Discovery II täpsustavad küsimused.
Moderaator: landy
Discovery II täpsustavad küsimused.
Tervitused,
Seoses vajadusega suurema pagasiruumiga auto järele ja seoses väikese majandusliku riskivalmidusega oleks tarvis Discovery II poole vaadata.
Mul on vaja, et auto näeks hea välja, oleks pideva (mitte lülitatava) neliveoga ning et maantesõit oleks mugav ja mitte rappuv. Samas peab olema võimalik silmi maha löömata autot südalinna tornide ette parkida. Seega võib enamus pärismaasturid nimekirjast maha tõmmata. Enamus mängumaastureid (hjundaid ja hondad ja sangjongid) võib kah maha tõmmata.
Valikus on susuliselt Disco II õhkvedrudega, Cadillac SRX, Subaru Outback ja Forrester. Üks siin nimekirjas on maastur, teised pideva 50/50 neliveoga pereuniversaalid.
Taas finantsriskide maandamiseks valiksin diiselauto. Lisaks jääb Cadillac teispoole 300 tuhandet, kuid ma tahaks 150 kandis mängida.
Manuaalkast ja täis riide sisu ei tule ilmselt arutlusele, kuna titt läbustab liiga intensiivselt ja igapäevaautol ei viitsi käike lapata.
Seega siin mõned küsimused DII seoses:
- Kas kõikidel autodel on 4x õhkvedrud? või on õhuga ainult tagaots? või mismoodi see mudelite ja aastate lõikes jaguneb.
- kas on aastate lõikes olulisi muutusi ja upgrade? kas näiteks 2002 aasta auto on oluliselt parem kui 2001?
- kas 7-kohalistel saab tagaistmed lihtsalt välja tõsta ja pagasiruumi suurendada?
- kuidas tuvastada ja millise varustusastmega autole paigaldati see kurvides vastu väänav kere stab. süsteem?
Lisaks võib foorumikasutaja pakkuda personaalsõnumi või vastuse kaudu oma autot. Ütlen igaks juhuks ära, et vints ja hardcore rauad-rehvid minu silmis auto väärtust ei tõsta, kuna autoga põristab enamus ajast elukaaslane, kellele DII välimus eriti ei istu ja nimetab seda Muhvi-autoks.
Samas sisse pole ta ühelegi istunud ja sõita pole saanud. Seega peaks auto olema võimalikult "linnalik", et esmamuljega "paugutada". Auto hakkabki 95% sõitma asfaldil ja 5% kehvema kattega teel. Linnamehena hindan auto juures puhtust, seega kui oled pagassis kruusa ja käigukaste vedanud, siis minust ostjat ei ole.
Tänan soovituste eest juba ette
Indrek
Seoses vajadusega suurema pagasiruumiga auto järele ja seoses väikese majandusliku riskivalmidusega oleks tarvis Discovery II poole vaadata.
Mul on vaja, et auto näeks hea välja, oleks pideva (mitte lülitatava) neliveoga ning et maantesõit oleks mugav ja mitte rappuv. Samas peab olema võimalik silmi maha löömata autot südalinna tornide ette parkida. Seega võib enamus pärismaasturid nimekirjast maha tõmmata. Enamus mängumaastureid (hjundaid ja hondad ja sangjongid) võib kah maha tõmmata.
Valikus on susuliselt Disco II õhkvedrudega, Cadillac SRX, Subaru Outback ja Forrester. Üks siin nimekirjas on maastur, teised pideva 50/50 neliveoga pereuniversaalid.
Taas finantsriskide maandamiseks valiksin diiselauto. Lisaks jääb Cadillac teispoole 300 tuhandet, kuid ma tahaks 150 kandis mängida.
Manuaalkast ja täis riide sisu ei tule ilmselt arutlusele, kuna titt läbustab liiga intensiivselt ja igapäevaautol ei viitsi käike lapata.
Seega siin mõned küsimused DII seoses:
- Kas kõikidel autodel on 4x õhkvedrud? või on õhuga ainult tagaots? või mismoodi see mudelite ja aastate lõikes jaguneb.
- kas on aastate lõikes olulisi muutusi ja upgrade? kas näiteks 2002 aasta auto on oluliselt parem kui 2001?
