Disco III
Moderaator: landy
Disco III
Plaan soetada siis Disco III 2007a http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... 31&view=41 . Head ja vead.
Aitäh
Aitäh
Disco 2,5TDi 90kw aut.
Disco III
Eks nendest isenditest ikka juttu olnud aga nt võrreldes Jeep Grand Cherokee,ga 2008a. 3,0D 160kw.
Aitähh
Aitähh
Disco 2,5TDi 90kw aut.
Muidu hea ja turvaline auto, kuid mootor( 2,7L V6 - PSA looming) on nagu vene rulett. Õhtul kirjutan sulle pikemalt.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
See on nüüd küll patt, et Land Roveri foorumis avalikult tunnistatakse, et kaalutakse SELLE nelja tähelise nimega automargi soetamist Siin peaks eksisteerima üksnes üks automark.
Kui nüüd tõsiselt rääkida siis Landy võiks oma siseinfo erinevate mudelite headest ja halbadest külgedest kusagile üles riputada küll. Siis saaksime ka meie lihtsurelikud sellest tarkusest osa.
Kui nüüd tõsiselt rääkida siis Landy võiks oma siseinfo erinevate mudelite headest ja halbadest külgedest kusagile üles riputada küll. Siis saaksime ka meie lihtsurelikud sellest tarkusest osa.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Mul ka sama mootor, hetkel igati rahul (3x pthüi üle vasku õla), aga teadmatusest ja huvi pärast küsin, et milles see "vene rulett" seisneb ja kas V8 oleks oluliselt parem?landy kirjutas:Muidu hea ja turvaline auto, kuid mootor( 2,7L V6 - PSA looming) on nagu vene rulett. Õhtul kirjutan sulle pikemalt.
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5221
Ülevalt viiendast postitusest alates läheb asi kurjaks. Selliseid laili lennanud või ka ainuilt saale ringi tõmmanud mootoreid peaks meil Eestis olema juba vähemlat 6 tk. Kusjuures enamikul neist on õlivahetused ja hooldused korrlaikult tehtus ning ka Peas hoolduses käinud ja ainult Castroli õli nöinud mootoried on väga väikese kilomtraazi pealt laiali lennaud. Kus juures pea kõik ilma igsusguse eelhoiatuseta.
Ülevalt viiendast postitusest alates läheb asi kurjaks. Selliseid laili lennanud või ka ainuilt saale ringi tõmmanud mootoreid peaks meil Eestis olema juba vähemlat 6 tk. Kusjuures enamikul neist on õlivahetused ja hooldused korrlaikult tehtus ning ka Peas hoolduses käinud ja ainult Castroli õli nöinud mootoried on väga väikese kilomtraazi pealt laiali lennaud. Kus juures pea kõik ilma igsusguse eelhoiatuseta.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
mida LR ametlik pool selle kohta ütleb?landy kirjutas:http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=5221
Ülevalt viiendast postitusest alates läheb asi kurjaks. Selliseid laili lennanud või ka ainuilt saale ringi tõmmanud mootoreid peaks meil Eestis olema juba vähemlat 6 tk. Kusjuures enamikul neist on õlivahetused ja hooldused korrlaikult tehtus ning ka Peas hoolduses käinud ja ainult Castroli õli nöinud mootoried on väga väikese kilomtraazi pealt laiali lennaud. Kus juures pea kõik ilma igsusguse eelhoiatuseta.
Garantii ajal tehti mootorid korda/vahetati välja , peale seda on su enda probleem.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Ei oma küll isikliku kokkupuudet TDV6 mootoriga autoga, kuid kuna hoian aktiivselt silma peal välismaa Land Roveri foorumitel siis sealt on meelde jäänud, et esimest korda tunnistas tehas kasvõi kaudselt sellise probleemi olemasolu alles käesoleva aasta mais, väljastades tehnilise bülletääni SSM71816. Sisu oli järgmine:
Reference SSM71816
Models
Discovery 4 / L319
Discovery 3 / L319
Range Rover / L405
Range Rover Sport / L494
Range Rover Sport / L320
Title Crankshaft/Crankshaft Bearing Concerns - TDv6 Diesel Engine
Category Engine
Last modified 06-May-2014 00:00:00
Symptom 499000 Basic Engine
Content
Issue:
Crankshaft/crankshaft bearing failure - TDv6 Diesel Engine.
Cause:
Low incidence of crankshaft failure are being encountered, caused mainly by incorrect location of the main bearing shells during assembly, or through rotation of the shells during normal use. A new procedure has been implemented to ensure:
- more rapid resolution of customer concerns, and
- greater visibility of failure modes in order to improve repair process and parts delivery.
Action:
For any suspected crankshaft/bearing failure, please contact your local Dealer Technical Supportor FRED team for details of the enhanced customer handling procedure.
