1. leht 1-st

Disco II atm.kasti küsimus

Postitatud: R Okt 31, 2008 14:32
Postitas kodutu
Masinaks siis 2000a. Disco II TD5 mootoriga ja huvitaks kas ja kuidas saab automaatkasti õlitaset kontrollida ja mis ajatagant peaks õli ja kui on siis ka filtrit vahetama. Samas tunneks huvi ka diagnostika võimaluse kohta.
Kõik head mõtted ja info teretulnud.

Postitatud: R Okt 31, 2008 14:42
Postitas tai
Isiklikult vahetaks õli koos mootoriõliga ja filter ka.

Postitatud: R Okt 31, 2008 14:51
Postitas landy

Postitatud: R Okt 31, 2008 18:42
Postitas kodutu
tai kirjutas:Isiklikult vahetaks õli koos mootoriõliga ja filter ka.
Mis hea pärast ma neid koos peaks vahetama :? Kui vihjad sellele et nagunii dammäss ostis omale masina ja nüüd mõistus munadega triiki siis eksid. Viimase hoolduse käigus sai kõik üle käidud va. k.kasti õli ja filter.

Tänud Landyle lingist oli palju abi.

Postitatud: L Nov 01, 2008 08:24
Postitas tai
Mis hea pärast ma neid koos peaks vahetama
Ei pea kedagi dumbassiks aga tean seda, et pikaealisuse v6ti on puhas ja hea 6li. 6li vahetus maksab u 1000 eeku aga kasti rem min 15K eeku. Isiklikult pean majapidamises veel autom kastiga volvot, millel tehas on 8elnud, et hooldusvaba kast s.t 6li ei kuulu vahetamisele, kui just ei vea haagist. Minu m6istus t6rgub vastu v6tmast m6tet, et sama 6li muliseb kastis juba 10 aastat. Sama oli ka honda kastidega, mis hiljem esinduse poolt tunnistati (kuigi tehas v2itis hooldusvaba olevat) hooldavaks, kuna tuli probleemseid kaste palju.

oli ja kast

Postitatud: L Nov 01, 2008 13:06
Postitas Kalamees
nende hooldusvabadega kka nii õlivahetus 30k tagant ja 60k tagant õli ja filter. ja kui ikka vääga tökat välja tuleb siis soovitav pesta. filtrit maha võtmata.

Postitatud: E Mär 30, 2009 20:29
Postitas 007
R ja D lähevad sisse väikse kolksuga (AT kast siis) D 2-l 2003. Teised käigud nagu normaalselt. Käisin just reisil ca 4000 km. Ideid kellegil. Seda et homme teenindusse õli kontrollima naguinii.

Postitatud: E Mär 30, 2009 21:31
Postitas Discovery
Ei pretendeeri tõele, aga äkki kardaaniristid?

Õli

Postitatud: E Mär 30, 2009 22:03
Postitas Kalamees
Kui kastis õli vähe siis hakkab käiguvahetus takerduma ja kui vääga vähe siis ei lähe neljas käik sissegi. Kolksu võib anda ka see kui diffris suuremad lõtkud aga need natuke tumedamad kui kardaani risti omad.

Postitatud: T Mär 31, 2009 15:09
Postitas 007
Discovery kirjutas:Ei pretendeeri tõele, aga äkki kardaaniristid?
...olid tõele kõige lähemal. Esimene kardaan vahetatud :evil:

Postitatud: T Mär 31, 2009 17:07
Postitas Rein
Miks sa terve kardaani vahetasid?

Postitatud: T Mär 31, 2009 19:31
Postitas Veiko Varik
Sellepärast,et DII esimese kardaani keskmist laagrit eraldi ei saa.
W

Postitatud: T Mär 31, 2009 22:48
Postitas 007
... ja Veikol jälle nägu naerul, Peetril ka ai gess.