RRC`ut ostes.
- daphne
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 47
- Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
- Asukoht: Eesti, Võru/Tartu
RRC`ut ostes.
Foorumit lugedes selub, et nii mõnigi mees oskab selle masina eripäradest rääkida ja kuna ma otseselt oma küsimustele vastuseid ei leidnud siis võiks ju selline teema siiski olla!
natuke sellest mis mind vaevab: kuna elu Norra mind viinud ja kahjuks Eesti reg.nr. diskoga liikumine seal natuke ohtlikuks muutus olin sunnitud diskost loobuma ja nüüd pilk Norras müügil olevatel LR.
Kuna eluolu Norras teeb omad korrektuurid minu masinavalikul siis silma jäänud RRC ja bensiini kooslus. Metsa seal suht vähe lastakse ja pikemaid otsi RRC vähe muhedam kulgeda! Kuid kui vaba aeg pildistama või kalale lubab minna siis classic peaks peale pisikesi modifikatsoone piisavalt mees olema et mind sinna viia.
Millist mootorit eelistada? . . . ise vaatan 3.9 mootori poole pigem aga kuulaks/loeks hea meelega targemate nõuandeid soovitusi.
Mis on selle mootori õrnad küljed ja mida ostul jälgida?
Ja kuidas on lood gaasiseadme paigaldusega? . . . mõtted keerlesid paagi ümber mis peaks sobima tagavararatta asemele kuid mis väljavaated on siis tagavararatta paigutamisel väljapoole.
Samuti mida kere juures jälgida? . . . teadatuntud kohad diskost oskan vaadata kuid äkki midagi kohe mida ükski diskomees ei tea.
hetkel selline silmapiiril.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=31745007
tänudega ..
natuke sellest mis mind vaevab: kuna elu Norra mind viinud ja kahjuks Eesti reg.nr. diskoga liikumine seal natuke ohtlikuks muutus olin sunnitud diskost loobuma ja nüüd pilk Norras müügil olevatel LR.
Kuna eluolu Norras teeb omad korrektuurid minu masinavalikul siis silma jäänud RRC ja bensiini kooslus. Metsa seal suht vähe lastakse ja pikemaid otsi RRC vähe muhedam kulgeda! Kuid kui vaba aeg pildistama või kalale lubab minna siis classic peaks peale pisikesi modifikatsoone piisavalt mees olema et mind sinna viia.
Millist mootorit eelistada? . . . ise vaatan 3.9 mootori poole pigem aga kuulaks/loeks hea meelega targemate nõuandeid soovitusi.
Mis on selle mootori õrnad küljed ja mida ostul jälgida?
Ja kuidas on lood gaasiseadme paigaldusega? . . . mõtted keerlesid paagi ümber mis peaks sobima tagavararatta asemele kuid mis väljavaated on siis tagavararatta paigutamisel väljapoole.
Samuti mida kere juures jälgida? . . . teadatuntud kohad diskost oskan vaadata kuid äkki midagi kohe mida ükski diskomees ei tea.
hetkel selline silmapiiril.. http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=31745007
tänudega ..
3 x D 1
3,9i V8 on veidi ökomnoomsem ja jupi töökindlam, kui 3,5 karpadega versioon. Mootori plokk sama kui kõigil V8-tel. Gaas annab olulise rahalise säästu, kuid röövib ballooni näol jupi pakiruumist. Varurattale müükse mitemsugusid väliseid kandureid.
Kere poolet pöörta tähelepanu tagumistele luukidele, sest need (eriti ülemine) kipuvad kangesti ära ussitama. Samuti tasub raami ja põhja tagumine ots piidlemist.
Suurim V8 "guru" on meil ju Hr. Utkin e. RV8. tema oskab mootori nõrku ja tugevaid kohti hästi kirjeldada.
Kere poolet pöörta tähelepanu tagumistele luukidele, sest need (eriti ülemine) kipuvad kangesti ära ussitama. Samuti tasub raami ja põhja tagumine ots piidlemist.
