pidurid
Kui Reinu video 1.05 peal seisma panna, näitab mõlemat väljavahetatud piduriklotsi. Minu meelest on ka neil jääkpaksus erinv. Kui silindrid, kolvid ja tihendid on OK, surutakse pidurdamisel mõlemad klotsid ühesuguse jõuga vastu ketast ja kulumine on ideaaltingimustel võrdne.
Erinev kulumine võib tekkida ühe poole teisega võrreldes pikemaajalisest kontaktist kettaga, piduriketta eri poolte erinevast töötlusest(oletus, ma pole metallitehnoloog, kuid erinevus peaks silmaga näha olema või sõrmega tuntav) või piduriklotside erinevast materjalist(vähetõenäoline)
Erinev kulumine võib tekkida ühe poole teisega võrreldes pikemaajalisest kontaktist kettaga, piduriketta eri poolte erinevast töötlusest(oletus, ma pole metallitehnoloog, kuid erinevus peaks silmaga näha olema või sõrmega tuntav) või piduriklotside erinevast materjalist(vähetõenäoline)
LR Discovery I 83kW manuaal
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ei töötle seal neid kettaid keegi suva jurakas raud avormi ja valmis. Ju siis lihtsalt suprti anomaalia neid nii kulutada.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Peale valu tuleb ketta mõlemad pooled siledaks treida. Et ketas peale seda kõveraks ei läheks, peab ta homogeensest materjalist olema. 20 aasta jooksul on mulle 2 kõverat ketast sattunud.
Võibolla on ketta sissepoole jääv külg vormis pealmine ning hüpoteetiliselt on võimalik, et see külg jääb valugaaside tõttu poorsem.
Aga see eest, kui pidurid on korras, on nad Disco 1-l suurepärased!
Võibolla on ketta sissepoole jääv külg vormis pealmine ning hüpoteetiliselt on võimalik, et see külg jääb valugaaside tõttu poorsem.
Aga see eest, kui pidurid on korras, on nad Disco 1-l suurepärased!
LR Discovery I 83kW manuaal
Arvad, et sama viga minu ja Reinu autol? Mõlemad oleme saanud taha defektiga kettad? Krt vähe usutavTubiniit kirjutas:Peale valu tuleb ketta mõlemad pooled siledaks treida. Et ketas peale seda kõveraks ei läheks, peab ta homogeensest materjalist olema. 20 aasta jooksul on mulle 2 kõverat ketast sattunud.
Võibolla on ketta sissepoole jääv külg vormis pealmine ning hüpoteetiliselt on võimalik, et see külg jääb valugaaside tõttu poorsem.
Aga see eest, kui pidurid on korras, on nad Disco 1-l suurepärased!
Pakkusin hüpoteesina ketaste valuvea ühena võimalikest piduriklotside erineva kulumise põhjustest, kusjuures ei välista sama vea võimalikkust erinevatel autodel, kui te mõlema autol on pidurisilindrid, kolvid ja tihendid heas seisundis ning kasutuses olevad kettad ja klotsid on nn B-varuosad.
Metallitehnoloog ma pole ning vahendid puuduvad hüpoteesi tõestuseks.
Metallitehnoloog ma pole ning vahendid puuduvad hüpoteesi tõestuseks.
LR Discovery I 83kW manuaal
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ma piugem usun seda et välimisi klotse surutakse väiksema jõuga.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
No nii võrselt mõlemad sisemised kulunud, poole millimeetrise täpsusega, vasak hakkas hullult kõhisema ja parem juba oli ka hakanud metalli puudutama. Nii täpselt ei saa olla mõlemal sadulal sisemised kinni.LR90 kirjutas:Aga äkki sisemised kolvid jäävad kergemini kinnityyp07 kirjutas:Sama usku ka mina.Rein kirjutas:Ma piugem usun seda et välimisi klotse surutakse väiksema jõuga.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Infoks: minu Disko 1-l jäid möödunud kevadeks sisemised kolvid kinni mõlemal pool nii, et nad ei pidurdanud ning kettad läksid seespoolt rooste. Seejuures olid nad ülevaatuse normile vastavuse piiri peal.
Taga said kõik kolvid ja tihendid välja vahetatud ning tänu korras piduritele õnnestus kolm päeva tagasi vältida avarii, milles oleksin ise süüdi olnud.
Taga said kõik kolvid ja tihendid välja vahetatud ning tänu korras piduritele õnnestus kolm päeva tagasi vältida avarii, milles oleksin ise süüdi olnud.
LR Discovery I 83kW manuaal
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
No ei ole kinni, suht peenikese kruvikaga väänates läksid lupsti algasendisse tagasi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
No ei ole kinni, suht peenikese kruvikaga väänates läksid lupsti algasendisse tagasi. Välimisi lükkasin ka tagasi, et liikumist kontrollida, sama moodi, nagu siidipidi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Kui nad Sul korras on, kas on mõtet selle vähemtähtsa probleemiga tegeleda? "Autol võib kõik muu puududa, aga pidurid peavad olema!", ütles üks I EW aegne sõiduõpetaja. Praegu on Disco 1-ga sõites võimalik kõiki tema häid omadusi nautida.
Üritan teema meeles pidada ning kevadel rattaid vahetades uurin ka klotside olukorda.
Üritan teema meeles pidada ning kevadel rattaid vahetades uurin ka klotside olukorda.
LR Discovery I 83kW manuaal
Minu Discol sama teema,et sisemised sööb ära ja välimised peavad kolm vahetust vastu,kusjuures kolvid liiguvad ilusti.Kõigehullem on see,et kui klots ära kulub jookseb klots ketta ja suporti vahele ja kiilub piduri kinni.Aretasin tihvtide peale ringi.Esimesi pole aga 3a.jooksul kordagi vahetanud.
Discovery 300Tdi 98 manual