1. leht 2-st

Ülevaatuse piduristend pideva 4x4 veo korral

Postitatud: K Mai 26, 2010 16:11
Postitas suhkrupeet
Tervist!

Kätte on jõudmas ülevaatuse kuu ning sellega seoses tekkis küsimus, et kuidas ülevaatuspunktis pideva nelikveo korral piduristendi tehakse ? Kui ühe silla rattad aetakse stendi siis teised jäävad maapinnale ning see ei tohiks väga hea olla kuii nad kaasa pöörelda ei saa ? Autoks on RRC.


Taavi

Postitatud: K Mai 26, 2010 20:41
Postitas landy
Millest selline küsimus?
See pole ju üldse sinu mure kudas NEMAD seda stendi teevad.
Olen omanud mitut pideva nelikveoga autot ja poole kuangi selle isegi mõelnud.
Ära vaeva oma pead ebaoluliste küsimustega.

Postitatud: N Mai 27, 2010 08:14
Postitas LR90
Selleks on vahekastis differ, mis ei tohi rullide peal olles lukus olla,
ka käik ei tohi sees olla.

Postitatud: N Mai 27, 2010 08:48
Postitas Matu
Tere.
Kõigepealt peaks seda, et on pidev 4x4, vist ülevaatajale ka igaks-juhuks mainima.
Ma ei tea, kuidas on RRC käsipidurisüsteem, aga P38 oli kõige suurem mure käsipiduriga, sest kinni hotakse kardaani ja läbi tagadiffri läheb jõud teise poole ratta ringiajamiseks.
Matu

Postitatud: N Mai 27, 2010 09:46
Postitas landy
Normaalsel (veo)autodel pidurdataksegi käsipiduriga kardaane.
Mina pole küll oma 16 aasta pikkuse autojuhi staazi korral pidanud kordagi ülevaatajaid õpetama ega juhendama.
Küll on kord ebaõnnestunud piduristend seoses eriotstabeliste (kuid legaalsete)rehvide kasutamisega (Lihtslt paiskus stendist välja)
http://www.lahe.net/landy/niva/galerii/ ... image8.htm
ja paluti viiskalt muude rehvidega tagasi tulla.


Ikkagi ei mõista sed paanikat, sest kui sinu auto on tehnilislet korras, siis KÕIK ülejäänu on juba ülevaatja probleem.

Postitatud: N Mai 27, 2010 10:40
Postitas cala
4x4 puhul pole mingit häda. disco puhul oli neil probleem tavaliste pidurite tsekkimisega, sest elektroonika ju juhib pidurite tööd, millist ratast rohkem pidurdada ja milist vähem. aga selle said nad ka uiagi mõõdetud. rohkem seiku ei tule meelde.

Postitatud: N Mai 27, 2010 11:40
Postitas suhkrupeet
Landyle:

Üldiselt viisakas inimene ei vasta küsimusele küsimusega. Kui teema tundub Sinu jaoks mõtetu siis ei ole vaja seda lugeda ega kommenteerida, sest siia foorumisse postitatud küsimused ei ole mõeldud otseselt Sinule ja sa ei pea alati tingimata igale teema vastama. Ka paanikat ei ole minu meelest kuskil tekitatud. Lihtsalt tundsin huvi kuidas asjad toimivad.


LR90 le

RRC l lukustub keskdiffer automaatselt ja seda ei saa kangist välja lülitada. Kui rattalaagreid vahetasin siis oli auto tagumine ots üles tõstetud ning siis proovisin huvi pärast rattaid keerutada ja ei saanud. Seega ei tohiks piduristendi ka sella autoga teha saada?


Taavi

Postitatud: N Mai 27, 2010 11:43
Postitas Matu
Minul oli kässariga konkreetselt probleem, taheti korduvale saata, et kässar ei pea, aga siis kui olin öelnud, et kässar on kardaanil, siis ülevaataja alguses kirus, et seda oleksite võinud enne öelda ja siis jäi mõttesse, et kuidas siis üldse sellisel juhul mõõta ja siis mokaotsast kobises, et no eks me siis kombineerime teile mingid numbrid kokku.

Postitatud: N Mai 27, 2010 12:53
Postitas landy
suhkrupeet kirjutas:Landyle:

Üldiselt viisakas inimene ei vasta küsimusele küsimusega. Kui teema tundub Sinu jaoks mõtetu siis ei ole vaja seda lugeda ega kommenteerida, sest siia foorumisse postitatud küsimused ei ole mõeldud otseselt Sinule ja sa ei pea alati tingimata igale teema vastama. Ka paanikat ei ole minu meelest kuskil tekitatud. Lihtsalt tundsin huvi kuidas asjad toimivad.


LR90 le

RRC l lukustub keskdiffer automaatselt ja seda ei saa kangist välja lülitada. Kui rattalaagreid vahetasin siis oli auto tagumine ots üles tõstetud ning siis proovisin huvi pärast rattaid keerutada ja ei saanud. Seega ei tohiks piduristendi ka sella autoga teha saada?


Taavi
1)Vabandan, kui vastus liilat äkiline tundus.
2)Vastsn LR 90 eest - RRC keskdiferntsill on viksosiduriga vaid lõpuaastatel toodetul mõndel modifikatsioonidel (vist 4,2L ja LSE mudelitel). Ülejäänutel käib asi ikkagi kangist.

Postitatud: N Mai 27, 2010 18:11
Postitas Rein
http://www.tehnoulevaatus.ee/et_EE/news ... sun_detail
Siin küll reklaamitakse, et teevad 4X4 autodele.

Postitatud: L Mai 29, 2010 08:31
Postitas tai
RRC vahekastis olev keskdiffer on selline kena asi, et kui stendi ajada, siis on takistus piisav, et mitte vajutada piduri pedaali ja stend joonistab juba korrektsed pidurid välja. ARK taadid veel seda ei tea, et ka keskdiffer on pidur ühele sillale.

Postitatud: K Juun 30, 2010 16:56
Postitas mcsokk
Minu 98a.Discol saadeti ühest ÜV punktist teise kuna pidev vedu.Teises tehti sõidupidurit ühe ratta kaupa see tähendab,et üks käis ühte pidi ja teine teist pidi.Kässarit ei mäleta kuid oli lihtsam.

Postitatud: N Mai 19, 2011 21:16
Postitas Rein
Mis nad pullisid, Discol ju peaks lahedalt tava stendis ära tehtama see.

Postitatud: R Mai 20, 2011 07:17
Postitas Ojala
Ma ei sa ka ka aru, mul oma Discoga ei olnud kunagi probleemi. Sõida kohale ja tee asi ära ja kui minema saadavad, siis see nende probleem.

Postitatud: R Mai 20, 2011 07:45
Postitas Rein
Disco ju ise automaatselt kesk difrit kinni ei poo, nii et ulevaatajad peaks enne endale massinad selgeks tegema.