- kas 7-kohalistel saab tagaistmed lihtsalt välja tõsta ja pagasiruumi suurendada?
- kuidas tuvastada ja millise varustusastmega autole paigaldati see kurvides vastu väänav kere stab. süsteem?
Lisaks võib foorumikasutaja pakkuda personaalsõnumi või vastuse kaudu oma autot. Ütlen igaks juhuks ära, et vints ja hardcore rauad-rehvid minu silmis auto väärtust ei tõsta, kuna autoga põristab enamus ajast elukaaslane, kellele DII välimus eriti ei istu ja nimetab seda Muhvi-autoks.
Samas sisse pole ta ühelegi istunud ja sõita pole saanud. Seega peaks auto olema võimalikult "linnalik", et esmamuljega "paugutada". Auto hakkabki 95% sõitma asfaldil ja 5% kehvema kattega teel. Linnamehena hindan auto juures puhtust, seega kui oled pagassis kruusa ja käigukaste vedanud, siis minust ostjat ei ole.
Tänan soovituste eest juba ette
Indrek
Viimati muutis Indrek_S, K Veebr 04, 2009 10:41, muudetud 1 kord kokku.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Re: Discovery II täpsustavad küsimused.
Õhkvedrustusega peaks olema 7-kohalised. Ja kui õhkvedrustus, siis vaid taga. Minu teada.Indrek_S kirjutas: - Kas kõikidel autodel on 4x õhkvedrud? või on õhuga ainult tagaots?
Disco I ES, 300Tdi
Seda, et kokku kalpivad, seda tean. Käisin eile ühte Saksa autos kaemas. kohapeal selgus, et käigukast on avariireziimis. Mingi ülevaate autost sain.
Samas avastasin, et kui viimane rida istmeid eemaldada, siis saab hulga väärtusliku pagasiruumi juurde. Mul vaja pidevalt käru (tite) ja muud totrust vedada, seega iga ruutsentimeeter on arvel.
Samas avastasin, et kui viimane rida istmeid eemaldada, siis saab hulga väärtusliku pagasiruumi juurde. Mul vaja pidevalt käru (tite) ja muud totrust vedada, seega iga ruutsentimeeter on arvel.
Esimene mõte on selline, et sa pead üks 100 k veel juurde mõtlema, et saada selliste parameetritega D II - e. D II on väga hea auto aga suht puine võib tunduda alguses. Peale selle tema nelivedu on pidev, kuni läbi ei hakka libisema, elik oleks oluline osta auto, millel on keskdifriluku lülitusvõimalus juba sees. Siis saad omale väga pudruse ilmaga vähemalt 2 pidevalt vedavat ratast. Niipalju, kui mina otsisin, siis korras ja puhas sisu oli siit väga raske leida millega võiks ka teatrisse minna. Selline tööloom rohkem tundub
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Range Rover on luksuslik ning sobib ni teatrisse kui ka maale.
Samas on mahutuvus ehk nati väiksem
Samas on mahutuvus ehk nati väiksem
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Jätke nüüd see jahumine RR vs Disco, ostusoov on konkreetne, mees on asjad enda jaoks läbi mõtelnud.
Kusjuures mina olen küll korralikke ja puhtaid DII siin liikumas näinud, kui endale masinat otsisin. Igasuguste vilede-lisadeta-eriliste lukkudeta jne masinat ju ostja endale tahabki, mitte karmi metsalooma.
Mis sõidumugavusse puutub, siis see ON OLEMAS. Ja väga hea.
Kusjuures mina olen küll korralikke ja puhtaid DII siin liikumas näinud, kui endale masinat otsisin. Igasuguste vilede-lisadeta-eriliste lukkudeta jne masinat ju ostja endale tahabki, mitte karmi metsalooma.
Mis sõidumugavusse puutub, siis see ON OLEMAS. Ja väga hea.
Disco I ES, 300Tdi
Kui tahetakse nn "täis laksuga" masinat, siis mõlemad siin
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2318
viidatud autod ongi (pea)täieliku lisavarustuega.
"007" viidatud keskdifi luku saab hiljem (enamikel juhtudel) lasta hiljem juurde panna. Tegu väga asjaliku lisaga.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2318
viidatud autod ongi (pea)täieliku lisavarustuega.
