1. leht 1-st

Vahekasti remont

Postitatud: E Mär 15, 2010 20:33
Postitas mcsokk
Tere.Esitaks küsimuse kas Disco1 2,5tdi 98a.manuaal vahekasti esimese kardaani väljavõtte laagrit saab kasti maha võtmata vahetada ja mis võiks olla selle laagri ja simerlingi mõõt,nimelt ristflants loksub vahekasti poolt.

Postitatud: T Mär 16, 2010 11:36
Postitas totu
Saab, flants maha, simmer välja, stopperrõngas ära ja võll koos laagriga välja. Võlli tõmbamiseks võib jõudu vaja olla e. tõmmits, ilmselt ajab asja ära ka flantsi mutri keerme kasutamine. siis uus laager võllile ja kõik vastupidises järjekorras kokku (tihendi kaugust tasub jälgida, kui lõpuni sisse pressida, ei jää otsmine tolmukaitse tööle). Hr. Utkin annab ilmselt riiulist mõlemad tükid.

Postitatud: T Mär 16, 2010 12:48
Postitas suhkrupeet
Tervist!

Kas jutt kehtib ka RRC 91a diisli kohta ?

Postitatud: T Mär 16, 2010 13:16
Postitas landy
Peaks kehtima kõigi LT-seeria vahekstide kohta
http://www.landroverclub.ee/est/varia/d ... earbox.htm

Postitatud: T Mär 16, 2010 15:20
Postitas mcsokk
Kas see võll tuleb ikka ette poole välja või tagasilla poole ja kas vahekasti lülitushargid ei jää segama?

Postitatud: T Mär 16, 2010 16:00
Postitas LR90
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... Manual.pdf

kui lk.23 joonist vaadata, siis ehk tuleb välja, kuidas tagasi läheb, see juba iseküsimus.

Postitatud: T Mär 16, 2010 16:21
Postitas totu
Keskdiffri lültusmuhv jääb difri suka peale ja midagi ei tohiks välja pudeneda.

Postitatud: T Mär 16, 2010 16:27
Postitas LR90
totu kirjutas:Keskdiffri lültusmuhv jääb difri suka peale ja midagi ei tohiks välja pudeneda.
Kui see va difri esimene hammasratas õige kohapealt ei lahkuks.

Postitatud: T Mär 16, 2010 20:16
Postitas totu
LR90 kirjutas:
totu kirjutas:Keskdiffri lültusmuhv jääb difri suka peale ja midagi ei tohiks välja pudeneda.
Kui see va difri esimene hammasratas õige kohapealt ei lahkuks.
Ei saanud päris täpselt aru, milline. Võlli ots läheb otse diffrisse, sealsed hammasrattad kõik oma pesades kinni. Võlli laagri ja difrikorpuse vahel on ainult lülitusmuhv. Remondijuhendis, lõikel hästi näha.

Postitatud: T Mär 16, 2010 20:25
Postitas mcsokk
Kas see võll läheb siis tagumisest otsast nuudiga kesktifrisse ja eest toetab laagrile??

Postitatud: T Mär 16, 2010 20:35
Postitas LR90
totu kirjutas:
LR90 kirjutas:
totu kirjutas:Keskdiffri lültusmuhv jääb difri suka peale ja midagi ei tohiks välja pudeneda.
Kui see va difri esimene hammasratas õige kohapealt ei lahkuks.
Ei saanud päris täpselt aru, milline. Võlli ots läheb otse diffrisse, sealsed hammasrattad kõik oma pesades kinni. Võlli laagri ja difrikorpuse vahel on ainult lülitusmuhv. Remondijuhendis, lõikel hästi näha.
Õigust räägid, minu viga, võlli välja tulemine sõltub laagri istust korpusesse :oops:

Postitatud: T Mär 16, 2010 20:52
Postitas LR90
mcsokk kirjutas:Kas see võll läheb siis tagumisest otsast nuudiga kesktifrisse ja eest toetab laagrile??
See võll läheb eest sisse kuni keskdifrini ( det. 17 ).

Postitatud: N Mär 18, 2010 17:17
Postitas mcsokk
Kas ta istub difri pool siis ainult nuudi otsas tihkelt ja difer oma korda laagri peal?Teiseks pildi järgi nagu sama mõõt mis tagumisel kardaani väljavõttel. Kas keegi on seda äkki vahetanud ja teab mõõtu tihendi mõõt 45-72 10/14,5 ??

Postitatud: N Mär 18, 2010 17:30
Postitas LR90
mcsokk kirjutas:Kas ta istub difri pool siis ainult nuudi otsas tihkelt ja difer oma korda laagri peal?Teiseks pildi järgi nagu sama mõõt mis tagumisel kardaani väljavõttel. Kas keegi on seda äkki vahetanud ja teab mõõtu tihendi mõõt 45-72 10/14,5 ??
Kardaani flantsi taga on kuullaager mida hoiab kinni stopperrõngas. Kui Sul flants käes siis võtad simmeri eest ja näed stopper-
rõngast, kui selle oled kätte saanud, peab võll koos kuullaagriga välja tulema.