The list below summarises typical symptoms of crankshaft/bearing failure, but please contact your DTS/FRED team if in any doubt as they will be pleased to offer assistance:
ˇ Crankshaft is seized, engine cannot be turned either via starter motor or crankshaft pulley bolt.
ˇ Oil sump or engine cylinder block is holed, with oil leakage and/or metallic debris found on engine under-tray.
ˇ Engine makes a loud rumbling/knocking sound when running which worsens as the engine is placed under load. The engine oil pressure warning light may flash or be continuously illuminated, especially at low engine speeds.
Seega võib järeldada, et kuni selle hetkeni ei ole ka TDV6 mootorite tootmisprotsessis muudatusi tehtud ning sarnane oht ähvardab teoreetiliselt ka 3.0 TDV6 mootoriga Discovery 4 ja RRS mudeleid. See on omakorda ilmselt tingitud sellest, et mootoririkete arv ei ole tootja arvates siiski niivõrd suur, et tasuks tooteparandusega tegeleda. Igasse rikkesse lähenetakse esinduse poolt individuaalselt ning mõnedel puhkudel on (välisriikides) ka osa remondimaksumusest hüvitatud. Kokkuvõttes võib siis tõdeda, et sellise mootoriga autot ostes tuleb eelistada pigem suuremapoolse läbisõiduga isendeid, kuna kõnealune probleem ilmutab ennast üldjuhul 150 000 - 175 000 km läbisõidu juures. Kui selleks ajaks probleem tekkinud ei ole siis tõenäoliselt kestab samamoodi ka edasi.
Reference SSM71816
Models
Discovery 4 / L319
Discovery 3 / L319
Range Rover / L405
Range Rover Sport / L494
Range Rover Sport / L320
Title Crankshaft/Crankshaft Bearing Concerns - TDv6 Diesel Engine
Category Engine
Last modified 06-May-2014 00:00:00
Symptom 499000 Basic Engine
Content
Issue:
Crankshaft/crankshaft bearing failure - TDv6 Diesel Engine.
Cause:
Low incidence of crankshaft failure are being encountered, caused mainly by incorrect location of the main bearing shells during assembly, or through rotation of the shells during normal use. A new procedure has been implemented to ensure:
- more rapid resolution of customer concerns, and
- greater visibility of failure modes in order to improve repair process and parts delivery.
Action:
For any suspected crankshaft/bearing failure, please contact your local Dealer Technical Supportor FRED team for details of the enhanced customer handling procedure.
The list below summarises typical symptoms of crankshaft/bearing failure, but please contact your DTS/FRED team if in any doubt as they will be pleased to offer assistance:
ˇ Crankshaft is seized, engine cannot be turned either via starter motor or crankshaft pulley bolt.
ˇ Oil sump or engine cylinder block is holed, with oil leakage and/or metallic debris found on engine under-tray.
ˇ Engine makes a loud rumbling/knocking sound when running which worsens as the engine is placed under load. The engine oil pressure warning light may flash or be continuously illuminated, especially at low engine speeds.
Seega võib järeldada, et kuni selle hetkeni ei ole ka TDV6 mootorite tootmisprotsessis muudatusi tehtud ning sarnane oht ähvardab teoreetiliselt ka 3.0 TDV6 mootoriga Discovery 4 ja RRS mudeleid. See on omakorda ilmselt tingitud sellest, et mootoririkete arv ei ole tootja arvates siiski niivõrd suur, et tasuks tooteparandusega tegeleda. Igasse rikkesse lähenetakse esinduse poolt individuaalselt ning mõnedel puhkudel on (välisriikides) ka osa remondimaksumusest hüvitatud. Kokkuvõttes võib siis tõdeda, et sellise mootoriga autot ostes tuleb eelistada pigem suuremapoolse läbisõiduga isendeid, kuna kõnealune probleem ilmutab ennast üldjuhul 150 000 - 175 000 km läbisõidu juures. Kui selleks ajaks probleem tekkinud ei ole siis tõenäoliselt kestab samamoodi ka edasi.
Viimati muutis Erik256, K Nov 12, 2014 15:31, muudetud 1 kord kokku.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Minu teada on neid õnnetusi juhtudnu väga erinevate läbisõitude juures. Üks juhus olevat olnud ka alal 100.000 km mootoriga. Seepärast see mootor ongi "vene rulett". Seepärast oleme Imedepõllul pigem soovitanud kaaaegse "21. sajandi" Land Roveri otsijale BMW mootoriga Range Rover 3-e. Mootor töökindle ja varuosad mõistlikuma hinnga, kui Disco 3 puhul. RR3 hooldamine ka paju lihtsam ja inimsõbrlikum. Selle auto peamiseks tüüpveaks vaid käiguaksti remondi vajadus ~200.000 km kandis.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Eks esimese omaniku poolt kûlgepoogitud varustus tuleks ka teada saada, on massinaid, millel on tagadiffris ka lukk juba tehase poolt
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1