Suurim V8 "guru" on meil ju Hr. Utkin e. RV8. tema oskab mootori nõrku ja tugevaid kohti hästi kirjeldada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Gaasiseade tasub ära vaid siis,kui pidevalt pikki otsi sõita,sest kui suurem osa sõidust toimub linnas lühikeste juppide kaupa,siis gaas ei hakkagi tööle. Kaalusin ise ka gaasiseadet,aga selle hind ja paigaldus minu läbisõidu juures ei tasu ära.
See ju päris ok isend,see väike korrosiooniuss on normaalne,vaid pisut iluravi tahab,tagaluuk on kõigil neil suht nadi,kuid ravitav.
Mul 180 tuh. sõitnud,töötab kui kell.
Mis probleem on eesti numbriga autoga?
See ju päris ok isend,see väike korrosiooniuss on normaalne,vaid pisut iluravi tahab,tagaluuk on kõigil neil suht nadi,kuid ravitav.
Mul 180 tuh. sõitnud,töötab kui kell.
Mis probleem on eesti numbriga autoga?
3xRRC
Enne jäi kuidagi kahe silma vahele, et see ju uuendatud nn "pehme sisuga" ja VOGUE SEI varustusarmega täsi luks pill.
Selle võid hiljem Eestisse tuua, viskad 300Tdi vahele ja kõik ( v.a. Inseneer) lähevad kadedusest roheliseks. Samas 1987 ei saa see kuidagi olla, pigem 94- 97 vahemikus tehtud.
VIN kood annaks selguse:
http://www.roverparts.com/How_to_Identify_Rover.cfm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/identify.htm
http://www.roverholic.com/how-identify- ... er-64.html
Selle võid hiljem Eestisse tuua, viskad 300Tdi vahele ja kõik ( v.a. Inseneer) lähevad kadedusest roheliseks. Samas 1987 ei saa see kuidagi olla, pigem 94- 97 vahemikus tehtud.
VIN kood annaks selguse:
http://www.roverparts.com/How_to_Identify_Rover.cfm
http://www.landroverclub.net/Club/HTML/identify.htm
http://www.roverholic.com/how-identify- ... er-64.html
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- daphne
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 47
- Liitunud: L Juul 04, 2009 18:47
- Asukoht: Eesti, Võru/Tartu
eesti nr. probleem see, et ma kogu perega seal ja alaline elanik ning seetõttu peaksin ka auto registreerima seal aga kui natuke asja uurisin siis selgus, et küsivad ligi 75000.- Nok tolli + aastamaks + veel sada erinevat maksu.. Kui jätkan eesti autoga ja vahele jään siis võtavad lihtsalt käest ning ainus viis tagasi saada on maksta tollimaks jne.
3 x D 1
Kui jahutus on korras, siis nagu möirapull.daphne kirjutas:kuidas selle töökindlusega V8`l on?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
3,5L mootorid:
Silindri läbimõõt 88.9 mm
3,9L mootorid:
Silindri läbimõõt:93.98 mm
4,2L mootor:
Silindri läbimõõt 93.98 mm
4,0L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm
4,6L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm
Nagu näha, peaks suuremaks puuritud silindrite puhul kummitama see probleem enamike Roverite V8 mootoreid.
Inseneer, kas sina oled sellest probleemist Eesti kontekstis kuulnud? Mina küll mitte. Vähemsti korras jahutuse puhul.
Silindri läbimõõt 88.9 mm
3,9L mootorid:
Silindri läbimõõt:93.98 mm
4,2L mootor:
Silindri läbimõõt 93.98 mm
4,0L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm
4,6L mootor
Silindri läbimõõt: 93.98 mm
Nagu näha, peaks suuremaks puuritud silindrite puhul kummitama see probleem enamike Roverite V8 mootoreid.
Inseneer, kas sina oled sellest probleemist Eesti kontekstis kuulnud? Mina küll mitte. Vähemsti korras jahutuse puhul.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!