2. leht 3-st

Postitatud: T Jaan 06, 2009 19:16
Postitas landy
Proovi ka Disco II ära ja just seitsmekohaline varsioon.

Pole vast erilist mõtet.

Postitatud: T Jaan 06, 2009 20:04
Postitas Kalamees
Kui D2 3. rea lahti pakib siis sinna vast 2 kuni 8-10 aastast mahub ja enam taha mingit kotti ei mahu, Iste madal jala ruum väike. Ja D2 pole 2. reas nii lahedalt ruumi kui D3

Postitatud: K Jaan 07, 2009 19:28
Postitas Rein
Eesti siseselt UAZ buss paras kuut turiste ringi vedada. Lapis nagunii ei lubata teelt kõrvale keerata.

Mingi USA raud

Postitatud: K Jaan 07, 2009 19:49
Postitas Kalamees
Siis vast juba USA raud. Chevy Suburban või Ford Excursion/Expedition. need suured mugavad 7-9 kohalised ja osadel saab vajadusel esisilla sisse lülitada.

Postitatud: K Jaan 07, 2009 20:05
Postitas Rein
Eesti maastikuradadele suured USA kad ei sobi hästi :roll:

Postitatud: K Jaan 07, 2009 20:31
Postitas gorent
ma pole küll spetsialist aga...
käisin Detsembris Brasiilias ja minu suureks rõõmuks ja üllatuseks olid meie transfeeri autodeks Defenderid, kus oli igas ühes 8 kohta (2+3+3). Ühe otsa, u 3-4 tundi mööda väga kehva teed, oli mul võimalus ka kõige tagumises reas istuda ja pean tunnistama, et väga mugav oli. Sõidu suunas ja jalgadel oli ruumi väga palju, oluliselt rohkem, kui keskmises reas istujatel. Ka soojendus, õigemini siis õhutusavad olid taga olemas. Ainuke probleem oli selles, et kuna ma suht pikk (1.88 ) siis välja oli vaadata kaunis keeruline (küll aga ennast mugavalt tundes ja lösutades sai ka sellega väga hästi hakkama). Autos olime kuuekesi (2+2+2) ja see tripp oli mulle täiesti nauditav.
ma ei tea küll, kui palju siit pildilt näha, aga läbi akna võib kolmandas istmeras inimesi näha: http://www.foto24.ee/index.php?main=42& ... sequence=2

Postitatud: K Jaan 07, 2009 20:34
Postitas Rein
Teema algataja mure oli see, et uus Defekas, millel on sõidusuunas istmed jääb liiga kalliks hetkel. ;). Vanemal versioonil pole taga tuulutust, soojendust. Ega ma pole tegelikult vaadanud, kas uuelgi on, aga võimalus on ka lisa paigaldus KIT e kasutada.

Postitatud: K Jaan 07, 2009 21:00
Postitas gorent
need defekad polnud kaugeltki mitte uued (mingi 2000 aastast võib olla olid max) ja ma küll jälle ei tea aga kas mitte 110 pole mitte oma kerelt samaks jäänud, olenemata sellest, kas tegu 1987 või 2007 aasta masinaga. Ma võin küll eksida aga tõenäoliselt ei tohiks sõidusuunas viimase istmerea paigaldamine olla eriline kunst...

Postitatud: N Jaan 08, 2009 10:55
Postitas Lauri
gorent kirjutas:... Ma võin küll eksida aga tõenäoliselt ei tohiks sõidusuunas viimase istmerea paigaldamine olla eriline kunst...
Tehniliselt tõesti mitte, aga kaasnevale bürokraatiale otsa vaadates tuleks justkui ületada 7 meetrit kõrgusesse - nõuab korralikku teivast ja üksjagu harjutamist.

Postitatud: N Jaan 08, 2009 11:06
Postitas gorent
:) Siiski... 110 on ju kuni 9 kohaline (taga küljesuunas 4 kohta (2+2), 3 kohta nn tagumisel istmel ja 2 ees). Seega ma kipun siiski arvama, et nende 4 kõige tagumise koha kaotamine ja ühe sõidusuunas 3 istekohaga pingi paigaldamisel bürokraatiat ei teki mitte mingi sugust (ma isegi ei läheks selle jutuga ARKigi). Aga võib olla olen ma liiga naiivne ja optimistlik...

Postitatud: N Jaan 08, 2009 11:15
Postitas landy
Siin paar AGA:
1)Sinna sisse ja selt kohtadelt välja ei saa mõistlikul viisil
2)Kuidas sa lahendad turvavööde kinnitamise?

Postitatud: N Jaan 08, 2009 11:31
Postitas Lauri
ARK-i ei ole selle jutuga tõesti mõtet minna, kui just ei taha enda tuju sel päeval ära rikkuda. Eeldatavasti saad sealt kõigepealt vastuse, et sarnane ümberehitus on täeisti seaduslik ja teostatav, AGA - kõigepealt tuleks teha plaan, minna sellega vastavasse ümberehitusi tegevasse firmasse, peale ümberehitust testida uusi istmeid ja turvavöösid katsestendis (kõige lähem asus mõned aastad tagasi Soomes), kus katse seisneb antud elementide lahtitõmbamises auto küljest toore jõu abil (et ohutuse seisukohast teada saada, kui kõvasti nad siis tegelikult kinni olid) ning lõpuks kõigi paberitega ARK-i tehnokontrolli ja asi korras. Tegevuse rahalist poolt võib igaüks ise hoomata. See oli mõni aasta tagasi jutt, mida kuulsin ARK-st, kui tahtsin enda Rahvamaja tehases paigaldatud istmeid tehnilisse passi kirja saada.

Siiski - niikaua, kuni oma hoovis ringi sõidad, võid kasvõi diivani kapotile tõsta :mrgreen:

Postitatud: N Jaan 08, 2009 11:45
Postitas gorent
Nendel defender 110, millega mul au sõita oli oli keskmise istmerea juhipoolne tagumine iste selline, mis tuli kangist ülesse (nagu kupeedel kõrvalistuja iste) ja taga ronimine polnud minusugusele paksule mingi probleem ;)
Turvavöödest - ma küll jälle pead ei anna aga minu Defender 90 on 6 kohta ja tagumisel neljal istmel turvavöid pole üldse ja ARKis registreerimisel ei tekkind sellest mingit probleemi, kuna sinna pole turvavöid ette nähtudki (midagi auto vanusega seotud vist). Seega ikkagi ei näe probleemi ja mingid testid Soomes ja muud asjad... ma poleks osanud selliste asjade peale üldse mitte unistadagi :)
PS! Ma ei taha vaielda ega targutada aga ma ei näe küll probleemi, miks teemaalgatajal peaks tekkima probleeme selle tagumise sõidusuunas istmerea paigaldamisega. Läheb ainult vaja keskpärast ühe kuldse käega meest ja selliseid on terve Eesti ju täis :)

Postitatud: N Jaan 08, 2009 12:08
Postitas LR90
Tegelikult peaks seal olema sellised 2-punkti vööd

nagu vanematel sõidukatel taga keskel.

Postitatud: N Jaan 08, 2009 12:46
Postitas Rein
Selline asi siis ka veel, et kui külgsuunas istuvad reisjad on(oli) kiirus piiratud.