1. leht 1-st

Alternatiiv originaalkonksule

Postitatud: N Mär 08, 2007 00:15
Postitas mustique
Tervist,

olen pikka aega seda teemat peas mudinud ning siiani olukorraga leppinud..... aga nüüd hakkab segama.....

Nimelt Disco I (võib olla ka teiste versioonide) kärukonks a.k.a Ader (see oli vist Valge Hiir, kes selle tegeliku olemuse ära tabas).....
Ojade, kraavide jms järsemate servadega moodustiste läbimisel taob see väga valusalt vastu maakera ning kehvemal juhul jääb/on jäänud auto konksupidi kaldasse kinni...... Küsimus siis selline, et kas keegi teab, kas sellele "Adrale" on olemas alternatiivi? Põhiline, et konksu takistustegur maastikul oleks väiksem kui hetkel....

Päris ära võtta ka ei taha, sest haagist on vaja sikutada ning mingil moel vast kaitseb ka kütusepaaki?

Pilti kah Adrast: http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage65.htm

Tänud juba ette.....

Postitatud: N Mär 08, 2007 01:17
Postitas landy
Lahenduseks on eemldatav kärukonks.

Illustratsiiooniks lihtsalt üks paljudest tootjatest:
http://www.sitepropreview.com/wwwroot/c ... egoryid=47
http://www.curtmfg.com/index.cfm?event=hitch


Neid pakkumisi on intrent ja kõik LR ajakirjad täis. Ole ainult mees ja vali sulle sobiliku hinnaga ja konstruktsiooniga lahendus välja.

He on see, et konksu asemele saad metsa minnes panna hoopis:
http://www.expeditionexchange.com/curt/DSC08981.jpg

Postitatud: N Mär 08, 2007 09:41
Postitas suur
Minu mälu järgi oli see "Bosa" kellel oli väga hea kitsa kinnitusega ja eestpoolt väikese takistusega konks.Pluss on veel see,et konks on polditav ja sätitav kahele kõrgusele,võimaldades ka peale suuremate kummide ja tõstevedrude panekut konksu kasutada.Poldid on tavalisest erinevalt risti auto pikiteljega jättes sellega kinnituse mõnusalt kitsaks.
Pistik koos kinnitusega oli ainuke asi,mille pidin kohe alguses statsionaarselt kõrgemale tõstma.Kui huvi on,võin millalgi mõne pildi üles sättida.

Postitatud: N Mär 08, 2007 11:58
Postitas mustique
Tänud.

Landy:
eemaldatav see peaks just olema. Viimane viide pildile on väga hea. Selline sobiks ideaalselt. Interneti otsingutega saan hakkama aga teema oligi rohkem võib olla küsimusena kogemuste osas.....

Suur:
Kas sa mõtlesid Bosa all Bosal'it? Kui jah siis vähemalt nende internetikataloog pakub just seda sama Atra, mis mul hetkel seal "töötab"... :)

Ja oleksin väga tänulik piltide eest. Kas seda sinu varianti on ka Maarjamaalt saada või peab minema interneti-kaubamaja kaudu?

Postitatud: N Mär 08, 2007 12:24
Postitas suur
Võimalik,et oli ka Bosal,nimi oli punase ja valgega plastmasskopsikul mis muna otsas käis.
Ostetud sai 5 a. tagasi Eestimaalt uuena.
proovin paar pilti teha.
Seda ma ei tea,kas Discole konkreetset varianti on,ise võtsin silma järgi sobiva konksu ja tegin kinnitused enda auto jaoks ümber.

Postitatud: R Mär 09, 2007 14:48
Postitas suur
Aga palun - paar pilti.
http://static.petrisimolin.com/gallery/ ... G_0209.JPG
http://static.petrisimolin.com/gallery/ ... G_0211.JPG
Nagu näed on takistustegur minimaalne,kuna kinnitus on kitsas ja eestpoolt laugelt tõusev.Kõrgus on samuti lihtsalt reguleeritav.
Veetud on sellega 5 a.jooksul meeletuid raskusi ja pikalt,nii et vastupidavus on järgi proovitud.
Kinnitub nelikant toru külge,mis omakorda läheb tihedalt kaitseraua alla raami otste külge kinni.

Postitatud: R Mär 09, 2007 19:12
Postitas mustique
Sügav kummardus Suur

Vot see oleks just see mida vajan.....

Kui palju seal originaali, kui palju isetehtud ja kes selle müügiga Eestis tegeleks? Pupill ei noki kaubamärki..... :shock:

Aitäh

Postitatud: L Mär 10, 2007 20:39
Postitas suur
Kõik ,mis pildil näha on originaal.
Ümber sai natuke tehtud ainult neid kõrvu ,mis raami otsa, kaitseraua kinnituse alla lähevad.
Lugesin birkalt välja,et mark on Bosal,class A 50-X,
type number 025461 (viimane võib ka I olla),Part nr. sama,mis type nr.
Ostsin 5 a tagasi uuena ,käest.

Postitatud: E Mär 12, 2007 21:51
Postitas totu
Kas selle risttala kontakteerumisel maapinnaga ei teki sellist buldooseri efekti? Ja midagi võiks seal ikkagi olla, kasvõi paagi kaitseks. Paraku ronime täpselt nii sügavasse kraavi või künka otsa, kui auto madalaimad osad lubavad + väike toetusmoment. Saba kui selline häirib ennastki parajalt, hullem saab veel olla lõhkine küttepaak looduse stiihia keskel. ...ma niisama mõtisklesin.

Postitatud: P Apr 15, 2007 19:28
Postitas totu
Nonii konks disainitud. Lõikasin originaalkonksul ketaslõikuriga ära alumise otsa teise avapaari alt, seejärel alumise "lesta". Korralikud faasid ette ja lest allesjäänud juurika külge CO ga kinni. Alumisi tõmmitsaid tuli veidi kaardu taguda ja tükid kokku korjata. Tulemus igatahes vaeva väärt, ja visuaalselt ka palju vähem saba moodi. Kulud: 5h aega (suur osa sellest asenduspoltide otsimisele), mõned poolekskeeratud poldid, kivikaitse, must mattvärv, paar millimeetrit rellaka ketast, veidi keevitustraati ja -gaasi. Kodurahu ka veidi, tõtke käsi, kelle naine rõõmustab, kui auto all roomate.

Postitatud: P Apr 15, 2007 20:12
Postitas landy
Äkki raatsid tehtud tööst pildid ka vaatamiseks välja panna?

Postitatud: E Apr 16, 2007 12:09
Postitas totu
Raatsimises ei ole küsimust, viitsimisega keerulisem. Nüüd siis TEHTUD.
http://pilt.delfi.ee/my_album/18158/?page=999