt 1956-1959 vahel.
Üsna haruldane kastiga mudel.
Tundub olema mehhaanilise vintsiga ning sahk käib vist ka ette.
võib ka paar aastat vanem olla, aga nii vana masinat minu silm kuupäevalise täpsusega ei dateeri ;)

http://www.landroverclub.ee/index.php?o ... Itemid=141

1953
Sügisel pikendatakse kere 80 tollilt 86 tollini. Valmistama hakatakse 107-tollise kerega mudeleid.

Postitatud: T Jaan 12, 2010 21:33
Postitas tt
Rein kirjutas:Ma arvan küll, et see toodi siia. Üks rattapolt on puudu, sellepärast ta rootsis ilmselt seisma jäigi.
ma ei usu, et selline pisiasi nii võimsa džiibi lõppkiirust mõjutab
vat vanad citroenid olid kolme rattapoldiga, sest kaks jäi nadiks, sellel veel 4 alles.
aga mine tea, äkist läks rootslane laeva tagasi polti otsima

Postitatud: T Jaan 12, 2010 21:51
Postitas Metskass
aga mine tea, äkist läks rootslane laeva tagasi polti otsima
Ehk mõni tahtis mutrit suveniiriks? Ma tean,et mina oleks küll tahtnud seda asjandust lähemalt katsuda!

Postitatud: K Jaan 13, 2010 23:57
Postitas landy

Postitatud: K Jaan 20, 2010 22:50
Postitas Valge Hiir
Sai siis mõningate kodanike "tungival" nõudmisel ühendust võetud oma "kodustatud" swensonitega ja palusin uurida natuke auto tausta.
Rootsi ju teada tuntud heaoluühiskond ja seal on võimalik reg.numbri järgi üht-koma-teist-infot masinate kohta kohalikust registrist kätte saada.

Antud priboor on 1955. aasta sigitis ja kuulub ühele aupaklikus eas olevale härrasmehele Rootsi Kuningriigi pealinna eeslinnast.
Mis teada siiamaile tõi, võta sa kinni.