"007" viidatud keskdifi luku saab hiljem (enamikel juhtudel) lasta hiljem juurde panna. Tegu väga asjaliku lisaga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Ei jahugi ning ostusoov polnud ainult D2.
Inimene soovis võimalikult "linnalikku" ning kodaniku elukaaslane pidas D2'hte muhvi-autoks ... siis pakkusingi sellist varianti.
Inimene soovis võimalikult "linnalikku" ning kodaniku elukaaslane pidas D2'hte muhvi-autoks ... siis pakkusingi sellist varianti.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
RR puhul huvitaks mind ainult ´94-`95 toodetud RR Classic softdash, kuid see on vast liiga maastur. Viimane põlvkond on väga mõnud auto, kuid hind ei kipu sobima.
Käisin just auto Tupikus seda beezi vaatamas. Läbisõit oli odol 195 000 km. Arvestades, et istmed olid pea kulumata, käetugedelt polnud kübetki nahavärvi maha nühitud ja roolil olid minimaalsed kulumisjäljed, sis ütleksin, et usutav läbisõit. hooldusraamatu viimane märge oli 135 000 2002 aasta lõpust. ilmselt on omanik vahetunud, sest näiteks esimese 1.5 aastaga sõitis auto 71 000 km.
Auto ogal juhul käivitus pakasega ilusasti ja jäi normaalselt tööle. Esimese ja tagumise akna soojendus toimis, kapoti all olid kõik plastikkatted alles. Tulemüüri summutusmati sees olid mingid sügavad kriipimisjäljed. Ilmselt mingi purunev rihm seda teha ei saanud...küllap jäi kass mootori vahele kinni??. Kõik tuled toimisid, kompressor puhus tagavedrudesse õhku. Kui tag. otsa tõste nuppu vajutada, siis oli kuulda komptessori puhumist, kuid ei suutnud tuvastada, aks auto ka tõusis. Veidi hiljem nuppu vajutades ei juhtunud midagi...kas peab kuskilt eraldi tagaotsa alla laskma uuesti? Väljast oli auto sile, uksevahed olid paigas. Luuki lahti tehes vajus see mõni mm alla poole. Seest nahk väga hea, lagi ja polstrid korras. juhiuksel see samet või alcantara polnud sammuti kulunud, mis ust kinni tõmmates kuluma kipub. Juhiistmel el-liigutamine edasi-tagasi ei toiminud. oli kuulda klõpsu istme alt, seega kas midagi takistab vms, kuid elekter sinna jõudis igal juhul. Kõrvalistuja istme el nupp kukkus küljest ära, muidu liigutamine toimis. kesklukk ei avanud kõrvalistuja ust. mingi aja möödudes hakkas auto puhuma ka sooja. kõik nupud kippusid vajutades armatuuri kinni jääma...kas külmast?
Üks asi, mis mind murelikuks tegi on see, et luukidel olid sees pool suured jäätunud tilgad. kas see on normaalne? Või ehk on tegemist seest üliniiske autoga (uppunud kunagi)?
Niipalju kui auto alla nägin, siis sillad otstest ei tilkunud (tuleb ilmselt enne sõita) diffrikorpused olid kuivad, mootori alla õli ei tilkunud. Rehvid on slikid.
Kuna auto Prantsuse numbritega, siis Vilojetti viimine raskendatud. mingi päev lähen teen proovisõitu, täna polnud mahti, sest lõuna pole lõputu..
EDIT: Ahjaa. auto oli tegelikult 12.1998 väljalase. Kleepsude järgi miskine 50-th anniversary mudel
Käisin just auto Tupikus seda beezi vaatamas. Läbisõit oli odol 195 000 km. Arvestades, et istmed olid pea kulumata, käetugedelt polnud kübetki nahavärvi maha nühitud ja roolil olid minimaalsed kulumisjäljed, sis ütleksin, et usutav läbisõit. hooldusraamatu viimane märge oli 135 000 2002 aasta lõpust. ilmselt on omanik vahetunud, sest näiteks esimese 1.5 aastaga sõitis auto 71 000 km.
