1. leht 2-st

"Öökullid 2009" 16.-17.01.2009

Postitatud: L Jaan 10, 2009 08:22
Postitas Valge Hiir
Eelinfo.

16. - 17.01.2009 toimub Alansi Offroad Pargis pilootprojektina talvine öine kestvussõit "Öökullid 2009".
Start 16.01.2009 kell 22:00.
Finish 17.01.2009 kell 10:00.

"Öökullid 2009" toimub vaid juhul kui 15.01.2009 kell 12:00'ks on registreerunud vähemalt 10 võistkonda.
Osavõtumaks 400 kr/võistkond.

Täpsema reglemendi lisame hiljemalt esmaspäeval.
Seniks võite juba hakata registreeruma.
Registreeruda saab:
1) PM mulle
2) urmo-ätt-atlasvarad.ee

Teie Alansi Off-road Klubi

Postitatud: E Jaan 12, 2009 16:59
Postitas Valge Hiir
Öökullid 2009

Formaat : 12 tunni kestvussõit kinnisel ringil. Võidab võistkond kes suudab 12 tunni jooksul enim ringe läbida ja ette nähtud ajal finišeeruda.
Eesmärk : selgitada välja vastupidavaim masin ja selle meeskond.
Toimumisaeg : 16.01. - 17.01.2009
Toimumiskoht : Alansi Offroad Park
Võistlusklassid : kõik autod võistlevad ühes klassis.
Ajakava :
12.01.2009 algab eelregistreerimine
15.01.2009 kell 12:00 lõpeb eelregistreerimine
( kui eelregistreerunud on alla 10 võistkonna jätavad korraldajad endale õiguse võistluse ära jätta )
16.01.2009 kell 20:00 mandaat ja TÜV
16.01.2009 kell 21:30 võistlejate koosolek
16.01.2009 kell 22:00 start
17.01.2009 kell 10:00 avatakse finiš
17.01.2009 kell 10:15 suletakse finiš
17.01.2009 kell 11:00 lõpetamine
Tehnilised tingimused : võistlusautod peavad vastama ALANSI KAPP 2008 üldistele tehnilistele- ja ohutusnõuetele.
Võistluste ajal on meeskondadel lubatud sõidukite hooldus ja tankimine, võistkondade puhke- ja söögi/joogi pausid selleks ette nähtud alal.
Võistlusrajal on keelatud kasutada kõrvalist abi ka pukserimist. Kasutada võib ainult võistlevate meeskondade abi.
Registreerimine : PM või urmo-ätt-atlasvarad
Osavõtutasu : 400 kr

Postitatud: E Jaan 12, 2009 17:41
Postitas landy
Kuidas ja kui operatiivslet kõrvaldavad korralajad rajalt lootusetult purunenud autod, seda just neis osades kus möödasõit ei ole võimlik.

Kus saab lähemalt lugeda karistuste/trahvide kohta? Näiteks piirde lõhkumisel, kõrvalise abi osutamisle või auto remontimisel/tankimisel selleks mitte ette nähtud kohas, jne.?

Postitatud: E Jaan 12, 2009 18:32
Postitas Valge Hiir
Landy kirjutas:Kuidas ja kui operatiivslet kõrvaldavad korralajad rajalt lootusetult purunenud autod, seda just neis osades kus möödasõit ei ole võimlik.
Kui "ankur" edasist võistluste käiku ei sega jätame rajale.
Landy kirjutas:Kus saab lähemalt lugeda karistuste/trahvide kohta? Näiteks piirde lõhkumisel, kõrvalise abi osutamisle või auto remontimisel/tankimisel selleks mitte ette nähtud kohas, jne.?
Võistlejate koosolekul.
Karistused on traditsioonilised.

Postitatud: E Jaan 12, 2009 23:07
Postitas Rein
Kas see rada nõuab ka vintsimist?

