1. leht 1-st

D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,

Postitatud: R Jaan 29, 2021 19:22
Postitas Oliverka1
Tere,

Autol läks kütusetuli põlema, tanklasse jõudsin oli 40km veel ees. (Enne tanklasse jõudmist suri auto korrakas välja ). Panin paagi täis jõudsin esimese ristini ja auto hakkas ca 2000 pöörde juures katkuma, jõnksutas, jõud kadus ära ja suri ka välja. Auto tööle käik alla või kõvasti gaasi vajutda läheb auto pördesse ja sõidab edasi.
Ja nii kui pöörded 2000 juures jama kordub.
Kohapeal seistes, tuuritades mootor imeliku häält ei tee ega probleeme ei esine.

Kütusefiltri vahetasin kohe peale seda ära aga asi selles ei ole :?
Pakuks et asi kuskil kütusesüsteemis vms..... :roll:
On kellelgi kogemust ?


Tervitades,
Oliver

Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,

Postitatud: L Jaan 30, 2021 00:10
Postitas landy
Oletam.et tõmbas paagi põhjast sodi kütusefiltrisse. Alustaks selle vahetamisega.

Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,

Postitatud: L Jaan 30, 2021 01:19
Postitas Oliverka1
See sai kohe vahetatud, aga viga ei paranenud. :(

Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,

Postitatud: L Jaan 30, 2021 10:04
Postitas DreamWalker
Esiteks tahaks kohe "parastada" et DIISLIT EI SÕIDETA TÜHJAKS! - KUNAGI!

Nii kui see on juba selge siis ütleks et pigem mingi solgi tõmbas paagist kuhugi ette jah ja see nüüd "kollitab" :roll:

See on muidugi puusalt/interneti tarkus - iga auto/olukord võib erineda.

Põhineb muidu elust enesest kus klient sõitis ka paagi tühjaks - jäi tee peale - pani paagi täis ja auto hakkas lampi ära surema. (2.2 diisel)

Tõi auto töökotta - tehti paagi pesu - sealt tuli muidugi miskit kaameli tati laadset ollust välja põhjast.
Kütusetorud vahetati ära, pump sai lahti võetud - plot twist - see auto ei hakanudki enam kunagi normaalselt tööle.

99% ajast sõitis/käivitus normaalselt ja siis täiesti lampi X ajal/kohas suri välja ja enam tööle ei läinud 30min.

Omanik jäi korduvalt tee peale ja müüs püha vihaga pilli maha.

Kehva on see et tavaliselt diagnost ka ei aita sellisel juhul kuna mehhaanilist takistust/tõrget ei pruugi auto arvuti näha/leida.
Kahjuks selliste "fantoom vigade" otsimine on korralik peavalu ja ajakulu kõigile ja enamasti pädevad mehhaanikud
ei taha ka ette võtta seda naljalt - kui just väga igav ei ole :lol: :lol: :lol: :mrgreen:

Loo moraal - ära sõida diislit tühjaks! :twisted: :mrgreen: :|

P.S On ette tulnud ka juhuseid kus selline asi on näiteks olnud n.ö "viimane piisk" komponentide lepingule - ehk siis kütusepump liiga saanud vms.
Seda jällegi annab tuvastada - on tulnud ette juhuseid kus "lammari" pump näiliselt töötab... aga tegelt on samamoodi väsimas/suremas
ja tekitab probleeme.

Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,

Postitatud: L Jaan 30, 2021 10:23
Postitas Oliverka1
Diisli tühjaks sõitmise osas täiesti nõus. Ning eriti ei tasu seda teha 10a vana autoga. Tavaliselt alla veerandi ei lasegi, targemad rääkisid et siis võib ka webasto lukku minna :D , aga no see 1x ja siis ka karistatakse ära.
Eks see oli täielik enese laiskus. :(

Mis seal ikka kontrollib pumba ära, puhastab paagi ära ja eks siis näis mis auto asjast arvab .
Igatahes loodan et sellest piisab ja saab disco rõõme edasi nautida (ilma et see jälle kollitama tuleks :) )

Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,

Postitatud: L Jaan 30, 2021 12:23
Postitas DreamWalker
Õige suhtumine (Y)

Kui muu ei aita siis äkki Kadaka teel LR Pesas oskavad targemad kindlasti aidata :roll: 8)

Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,

Postitatud: E Veebr 01, 2021 17:50
Postitas landy
DreamWalker kirjutas: L Jaan 30, 2021 12:23 Õige suhtumine (Y)

Kui muu ei aita siis äkki Kadaka teel LR Pesas oskavad targemad kindlasti aidata :roll: 8)
Kohvipaksu pealt seda ei praanda - Kada teel ehk suudetakse kuidagi ravida.
Variant ka veel, et miski õhu mull ringleb /seisab süsteemis või on midagi ebavajalikku pihustisse jõudnud.
See on niigi õrn ja hell mootor.

Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,

Postitatud: E Veebr 01, 2021 19:31
Postitas draiwer
Vahetasite kütusefiltri ära aga see pole ainus filter, nimelt on paagisisese pumba otsas veel üks filter mis ajapikku juba iseenesest kogub ennast umbe ja see paagi tühjaks sõitmine oli ehk viimane piisk.

Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,

Postitatud: E Veebr 01, 2021 20:11
Postitas Raigo R
Paagisisese pumba otsas on ainult soel tavaliselt .D4 osas ei oska öelda,kyll on aga teistel tavaliselt nii. Paaki tyhjaks soites ei tohiks midagi drastilist juhtuda ,kuna pump töötab omas elemendis ja votab ju nagunii pohjast .

Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,

Postitatud: T Veebr 02, 2021 00:01
Postitas Oliverka1
Homme saan pumba kätte ning loodan parimat :) .
Aga ja, ilmselt kui paagi pesust ja pumba vahetusest abi ei ole võtan tee kadaka teele targemate juurde.

(Siis vähemalt teab et pumbas probleem ei ole :) )

Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,

Postitatud: T Veebr 02, 2021 17:44
Postitas Oliverka1
Selles saan nüüd kindel olla et ennustamine mul välja ei tule :)
Pumbas veel asi ei olnud, kuid see eest on nüüd õnneks paak mõni kilo kergem.(uskumatult palju sodi ja liiva oli seal )

Ega nüüd muud, kui tuleb auto targemate juurde viia.

Huvitav oli muidugi see, et kui tagurpidi kiirendada ,siis toimis kõik ilusti, aga kui sama asja õiget pidi teha ,siis 2000 pöörde juures tahab auto ära surra ning hakkab jõnksutama.
ehk kui kadaka teel nüüd arvuti külge pannakse saan lõpuks targemaks.

Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,

Postitatud: K Veebr 03, 2021 13:17
Postitas Oliverka1
kogu see jama oli väntvõlli anduri pärast, andur puhastati ära ja auto sõidab ilusti edasi.
Seega järgmine kord alustan teekonda asjatundjate juurest. Tuleb veidi odavam. :)

Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,

Postitatud: K Veebr 03, 2021 17:42
Postitas DreamWalker
Oliverka1 kirjutas: K Veebr 03, 2021 13:17 kogu see jama oli väntvõlli anduri pärast, andur puhastati ära ja auto sõidab ilusti edasi.
Seega järgmine kord alustan teekonda asjatundjate juurest. Tuleb veidi odavam. :)
Kuldsed sõnad mis leiavad ikka ja jälle kinnitust! (Y) (Y) 8)