Kütusekulu pakasega
Seisukütteks võib ju igal ajal ümber teha. Suht lihtne ja väikeste kuludega teostatav. Sinu sõidu puhul ei näe eriti mõtet. Kuna sõidad vähe ja webasto iga sõidu alguses 0,5 h kütab, siis paari nädalaga aku täitsa kottis. Lisaküte peaks ju taha tulema mingi minuti pärast, kui oled auto käivitanud. Ja peaks suht kiiresti soojaks kütma. Samas on muidugi pakasega suht mõnus juba sooja autosse istuda.romulus kirjutas:Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad? Või siis kas on kogemusi, kas webasto muutmine (hetkel lisasoojendusena) eelsoojendiks tõmbaks kulu alla, kuna külmalt sõitu tuleks vähem? Samas webasto tarbib ise ka ju kütet.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 21
- Liitunud: E Mär 14, 2011 11:34
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Selge, tänud vastuste eest. Küllap siis ikkagi sõidu eripärast see kulu tuleb, pealegi on marsruut kujunenud nii, et suurem osa 30km/h. Täna muidugi avastasin, et rehvirõhk oli ka kole madal, eks see ka mõjutab. Moto käib kõrva/silma järgi väga kenasti, ühtlaselt, käivitub ilusti, ei suitse jne. Suvel muidu on tulnud maantee törts alla 10l ja linn 12-13l. Seega ei hakka eelsoojenduseks muutmisega hetkel jebima.
Kas muidu külmaga kütusele mõnda paljudest pakutavatest möginatest on mõtet juurde lisada?
Kas muidu külmaga kütusele mõnda paljudest pakutavatest möginatest on mõtet juurde lisada?
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ei ole.
http://www.sportavto.com/catalog/3514/109613/
Sellist võib üks pudel autos olla, et kui tunned, et hakkab kinni tõmbama ja saad õigel ajal sisse valatud, siis võib päästa. Aga see haiseb roppumoodi, isegi kinnise korgi alt tuleb lõhn läbi.
http://www.sportavto.com/catalog/3514/109613/
Sellist võib üks pudel autos olla, et kui tunned, et hakkab kinni tõmbama ja saad õigel ajal sisse valatud, siis võib päästa. Aga see haiseb roppumoodi, isegi kinnise korgi alt tuleb lõhn läbi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Iseenesest odavaks seisukütteks ümberehituseks on sul vaja: opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed. Ühendad need vidinad juurde ja saad aknast puldist tööle panna. Muidugi võid panna ka originaal puldi ja vastuvõtja- oluliselt suurema raha eest. Eeliseks ainult see, et signaali saab edastada kuni 1km raadiuses.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 21
- Liitunud: E Mär 14, 2011 11:34
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Discol on see vee tsirkulatsioonipump juba küljes, minu omal vahetati see nt hiljuti just välja, sest oli läbi kärsanud, tänu millele läks ahi keema ja lukku. Seega peaks piisama mingist seadmest, mis vajalikul hetkel suudab kero klemmile 12V peale anda - ükskõik on see siis signa, timer või niisama lüliti. Disco 1-l ei ole seda pumpa? See peaks kero juures lõdviku vahel näha olema.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
D1 el pole sõiduajal temperatuuri järgiaitamiseks seda mootoriga koos töötavat Webasto versiooni peale pandud. Sinna peb ostma täis laksus ise, kui tahtmist on.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Ausalt, ma ei viitsi seda kõike kirja panna. Kellel on huvi, siis helistage 5286210 ja ma seletan ära kuidas see käib.duud kirjutas:saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
nu siis oota kõnet.....pirx kirjutas:Ausalt, ma ei viitsi seda kõike kirja panna. Kellel on huvi, siis helistage 5286210 ja ma seletan ära kuidas see käib.duud kirjutas:saad sa natuke täpsem olla selle asjaga, tekkis huvi....pirx kirjutas:opel/bmw elektrilist veepumpa ja signalisatsiooniplokki koos pultidega ning aegreleed
.. mina väidan, et on. KleenFlo töötab väga hästi! Kui on ikka siga külm -25 ja alla, siis on vahe sees. Sõitsin kogu eelmise ja üleelmise aasta talve. DII-l oli eriti tunda vahet. Osta saab Lukoili tanklatest. Väike (vist 100ml pudel) paagi peale ja saab hea.romulus kirjutas:
Kas muidu külmaga kütusele mõnda paljudest pakutavatest möginatest on mõtet juurde lisada?
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ma olen seda viimati kasutanud 90 ndate keskel. Siiani on olnud diiseleid oi oi kui palju, pihustite puahastus ainet ainult aeg-ajalt lisanud, suvel, soojal ajal, muud muid asju pole enam lisanud. Tanklateks on olnud Uno-x ja hiljem siis Alexela peamiselt. Olereks ka viimased paar-kolm aastat.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Tegelt ikka tiba palju, külm või mitte. Mul endal ka enamjaolt 5 km otsad ning eelmiste aastate -20 juures oli puhta linnasõiduga ca 15l keskmine kulu, sel aastal veel 14l kanti jäänud, aga pole veel väga külmaks ka läinud. Suvel linnas u 13 tavaliselt. Enne eelmist talve panin Defa plokisoojendi lisaks, aga selle mõju küttekulule oli suht märkamatu võrreldes üle-eelmise talvega, võib-olla pool liitrit vähenemist tuli. Ilmselt seetõttu, et ainult hommikust sõitu veidi mõjutab, aga lõunane ja õhtune tuleb ikka töö juures puuduva stepsli tõttu külmalt alustada...romulus kirjutas:Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad?
Väidan, et 20 sajale on normaalne, kui sõidad ainult 5 km. Siin pole mingeid kääre. Mul oli sama jama kohati, eriti lühikesi otsi sõites. alla -10 15 sajale on normaalne täiesti ma ütleks. maanteel vbl 12-13 kanti. Seda siis TD5 puhul.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6