kerge jõnksutamine kolmanda käiguga.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Jonksutamine
Samas on endal selline jõnksutamine olnud diislil kui kütusefilter nn pool umbes. Kuni kolmandani kiirendas ilusti, neljas sisse läks ja trassil üle 100 kiirus tuli selline asi sisse. D2 just ostetud polnud veel kõiki filtreid vahetanud.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
huvitav oli see, et intskapis kustutati salvestunud vead ära ning siis enam ei jõnksutanud.
Samas kui maanteel kiirendasin üheksakümneno ja lülitas neljanda käigu sisse siis pani jällegi mootoritule põlema. Oli natukese tunda kuid enam polnud jõnksutamine nii tugev.
Elucas mainis, et probleem oli CAN (loodetavasti õige sõna) võrgus - ehk siis seadmed ei suutnud omavahel teineteisest õieti aru saada.
Samas kui maanteel kiirendasin üheksakümneno ja lülitas neljanda käigu sisse siis pani jällegi mootoritule põlema. Oli natukese tunda kuid enam polnud jõnksutamine nii tugev.
Elucas mainis, et probleem oli CAN (loodetavasti õige sõna) võrgus - ehk siis seadmed ei suutnud omavahel teineteisest õieti aru saada.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
nonii
Käisin Kuninga juures.
Ta tuli, vaatas, kontrollis ja ütles, milles asi
Probleem oli siis järgmine:
Viga oli küünlajuhtmes, mis peksis üle - ühel küünla juhtmel oli väikene "muna".
Viga avaldus 4. käigul kuna siis on jõuülekanne otse kardaanile - turbiin on nn lukus - ning siis on iga väiksemgi silindri vahele jäämine tunnetatav jõnksutamisega.
eks nüüd siis uued juhtmed ning elu peaks olema vääääga ilus
Tänud Mustale Luigele.
Ning sellist spetsialisti soovitaks julgelt kõigile, kellel Land Roveriga probleeme.
Käisin Kuninga juures.
Ta tuli, vaatas, kontrollis ja ütles, milles asi
Probleem oli siis järgmine:
Viga oli küünlajuhtmes, mis peksis üle - ühel küünla juhtmel oli väikene "muna".
Viga avaldus 4. käigul kuna siis on jõuülekanne otse kardaanile - turbiin on nn lukus - ning siis on iga väiksemgi silindri vahele jäämine tunnetatav jõnksutamisega.
eks nüüd siis uued juhtmed ning elu peaks olema vääääga ilus
Tänud Mustale Luigele.
Ning sellist spetsialisti soovitaks julgelt kõigile, kellel Land Roveriga probleeme.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Küünlajuhtmed vahetatud. Autol oleks justkui teine hingamine.
Jagaja poolsed kontaktid olid enamuses tugevalt oksudeerunud.
Jagaja poolsed kontaktid olid enamuses tugevalt oksudeerunud.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee