1. leht 2-st

Hüdraulika jama ???

Postitatud: R Jaan 23, 2009 12:13
Postitas kodutu
Tere, mure selline et kas keegi oskab öelda kas disco2 on hüdro süsteemis ka mingi filter või sõel kuskil vahel ja kas kuidagi peab ka süsteemi õhutama või miskit muud tegema peale pumba ja mõne toru vahetust. Nimelt kõigepealt andis sama pumbast tulev survetoru ja kohe peale seda ka pump ise. Peale pumba vahetust sai aga mõned kilomeetrid sõitu ja lajatas uuesti survetoru enne jagajat. Kellele arusaamatuks miskit jäi siis jutt käib stabikate juhtimise hüdraulikast. Kõik head ideed ja soovitused oodatud.

Postitatud: R Jaan 23, 2009 12:23
Postitas Discovery
Sa räägid ikka õhkvedrustusest?

Postitatud: R Jaan 23, 2009 13:32
Postitas kodutu
Õhkvedrustus eraldi teema sellega hetkel muresid pole :roll: Jutt käib stabilisaatorite küljes olevate hüdraulika pajebennide juhtimisest.

hydro värk.

Postitatud: R Jaan 23, 2009 14:43
Postitas Kalamees
Kuskilt on jäänud meelde et seal peaks olema filter. ja see asetsema selles julkaras mis asub paremal pool raami küljes keskel. pole ise vahetanud aga huvitav oleks teada ka. Endal vahetasin ühte hüdrosilindrit ja öeldi et ei pea õhutama.

Postitatud: R Jaan 23, 2009 17:05
Postitas Veiko Varik
Filter on ACE ploki küljes alt poolt tuleb kuuskant võtmega läheneda.
Soovitan õhutada muidu võib ACE tule põlema panna aga selleks on arvutit vaja.
W

Postitatud: R Jaan 23, 2009 19:27
Postitas RV8
Hüdr. stab süsteemis on üsna kõrge rõhk, ca 20 bar. vitsa ja traadiga torusi ei paranda. ACE plokkis olev filter tuleb kuuskandi abil lahti küll, aga mõnikord on selleks meeletud jõudu vaja.

Postitatud: E Jaan 26, 2009 13:38
Postitas kodutu
No nii filtri avastasin ka ise reedel asjale traatharja ja kruvikeerajaga loodusliku massi eemaldades. Filter ise oli vanast pumbast eraldunud metalli tükikesi täis ja selletõttu ka umbes, millest tulenevalt siis ka torustiku läbilekkimised. Nüüd uueks mureks see et lõi survetoru ühendusest jagaja juures õli välja ja enam mingit moodi ei taha pidama jääda, täna proovin uuesti tihendid ära vahetada ja vahetan ka ühe plastikust jublaka ära mis hoiab toru flantsi küljes kinni. Eks õhtupoole saab teada kas oli abi ka.
Õhutamise kohalt veel selline küsimus et kas sellises seisus kuskile kulgeda võib kui se tuli põleb, või peab kristallkuuliga šamaani kohale kutsuma kes asja ära posib ?

Kulgemine

Postitatud: E Jaan 26, 2009 15:53
Postitas Kalamees
Kulgeda peaks okka saama, ma selle tulukesega kuuaega sõitsin enne kui veale oli aega pihta saada. Ainult ettevaatus kurvide läbimisel. nii uljalt neid ei saa enam võtta. Kisub ikka kreeni ka nüüd kuudi.

Postitatud: K Jaan 28, 2009 16:24
Postitas kodutu
Filter vahetatud, aga olukord ikke sama, survetoru tilgub flantsi juurest. Kiskusin kogu kupatuse lauale ja proovisin neid paganama klappe või mis iganes pajebennid ned seal peal on vooluga ergutada ja tuli välja et 2 musta värvi klõpsuvad rõõmsalt st. et nagu funkaksid aga sinine mis asub tagaotsas ei teinud mitte halligi. Kas võib olla et kuna too klapp ei toimeta siis lööb surve liiga ülesse ja tollepärast ilastabki õli välja ? Palju selline vigur üldse maksta võib ?

Postitatud: N Jaan 29, 2009 00:55
Postitas Veiko Varik
Helista Andrusele ennem kui midagi muud vooluga ergutama hakkad.Vaatab korralikult üle ja siis paneb diagnoosi.
W

Postitatud: T Veebr 17, 2009 14:39
Postitas kodutu
No nii teema siis taaskord päevakorras, oskab keegi seletada mismoodi neid klapikesi täpselt kontrollida saab ja kui uus osta kas siis aint se plastikust jubin pistikuga või ka klapimehanism mis alum.plokis sees peidus on kaasa tuleb. Ise oma tarkusega tulin peale vana vooliku lahkamist sellisele teooriale, et õli pealevool liiga suur ja sellepärast ei suuda vedelike sees hoida. Nimelt kui lahkasin originaal voolikut siis avastasin et seal sees mingised umbes 3mm auguga düüsid milele omakorda voolik ümber pressitud, jäi mulje et se nagu õli pealevoolu piiramiseks.
Ärge näkku lööge kui midagi konkreetset puusse panin, se lihtsalt esialgne teooria. Elnevates postides mainitud vooliku traadi ja klambriga remontimesele vastuseks, et sai Hydroskandis uus vooli lastud teha ja ameerika liidestega se torule külge keeratud :wink:

Postitatud: T Veebr 17, 2009 20:40
Postitas Jaan
Võibolla on nendest midagi kasu
Pilt
Pilt
3mm düüsid teevad õli voolamise stabiilsemaks.

Postitatud: K Veebr 18, 2009 00:20
Postitas kodutu
Antud joonisest abi küllaga sain teada mida miski klapp teeb, nimelt aina rohkem hakab tunduma, et to sinine mis osas üksinda istub on rõhuklapp mis reguleerib rõhku ja tagasivoolu, ning minu masinal tundub ta töölepingu lõpetanud olevat. Kui keegi tark inimene nüd öelda oskaks kuidas neid klappe kontrllida saab(lihtmeetodil ilma masinat kuskile diagnostikasse tirimata) siis saaks diagnoosi kinnitada ja ravima hakata.

Postitatud: K Veebr 18, 2009 11:55
Postitas kodutu
Nu nii õhtal siis retk imedepõllule ja proovin kogu jagaja vahetust, paistab kuidas se toimetab. Head mõtted juba täiesti otsas :? Seni saab aga keskdifri luku aretamisega tegeleda :twisted:

Postitatud: T Mär 24, 2009 22:06
Postitas kodutu
Nu nii vahepeal siis edusammudest niipalju et kahjuks ei olnud kasutatud torul eriti pikka eluiga, sai vast 300km sõita kui kordus eelnev õli eraldumine. Seni kuni uus/uued touru(d) kohale saabuvad mõtlesin panna peale lühema rihma, et hydropump välja jätta. Küsimus aga selles et oskab keegi äki rihma pikuse kohta miskit öelda, oleks jube tahtmine minna difrilukku katsetama kuskile :twisted: