Kütusekulu pakasega
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Insa Turbo Sahara tahab Discio puhul ette 2,2 saada.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Tundub, et ma ei ole oma murega üksinda. Sain enda Disco I(300Tdi) paagitäiega ~430 KM ja seda 90% maanteel. Kuna enne suuri külmasid käis kõrgsurvepump Karlas remondis, siis pidin juba sealt uurima hakkama mis pull on, kuna enne remonti asi nii hull ei olnud. Nüüd siis tean, et teistel sama jama.
Peab soojemat aega ootama.
Peab soojemat aega ootama.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Rehvid panid mul ise juba ca 2 litra sajale juurde. Nüüd siis lisaks veel õlide paksenemisega seotud takistus, mootori töö soojaks saamine ja ongi sedasi.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 30
- Liitunud: P Nov 01, 2009 21:01
- Asukoht: tallinn järve
- Kontakt:
kütusekulu
Tere jälle mina sain ilmselt teada miks kulus mul 100 kilomeetri läbimiseks 28,5L sajale, kui avasin õhufiltri korpuse ja filtri välja tõmbasin voolas sealt välja vähemalt 1 L vett.
vist peab snorkli otsa veits ümber seadma et lund niipalju sisse ei läheks, saaks äkki 20L sajale hakkama.
Rehvides on rõhku 1,5 ja rehviks sahara turbo special track.
täna läks auto käima aga väga pika vindiga ei hakka eriti viga otsima lihtne järeldus on et mootor ilmselt veitsa kulunud.
edu
Artur
vist peab snorkli otsa veits ümber seadma et lund niipalju sisse ei läheks, saaks äkki 20L sajale hakkama.
Rehvides on rõhku 1,5 ja rehviks sahara turbo special track.
täna läks auto käima aga väga pika vindiga ei hakka eriti viga otsima lihtne järeldus on et mootor ilmselt veitsa kulunud.
edu
Artur
uued ja kasutatud autovaruosad 56475101
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ma ei tea, kuidas Rover bensakatel asi on lahendatud, aga mul 850 Volvo peale temp anduri vahetust läks nipsust käima, enne ketrasid pea 20-30 sekundit.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
-
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 30
- Liitunud: P Nov 01, 2009 21:01
- Asukoht: tallinn järve
- Kontakt:
Ma arvan et mul käiviitus pikk kulunud pumba ja mootori koostöö viga sest sooja ilmaga läheb auto käima aga enne kui normilt pöördesse hakkab minema on vaja lasta käia ikka nats aega muidu lihtsalt ei vöta tuure üles, kui tekib tösisem mure viin pumba karlasse Miku kätte teeb ehk odavalt korda.
Täna käivitades olid kastide ölid nii paksud et neutraali peal siduri vabastades hakkas edasi kiskuma ja vöttis mootoril tuurid alla veitsa.
Täna käivitades olid kastide ölid nii paksud et neutraali peal siduri vabastades hakkas edasi kiskuma ja vöttis mootoril tuurid alla veitsa.
uued ja kasutatud autovaruosad 56475101
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Õhtu on vist mõjunud. Tundus nagu oleks bensukas sul olnud.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Kastis/ülekannetes peaks vähemalt talviti ikka täissünti kasutama. Siis pole ohtu, et õli pudruks on muutunud.
Sammuti ka mootoris. On olemas paksemad täissünt õlid, mis ka vähe hõredamate mootorite puhul lekkima ei hakka
10w-50; 10w-60....
10w-60 kasutan oma 320 000 läbisõiduga Porsches. Kui 10w40 poolsünt kippus kuumalt simmerite vahelt väheke lekkima, siis 10w-60 täissündi puhul pole lekket olnud. Kasutan Gulf Racingut. Otse maaletoojalt kauplesin hinnaks: 8 liitrit 800.-
Eks ta vähe kallim on, kuid hoiavb mootorit häste. Mulle tundub, et põhilise takistuse tekitavad üleüldse õlid ülekannetes/sildades, aga kindel pole...ei teagi, mida seal LR puhul kasutatakse.
Sammuti ka mootoris. On olemas paksemad täissünt õlid, mis ka vähe hõredamate mootorite puhul lekkima ei hakka
10w-50; 10w-60....
10w-60 kasutan oma 320 000 läbisõiduga Porsches. Kui 10w40 poolsünt kippus kuumalt simmerite vahelt väheke lekkima, siis 10w-60 täissündi puhul pole lekket olnud. Kasutan Gulf Racingut. Otse maaletoojalt kauplesin hinnaks: 8 liitrit 800.-
Eks ta vähe kallim on, kuid hoiavb mootorit häste. Mulle tundub, et põhilise takistuse tekitavad üleüldse õlid ülekannetes/sildades, aga kindel pole...ei teagi, mida seal LR puhul kasutatakse.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
10W-60 on ikka külmaga nii paks, et lõika noaga 0W-30 oleks selle talve õli, tava oludes, maasturites, eriti kui veel sihtotstarbeliselt kautada, õnnestub see vist kähku keema lasta
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Discovery II TD5, 2001, manuaal. Hetkel võtab 12-13 liitrit /100 km, sest aku huvides jätan võimalusel auto lühemate otsadega seisupausidel käima (poeskäigud jne). Soovitan ööseks auto garazeerida (tegelikult vist mõttetu soovitus, sest need, kel see võimalus, teevad seda niikuinii). Kellel seda võimalust ei ole, tasuks auto katta koormakattega (trippida see rataste külge kinni), kapoti alla võiks lisaks panna fooliumi (selle mis matkal käies telgi alla käib) ja kapoti peale lisaks teki (nõukaaegne puvillane on väga hea). Kui sellele kooslusele alla lükata hommikul paariks tunniks elektripuhur, siis peaks LR tänutundest mõnuga käima minema ja kütusekulu ka normaalsemaks muutuma. Kardan, et suurem kütusekulu on paljuski seotud hommikuse külmkäivituse, auto soojendamise ja lühikeste sõitudega. Tekk radiaatori ees on täiesti enesestmõistetav.
Päikest!
rs
Päikest!
rs
Tegelikult aitab ka töösoojale mootorile (mitte panna tulise kollektrori peale!) ööseks vana vatijope paeale panek (ka nõuka aegne nipp).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 21
- Liitunud: E Mär 14, 2011 11:34
- Asukoht: Tartu/Ida-Viru
Tõstan vana teema. Lõpuks saabunud lumega on mu D2 TD5 hakanud u 20l sajale võtma. See siis 100% linnasõit, väga lühikesed otsad enamasti, 5km hommikul samapalju õhtul. Ehk siis puha külma motoga käivitus ja sõit. Siiski 20l tundub kuidagi paljuvõitu, või mis teised omanikud arvavad? Või siis kas on kogemusi, kas webasto muutmine (hetkel lisasoojendusena) eelsoojendiks tõmbaks kulu alla, kuna külmalt sõitu tuleks vähem? Samas webasto tarbib ise ka ju kütet.