RR98a. BMW2,5td autom. käivitus
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
RR98a. BMW2,5td autom. käivitus
Tere.
Mure siis järgmine, et ülal mainitud masin, läbisõit ca 300T, ei taha peale pikemat (1 öö) seismist korralikult käima minna. Läheb alles peale 4-5 käivitamist. Hiljem, päeva jooksul, läheb käima matsust. Suvel-sügisel käisin TTÜ taga diagnostis ja seal öeldi, et kõik andurid värgid töötavad. Seal muidugi surveastet jne ei mõõdetud. Lisaks veel, et mootor on paar korda natuke kuuma saanud. Siit siis küsimused:
Kas see kerge kuum võib hommikust mittekäivitumist põhjustada?
Või tuleks kahtlustada pihusteid?
Või mis kõige hullem, äkki on mootor hõredaks muutunud?
Kus oleks kõige mõistlikum lasta sellele mootorile diagnosti teha?
Kus oleks kõige mõistlikum lasta seda mootorit remontida?
Ette tänades
Matu
Mure siis järgmine, et ülal mainitud masin, läbisõit ca 300T, ei taha peale pikemat (1 öö) seismist korralikult käima minna. Läheb alles peale 4-5 käivitamist. Hiljem, päeva jooksul, läheb käima matsust. Suvel-sügisel käisin TTÜ taga diagnostis ja seal öeldi, et kõik andurid värgid töötavad. Seal muidugi surveastet jne ei mõõdetud. Lisaks veel, et mootor on paar korda natuke kuuma saanud. Siit siis küsimused:
Kas see kerge kuum võib hommikust mittekäivitumist põhjustada?
Või tuleks kahtlustada pihusteid?
Või mis kõige hullem, äkki on mootor hõredaks muutunud?
Kus oleks kõige mõistlikum lasta sellele mootorile diagnosti teha?
Kus oleks kõige mõistlikum lasta seda mootorit remontida?
Ette tänades
Matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.
1)Eelsüüte küünlad kontrollida
2)Siis pihustite m kompressiooni ja muu kontrolliks Männikule "Test Rem Diesel" nimelisse firmasse.
3)Kui ikka abi ei saa, siis Joe Garage-sse
2,5 BMW diisel on kuuma saamise suhtes muidugi väga tundlik.
2)Siis pihustite m kompressiooni ja muu kontrolliks Männikule "Test Rem Diesel" nimelisse firmasse.
3)Kui ikka abi ei saa, siis Joe Garage-sse
2,5 BMW diisel on kuuma saamise suhtes muidugi väga tundlik.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: RR98a. BMW2,5td autom. käivitus
Mul oli kunagi sama mootoriga BMW. Selline viga ilmnes siis, kui oli kas läbi paagisisene pump või seal oleva klapp.Kütus vajub lihtsalt alla. See on umbes sama kui paak saab tühjaks, proovi siis diislit tööle saada. Vaata kas kütusesüsteemis liiguvad õhumullid, siis on asi selge.Matu kirjutas:Tere.
Mure siis järgmine, et ülal mainitud masin, läbisõit ca 300T, ei taha peale pikemat (1 öö) seismist korralikult käima minna. Läheb alles peale 4-5 käivitamist. Hiljem, päeva jooksul, läheb käima matsust. Suvel-sügisel käisin TTÜ taga diagnostis ja seal öeldi, et kõik andurid värgid töötavad. Seal muidugi surveastet jne ei mõõdetud. Lisaks veel, et mootor on paar korda natuke kuuma saanud. Siit siis küsimused:
Kas see kerge kuum võib hommikust mittekäivitumist põhjustada?
Või tuleks kahtlustada pihusteid?
Või mis kõige hullem, äkki on mootor hõredaks muutunud?
Kus oleks kõige mõistlikum lasta sellele mootorile diagnosti teha?
Kus oleks kõige mõistlikum lasta seda mootorit remontida?
Ette tänades
Matu
Kusagilt on meelde jäänud, et peaks pumba probleem olema.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Pump kulunud. Pumba kaane nihutamine peaks aitama esialgu. See 2,5 tds tüüpviga. Sirvi BMW foorumit- saad kindlasti abi.raivo98 kirjutas:Ei hakkand uut teemat tegema aga käivitus probleem on mullgi. Külmast peale läheb enam vähem ilusasti käima. Aga soojast peale tahab suht pikka käiamist saada. Nii umbes 3-10s. Ja vahet pole kas auto seisab 1s või 10min.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Lase kõigepealt kaan paika koksida ja vaata siis. Mina ei ruttaks seda vahetama. Mul oli auto lõpuks mingi 360 läbi sõitnud, piisas pubma regullimisest.raivo98 kirjutas:Seda ma arvasingi, et pump. 217000 pump vaevalt õre on. Kaane vahetusega seoses kas bmw pealt kaan sobib sinna.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"