Postitatud: E Jaan 12, 2009 23:41
Postitas tyybel
Rein kirjutas:Kas see rada nõuab ka vintsimist?
Kui just tegemist ei ole asfaltrajaga ja osalejaid on vähemalt 10, siis ennustan, et hiljemalt kolmandal ringil hakkavad mõned vintsima :twisted:

Huvitav, mitu ringi korraldajad võitjale pakuvad?

Postitatud: T Jaan 13, 2009 06:32
Postitas Valge Hiir
Rein kirjutas:Kas see rada nõuab ka vintsimist?
esialgu kindlsti mitte. Ja kui keegi kinni jääb on väljasikutamiseks võimalus kaasvõistlete abi kasutada.

Postitatud: T Jaan 13, 2009 06:34
Postitas Valge Hiir
tyybel kirjutas:Huvitav, mitu ringi korraldajad võitjale pakuvad?
Ei oska aimatagi. Arvan et ikka tüdimuseni.

Postitatud: T Jaan 13, 2009 10:37
Postitas inseneer
Millisest ringist jutt käib ja kuidas toimib ringide lugemine?
Kui pikk on üks ring?

Postitatud: T Jaan 13, 2009 10:49
Postitas Valge Hiir
inseneer kirjutas:Millisest ringist jutt käib ja kuidas toimib ringide lugemine?
Kui pikk on üks ring?
Ring on Alansi Offroad Pargi territooriumil ( mitte metsas ). Ringi pikkus ca 2 km ja natuke peale.
Tänase päeva jooksul saab rada lõplikult maha märgitud ja üle mõõdetud.
Ringide lugemine on ilma elektroonikata - katsume seekord inimjõuga hakkama saada.

Postitatud: T Jaan 13, 2009 11:25
Postitas tyybel
Valge Hiir kirjutas:
tyybel kirjutas:Huvitav, mitu ringi korraldajad võitjale pakuvad?
Ei oska aimatagi. Arvan et ikka tüdimuseni.
Rada teadmata on kummaline ennustada aga kui oletada, et keskmiseks liikumiskiiruseks tuleb 30km/h, tehnika kestab, möödasõidutropid ummikut ei tekita või mingi ilge mudaauk teele ei teki, võiks ruudulisemate silmadega sellid ca 200 ringi sõita?

Ja kuidas vaatajatega on - saab teve raja läbi jalutada? Tuleks öösel hea meelega vaatama.

Postitatud: T Jaan 13, 2009 11:49
Postitas Valge Hiir
tyybel kirjutas:Rada teadmata on kummaline ennustada aga kui oletada, et keskmiseks liikumiskiiruseks tuleb 30km/h, tehnika kestab, möödasõidutropid ummikut ei tekita või mingi ilge mudaauk teele ei teki, võiks ruudulisemate silmadega sellid ca 200 ringi sõita?

Ja kuidas vaatajatega on - saab teve raja läbi jalutada? Tuleks öösel hea meelega vaatama.
Vaadata saab ikka. Ja seda pea kogu raja ulatuses.

Postitatud: T Jaan 13, 2009 12:16
Postitas inseneer
Kas võitjaks tuleb auto või inimfaktor?
Ehk siis kas meeskond võib vahetuda?

Postitatud: T Jaan 13, 2009 13:00
Postitas Valge Hiir
inseneer kirjutas:Kas võitjaks tuleb auto või inimfaktor?
Ehk siis kas meeskond võib vahetuda?
Masin ja meeskond on üks tervik.
Ehk siis maakeeli: kõik kes on stardi hetkel autos peavad seda olema kogu võistluse vältel.
Kui auto on boksis on ka meeskond boksis. Kui auto on rajal on ka kogu meeskond autoga rajal.
Tegu on kestvussõiduga mitte teatejooksuga.
Kui piloot/vintsmen või kes-iganes-rajal-oleva-meekonna liige vajab puhkust teeb seda kogu meeskond koos masinaga.

Postitatud: T Jaan 13, 2009 16:09
Postitas Valge Hiir
Viimaste luureandmete järgi on ringi pikkus ca 2,5 km.