Kütusekulu pakasega

Tahtmine teha, aga mõistus otsas. Küsi nõu!

Moderaatorid: landy, inseneer

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Kütusekulu pakasega

Postitus Postitas landy »

Tänasel krõbedal talvepäeval oli mu "Inetu Pardipoja" (63kw 2,5 L Tdi) kütusekulu maanteel/linnas 4..5L üle tavapärase.
Päeva keskmiskes kuluks maanteel ja metsas kokku tulli 17..18L/100KM tavapärsase 13..14L asmel.

Veidike nagu LIIGA palju. Oleksin paari liitri lisandumisest veel aru saanud, kuid 5L on nagu liiast. Samas puuduvad varsemad kogemused selle autoga -20...-30C vahemikus liiklemisel

Milliksed on asjatundjate arvamused?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

Sama küsimus on minul - kas mootor võtab väga külma ilmaga rohkem kütust ka siis, kui on soojaks sõidetud?
Disco I ES, 300Tdi
dim70
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Veebr 10, 2009 17:55
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas dim70 »

Minul sama lugu, näidiku seier silmnähtaval kukub. Minu arvestuse jargi lisandus ka 4-5 liitrid, no mul on see häda ka et lühikesed otsad.
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Kütus

Postitus Postitas Kalamees »

Endal see tunne et kütus see talv viletsam kui möödunud talvedel. Hoitakse töötlemise ja lisandite pealt kokku. Vist 4x4 foorumis mainitud ka et diisel tanklates arvestatud -15 peale, ja juba 23-25 parajalt paks.
Kasutaja avatar
jysk
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: R Nov 20, 2009 08:28
Asukoht: Tallinna külje all Peetri külas
Kontakt:

Postitus Postitas jysk »

Mul sammuti kõvade külmadega läheb kütust ikka mõnusalt, sinna 15..17 kanti ka kui veel maastikul ka käia siis võib rohkemgi olla. Üsna palju muidugi üldjuhul lühikesi otsasid ka. Autoks siis 2,5 TD Range Rover
artuuur
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 30
Liitunud: P Nov 01, 2009 21:01
Asukoht: tallinn järve
Kontakt:

kütusekulu

Postitus Postitas artuuur »

tere
mina sain näiteks kütusekuluks mets + (maantee 70 kilomeetrit) sain söita 60 liitriga 210 kilomeetrit ehk siis 28,57 liitrit sajale
auto käis järjest umbes 10 tundi ja sai söidetud lumes kus ilma aeglustita ei liikunud eriti visalt.
maanteel tndub et läheb kuskil 15 või veitsa rohem.
eriti rõõmustav pole aga saame hakkama.
uued ja kasutatud autovaruosad 56475101
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Enne eilset Landyga metsas möllamist sai paak täis kallatud ja tuli tavalise maanteesõidu 10,3 l/100 asemel 12,3 l/100... Metsas mässates tuli keskmiseks kusagi 15-16 l/100. Millest see maanteel juurde tulnud 2 liitrit sajale tuleb ei oska öelda, osalt ilmselt väga madalast välistemperatuurist...

Eile ajakirjandusest läbi käinud kommentaar, et "tänane väga madal temperatuur on teedele liikuma jätnud ainult kvaliteetautod" on Land Rover Defenderid nende hulka arvanud. Vähemalt mina ja Landy olime liikumas :lol: :lol: :lol:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Talvine sõit

Postitus Postitas Kalamees »

Eks maanteel annab juurde lumine auto, ja ka rehvirõhk selliste külmadega. On ka keegi tsekanud palju see väheneb selliste külmadega. Ise ei oska öelda, mul Uulus rehve vahetades pannakse lämmastik. Oma kogemus näitab ega silmaga eriti aru saa kas sees D2 2,6 või 1,6 atti. Aga sõidul kui kulu suurem siis saab käidud rehvid üle, ja avastatud et kuskil nael sees ja rehvi rõhk 1,6.
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Re: Talvine sõit

Postitus Postitas LoJack »

Kalamees kirjutas:Eks maanteel annab juurde lumine auto, ja ka rehvirõhk selliste külmadega. On ka keegi tsekanud palju see väheneb selliste külmadega. Ise ei oska öelda, mul Uulus rehve vahetades pannakse lämmastik. Oma kogemus näitab ega silmaga eriti aru saa kas sees D2 2,6 või 1,6 atti. Aga sõidul kui kulu suurem siis saab käidud rehvid üle, ja avastatud et kuskil nael sees ja rehvi rõhk 1,6.
Ma kahtlustan ise ka, et külmadega on rehvirõhk väga madalaks läinud. Eile metsas panin tähele. Aga no ei paindunud selg -20C juures veel rehve pumpama hakata :lol:
Eks ma nüüd kontrolli ja katseta.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Koltrollisin tanklas rehvi rõhjusid Laupäeval ja näitas sealse näidiku järgi ilusasti 1,5.. 1,6 at. Panin igaks petteks surtsu juurde e. 1,8.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Mul peaks vist BFG AT rehvis miski 2,2-2,3 olema?
Või ma eksin?

Täiendus: Veiko pakub üldse: "Soovitan 2.5 ette ja 2.6 kuni 2.8 taha. Pikaajalised katsed on näidanud, et kulumise need ei mõjuta kuid juhitavusele mõjuvad hästi."

Läheb ja pumpab juurde :roll:
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
58zid
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 153
Liitunud: L Sept 15, 2007 07:07
Asukoht: tallinn kesktee 10
Kontakt:

radikakate

Postitus Postitas 58zid »

Kas keegi targematest teab mainida kui radika ära katta kas on kasu ka (ehk võtab vähem kütust ?)
LoJack
õpetas ARKi lugema
õpetas ARKi lugema
Postitusi: 566
Liitunud: T Veebr 06, 2007 19:03
Asukoht: valdavalt Pärnu

Postitus Postitas LoJack »

Teoreetiliselt peaks kaetud radikaga vähem võtma.
Teadupärast tarbib mootor kõige vähem kütust optimaalsetes tingimustes (mootori temperatuuri juures).
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

disco paagitäiega, palju iganes see ka ei oleks, 300 kiltsa. Unustasin vist aeglusti sisse :roll: :lol:
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10369
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Jäiga protirehvi puhul võivad rõhud madalamad olla. Muidu kulub keskkoht liialt ära ja sõidad nagu puuhobusega.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Üldised tehnilised küsimused”