Auto ogal juhul käivitus pakasega ilusasti ja jäi normaalselt tööle. Esimese ja tagumise akna soojendus toimis, kapoti all olid kõik plastikkatted alles. Tulemüüri summutusmati sees olid mingid sügavad kriipimisjäljed. Ilmselt mingi purunev rihm seda teha ei saanud...küllap jäi kass mootori vahele kinni??. Kõik tuled toimisid, kompressor puhus tagavedrudesse õhku. Kui tag. otsa tõste nuppu vajutada, siis oli kuulda komptessori puhumist, kuid ei suutnud tuvastada, aks auto ka tõusis. Veidi hiljem nuppu vajutades ei juhtunud midagi...kas peab kuskilt eraldi tagaotsa alla laskma uuesti? Väljast oli auto sile, uksevahed olid paigas. Luuki lahti tehes vajus see mõni mm alla poole. Seest nahk väga hea, lagi ja polstrid korras. juhiuksel see samet või alcantara polnud sammuti kulunud, mis ust kinni tõmmates kuluma kipub. Juhiistmel el-liigutamine edasi-tagasi ei toiminud. oli kuulda klõpsu istme alt, seega kas midagi takistab vms, kuid elekter sinna jõudis igal juhul. Kõrvalistuja istme el nupp kukkus küljest ära, muidu liigutamine toimis. kesklukk ei avanud kõrvalistuja ust. mingi aja möödudes hakkas auto puhuma ka sooja. kõik nupud kippusid vajutades armatuuri kinni jääma...kas külmast?
Üks asi, mis mind murelikuks tegi on see, et luukidel olid sees pool suured jäätunud tilgad. kas see on normaalne? Või ehk on tegemist seest üliniiske autoga (uppunud kunagi)?
Niipalju kui auto alla nägin, siis sillad otstest ei tilkunud (tuleb ilmselt enne sõita) diffrikorpused olid kuivad, mootori alla õli ei tilkunud. Rehvid on slikid.
Kuna auto Prantsuse numbritega, siis Vilojetti viimine raskendatud. mingi päev lähen teen proovisõitu, täna polnud mahti, sest lõuna pole lõputu..
EDIT: Ahjaa. auto oli tegelikult 12.1998 väljalase. Kleepsude järgi miskine 50-th anniversary mudel
arvan, et ostjale/huvilisele on igasugune jahumine teretulnud eriti, kui ise pole sellist marki autot (misiganes marki siis)pidanud.Discovery kirjutas:Jätke nüüd see jahumine RR vs Disco, ostusoov on konkreetne, mees on asjad enda jaoks läbi mõtelnud.
Kusjuures mina olen küll korralikke ja puhtaid DII siin liikumas näinud, kui endale masinat otsisin. Igasuguste vilede-lisadeta-eriliste lukkudeta jne masinat ju ostja endale tahabki, mitte karmi metsalooma.
Mis sõidumugavusse puutub, siis see ON OLEMAS. Ja väga hea.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Vilojetti polegi vaja viia. Lähem diagnostia koht on seal samas lähedal Paldiski mnt 225. (LR pesa)
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=18
Seal saad lastaka auto põhjlikult üle vaadata.
Tilgad laeluugil on normaalne kondents. Istmete elektrijuhtimise nuppude lagunemine ja mitte töötamine on tavaline. Aga need saab alast korda teha.
Ilmslet on pikaldasest mitte kasutamiset mootor või veomehhanism kinni jäänud ja ainult releed klõpsusid.
Aramtuuri nupud võsidi kinni jääda külamst ja võimalikust kondentsist nende vahel. See probleem peaks aktiivse kasutamise käigus kaduma.
12.1998 tähenab, et auto on päris tootmise algusest.
50. juubeli erimudel on hea märk! (Vähemasti fännide silmis)
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewforum.php?f=18
Seal saad lastaka auto põhjlikult üle vaadata.
Tilgad laeluugil on normaalne kondents. Istmete elektrijuhtimise nuppude lagunemine ja mitte töötamine on tavaline. Aga need saab alast korda teha.
Ilmslet on pikaldasest mitte kasutamiset mootor või veomehhanism kinni jäänud ja ainult releed klõpsusid.
Aramtuuri nupud võsidi kinni jääda külamst ja võimalikust kondentsist nende vahel. See probleem peaks aktiivse kasutamise käigus kaduma.
12.1998 tähenab, et auto on päris tootmise algusest.
50. juubeli erimudel on hea märk! (Vähemasti fännide silmis)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!