disco td5 uimane

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: landy, inseneer

Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 484
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Postitus Postitas tyyp07 »

Kui sul plaanis mingid suuremad rehvid ja ka näiteks vint siis võiksid kohe 2" vedrudele mõelda.
Ja 1" on 2.54cm.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

kalev85 kirjutas:
007 kirjutas:Ehk siis seletuseks veel niipalju, et vedru tõstab keret silla suhtes, mis lubab sul panna alla vajadusel suurema ratta/rehvi. Vedru tõste ei tõsta kliirensit, kuigi visuaalselt võib nii tunduda, et auto on kõrgem. Ta ongi jah kõrgem aga mitte kliirens vaid kere. Kliirensit tõstab suurem rehv.
Saan sellest kõigest aru ja tean seda aga nimelt mõtlesin mitu milli on kõrgem tavavedrustusest üks tõste,kaks jne...?
üks toll " peaks olema 2,5 cm minu mäletamist mööda.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

2,54 cmd on üks 1 toll...
ehk http://lmgtfy.com/?q=inch+to+cm
kalev85
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: N Veebr 07, 2013 19:03
Asukoht: hiiumaa

Postitus Postitas kalev85 »

Lugesin siis,et dico2 ainult 4ne auomaat kast? On see nii? Olen nüüd oma autoga veits aega sōitnud ja arvasin et sellel viiene all vōi teeb kolmas käik mingeid trikke.kuskil viiekümmnepeat lülitab kst kolmanda aga nats aja pärast lülitaks nagu veel korra,umbes kuukümmnepealt.neljas tuleb ju alles kaheksakümmne pealt.kuidas kontrollida kasti ōli taset?siin olnud sellest teema ka aga ei saa neid linke lahti.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

tavaliselt kasti küljel on miski mutikas või sissepoole 4 või 6 kant auk, selle keerad lahti ja pistad näpu sisse, kui näpuotsaga said õli kätte, siis on tase vähemalt ok. vastavalt oma kastile leiad iterneedusest pilte... http://lmgtfy.com/?q=discovery+2+gearbox+oil+plug&l=1 ...esimene vaste.
Kasutaja avatar
Veiko Varik
Tunneb LR hingeelu!
Postitusi: 264
Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
Asukoht: LR pesa
Kontakt:

Postitus Postitas Veiko Varik »

Kast on 4HP 24 ZF oma. Lukustab turbiini nii 3 kui ka 4 käiguga. Sellest tulenevalt on tuna mootori pöörete kõikumine.
Veiko
sillu
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Mai 23, 2012 16:06

Postitus Postitas sillu »

kalev85 kirjutas:Nüüd küttefilter vahetatud ilma probleemideta ning ka turbo magnetklapp uus. Enam nagu ei jõnsuta kõrgetel pööretel aga nagu ikka jõuetu.Kui normaalselt kiirendada peavad mootori pöörded olema vähemalt 3000. Kas see normaalne? Tegu atm kastiga. Äkki keegi kellel sama masin jagab enda kogemusi,aitäh.

1.mina kiskusin oma autol kati vahelt ära...oli teine traadid seest puntrasse löönud.Enne seda aga lasin kõik sellised jõnksutamist ehk inglise keeles (kangarooing) tekitavad probleemid üle.

2.http://forums.lr4x4.com/index.php?showtopic=42788


Selline õli pidi suht lihtsalt mööda ECU juhet üles panema.Võtad katkud maha klapikaane ja vahetad ära.Aju jätta paariks päevaks tilkuma et õli sealt välja pääseb.See pidi suht lihtsa vaevaga mõistuse saasi keerama,kehvemal juhul kärssab maha.

3.Mina viskasin oma EGR-i minema väljast autol oluliselt parem värsket võtta.asendasin selle EGR blanking kitiga


http://www.ebay.co.uk/itm/AlliSport-Lan ... 2719955%26


odavam võimalus midagi sellist

http://www.landyzone.co.uk/lz/f68/fitti ... 71377.html


4.vaata kas turbo wastegate avaneb normaalselt või kas üldse liigub
http://www.youtube.com/watch?v=FyZ4zXPZOf8

5.vaata kas kütuse regulaator kütet sul tuulde ei lase
http://i181.photobucket.com/albums/x245 ... 88/TD5.jpg


Need oleks nagu esimesed probleemid ja täiustused mis mina tegin
sillu
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Mai 23, 2012 16:06

Postitus Postitas sillu »

6. P.S võta turbsi lõdvik maha vaata kuidas turbiin on kas lõtk õle normi ei ole
kalev85
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: N Veebr 07, 2013 19:03
Asukoht: hiiumaa

Postitus Postitas kalev85 »

Kas kast vahetab kiiruse peale käike?panin alla tunduvalt kõrgemad rehvid aga käiku vahetab auto ikka samal kiirusel,alati kindlal kiirusel.Näiteks neljas alles 83 kmh mitte enne.mootor lihtsalt ulub nii kaua ja kõik käigud nii.Küsimus siis selline kas see ajus kinni või lihtsalt onngi selline ning mehaaniline.Saab äkki häkkida diagnostiga need käigud nats varem vahetuma panna?
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
sillu
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Mai 23, 2012 16:06

Postitus Postitas sillu »

kalev85 kirjutas:Kas kast vahetab kiiruse peale käike?panin alla tunduvalt kõrgemad rehvid aga käiku vahetab auto ikka samal kiirusel,alati kindlal kiirusel.Näiteks neljas alles 83 kmh mitte enne.mootor lihtsalt ulub nii kaua ja kõik käigud nii.Küsimus siis selline kas see ajus kinni või lihtsalt onngi selline ning mehaaniline.Saab äkki häkkida diagnostiga need käigud nats varem vahetuma panna?
Remapida saab aju(chippida)Kirjutatakse sulle uus jupp programmi valmis tõstetakse auto võimsust ja muid parameeterid.Minu arust käigukasti ümberkirjutada discol ei saa ehk keegi targem valgustaks,mehaaniliselt ainult kast lahti ja hammakaid vahetama .ma ise alles 1,5 kuud õpin enda oma tundma...hetkel alles vahetan juppe ja tihendeid.Soojalt maalt pärit pole meie kliimaga harjunud.

endal vaatasin midagi selllist välja

http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... ductId=320
sillu
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 23
Liitunud: K Mai 23, 2012 16:06

Postitus Postitas sillu »

Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”