1. leht 2-st

Discovery II ei lähe soojaks

Postitatud: L Veebr 04, 2006 22:16
Postitas gixxef
Tere!
Mure selline ,et külmadega ilmadega -15 kraadi ja alla ei lähe auto mootor soojaks kui jätta kohapeal käima,siis kukub temperatuur cold-i peale.Vahepeal oli selline sümptom ,et kui sõita ,jahtus maha hoog maha võtta ,siis läks soojaks.Sai igaksjuhuks ühe foorumi kasutaja käest ostetud uus termostaat ning lasin ära vahetada offroadikeskuse meestel.
Aga võta näpust paremaks ei ole läinud.
Täna panin auto käima ning lasin kohapeal 15+ minutit tiksuda ja ikka ei läinud tempi seier üle sinise ala :S sõidu ajal saavutas alles mingi 1/4 normist.

Postitatud: P Veebr 05, 2006 17:01
Postitas ruut
Tõenäoliselt on sul webasto lisaküte avariireziimis ja ei aita mootori soojendamisele kaasa. Selle resetiks oli vaja vastav kaitse eemaldada. Kaitse oli vist järelhaagise kaitsmega ühildatud. Ei mäleta ainult, kas süüde pidi sees olema või mitte ning kui pikalt pidi väljas hoidma. Ja ei saa ka hetkel järgi vaadata, kuna oma disco on juba varsti kolmandat nädalat esinduses hoiul :evil:

Postitatud: P Veebr 05, 2006 18:55
Postitas gixxef
webasto ? :o Miks sa arvad ,et mu autol webasto peal on ? Ma pole küll midagi leidnud.Mul ei lähe sõiduajal soojaks ;)

Postitatud: P Veebr 05, 2006 19:32
Postitas ruut
Ma tõesti ei tea, millise mootoriga su disco on aga Td5 motol on webasto juba tehasest peal. Seda mitte eelsoojenduseks vaid just mootori lisakütteks, sest need uued diiselmootorid ei suuda piisavalt kiirelt ennast töötemperaturile viia. Selleks, et ta ka eelsoojendusena töötaks, tuleb lisamoodul paigaldada. Minul kunagi UM seda ka tegi.

Postitatud: P Veebr 05, 2006 20:03
Postitas gixxef
Tohib küsida,mis see juhtplokk maksma läks ,kas see juhtplokk asetseb mingi osana salongis ka võis täiesti automaatne ?

Postitatud: P Veebr 05, 2006 20:14
Postitas ruut
Sellest on 4a möödas. Vist oli 5 tuh. Ja distantpult oleks olnud veel +5 tuh. Juhtplokk asub salongis. Selline tavaline webasto "kell". Aga see on ikka eelsoojenduse käivitamiseks, kas siis taimeriga või hetkeliselt. Lisasoojendusena juhib webastot mootori "aju". Ahi ise asub kapoti all kaassõitja pool.

Postitatud: E Veebr 06, 2006 00:53
Postitas gixxef
Lugesin täna autoga kaasas olevat manuali,kui sa mõtled ,seda mootori lisasoojendust,siis imelik et selle kohta nagu juttu ma ei leidnud,ometi on mul TD5 mootor.Oskad sa ehk mingimoega öelda,mis number kaitset kontrollida ?Tänud sulle ,et sellise asja välja pakkusid.Ma juba muretsesin end halliks ;)

Postitatud: E Veebr 06, 2006 01:08
Postitas ruut
gixxef kirjutas:Lugesin täna autoga kaasas olevat manuali,kui sa mõtled ,seda mootori lisasoojendust,siis imelik et selle kohta nagu juttu ma ei leidnud,ometi on mul TD5 mootor.Oskad sa ehk mingimoega öelda,mis number kaitset kontrollida ?Tänud sulle ,et sellise asja välja pakkusid.Ma juba muretsesin end halliks ;)
Seda juttu ei olnudki tehasemanualis vaid webasto taimeriga kaasa tulnud materjalis. Kuna kusagil täpset kaitset viidatud ei olnud, siis otsisime UM meistriga tehase elektriskeemidelt kaitse ülesse. See on seal kapotialuses kaitsmekarbis. Kaitse ise ei ole läbi, vaid kaitse tuleb mingiks ajaks eemaldada. Homme hommikul lähen Vilojetist läbi. Kui meeles on, siis vaatan täpsed juhised järgi ja postitan siia.

Postitatud: E Veebr 06, 2006 07:26
Postitas gixxef
tänud :)

Postitatud: E Veebr 06, 2006 09:28
Postitas ruut
OK, käisin-vaatasin, kaitset tuleb väljas hoida 10 sek. Süütevõtme positsioonist polnud sõnagi. Kaitse, nagu ma varem ütlesin, käru(tulede) oma kapoti all.
Süsteem läheb avariireziimi (fault-lock), kui on tulemusteta üritanud kolm korda käivituda. Minul on juhtunud see lihtsalt suurte külmadega, kui kütus liiga "paks".
Ehk oli abiks.

Ruut

PS Kui see ei aita siis soovitati esinduse poole pöörduda süsteemi resetiks.
PPS Süsteemi veast saab hästi aru, kui on olemas ka eelsoojendus nagu minu autol. Kui asi töötab korralikult, siis on kosta nagu vaikset lennukiturbiini vilinat. Kui ei tööta, siis vaid ventilaatori häält.

Postitatud: T Veebr 14, 2006 17:01
Postitas gixxef
Tere!

Käisin täna Vilojetis teeninduses ,et kontrollida lasta,milline ABS-i andur ei tööta,miks nn mootorisoojendus ei tööta ja miks on viimasel ajal autol pepu vajuma hakanud seistes.

Auto kätte saanud,sain kätte paberi ,kus oli kirjas : Parem tagumine padi laseb läbi,vasak tagumine laseb väga vähe läbi (6675 krooni uus padi )

WEBASTO ei sagi töödata kuna ei ole seda :shock:
Parem tagumine ABS-i andur surnud,uus andur 2314 krooni




Ma küsisin vilojetist ,kas patja remontida on võimalik aga öeldi ,et ei.
Seega küsimus,mis teha ? 13 tuhat on väga väga suur summa. :oops:

Postitatud: T Veebr 14, 2006 17:36
Postitas RV8
D2 patju saaks ka odavamalt. palun offlistis ühendust võtta, kuna siin me äritegevust ei arenda. kuni 2 x odavamalt.

Postitatud: P Mär 05, 2006 20:18
Postitas gixxef
Tere!
Tegin täna kapoti alusest paar kehva pilti.
Pilt
Kas idee järgi peaks sel autol olema gero seal,kus mu autol on tühimik ,ehk siis jahutusvedeliku anuma ja salongi vaheseina vahel ?
või siis hoopis teisel pool mootorit (paremal kapoti alt vaadates)
Pilt

Postitatud: T Mär 07, 2006 08:46
Postitas ruut
gixxef kirjutas: Kas idee järgi peaks sel autol olema gero seal,kus mu autol on tühimik ,ehk siis jahutusvedeliku anuma ja salongi vaheseina vahel ?
Just seal. Huvitav, kas keegi on Su masinat rappinud või tuli see tehasest sellisena. Paistab, et pole ka mootori katteplastikut.

Ruut

PS! Vabandan, et ei helistanud nagu lubasin - läks meelest :oops:

Postitatud: T Mär 07, 2006 08:59
Postitas gixxef
Äkki hoopis teine itaaliast toodud ?
See seletaks ka seda ja istmesoojenduste ning minu arust ka peeglisoojenduste puudumist kuigi mõlemad auto klaasid on soojendusega.