Disco II esimene luuk laseb vett läbi
Disco II esimene luuk laseb vett läbi
Heips! Teab keegi midagi käepärast soovitada kui tavaline vändaga luuk laseb veidi vett läbi, või on vaja hakata tihendit vahetama?
Tervitustega Jumps:)
Tervitustega Jumps:)
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Disco 2-e lekkivad katuseluugid on klassika. Võimalikke lekkekohti on mitu 1) luugi raami ja katusepleki vahelt, 2) katuseluugi klaasi ja tihendi vahelt või 3) äravoolutorud on katki. Mõistlik on need kolm kohta kõik üle käia. Mina igatahes tegin nii ja peale seda on auto kuiv. Selleks tuleb muidugi katusepolster välja võtta, luugid eemaldada ja vana tihend ära kraapida ning uuesti silikooniga tihendada. Mina vahetasin ühtlasi ka katuseluugi ja klaasi vahelised tihendid. Äravoolutorud olid mul korras.
Täheldasin ka seda, et vesi kippus siis rohkem sisse tulema kui auto seisis kusagil kallakul ninaga ülespoole, vastupidi olles ei lekkinud kunagi.
Lihtne lahendus, mida välismaa foorumites samuti kohtab, on luugid silikooniga lihtsalt permanentselt kinni lasta aga see on minu melest nö. "porno".
Töö on koduste vahenditega täitsa tehtav kuigi üpriski aeganõudev. Mina lasin selle töö käigus panna katusepolstrile ka uue riide, kuna vana kippus rippuma. Samuti Disco 2-he tüüphäda. Riide tellisin siit http://www.martrim.co.uk/ ja tuleb tõdeda, et on vägagi originaalilähedane.
Täheldasin ka seda, et vesi kippus siis rohkem sisse tulema kui auto seisis kusagil kallakul ninaga ülespoole, vastupidi olles ei lekkinud kunagi.
Lihtne lahendus, mida välismaa foorumites samuti kohtab, on luugid silikooniga lihtsalt permanentselt kinni lasta aga see on minu melest nö. "porno".
Töö on koduste vahenditega täitsa tehtav kuigi üpriski aeganõudev. Mina lasin selle töö käigus panna katusepolstrile ka uue riide, kuna vana kippus rippuma. Samuti Disco 2-he tüüphäda. Riide tellisin siit http://www.martrim.co.uk/ ja tuleb tõdeda, et on vägagi originaalilähedane.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Millal tegid (ehk siis kui kaua kuivana on püsinud)?Erik256 kirjutas:Disco 2-e lekkivad katuseluugid on klassika. Võimalikke lekkekohti on mitu 1) luugi raami ja katusepleki vahelt, 2) katuseluugi klaasi ja tihendi vahelt või 3) äravoolutorud on katki. Mõistlik on need kolm kohta kõik üle käia. Mina igatahes tegin nii ja peale seda on auto kuiv. Selleks tuleb muidugi katusepolster välja võtta, luugid eemaldada ja vana tihend ära kraapida ning uuesti silikooniga tihendada. Mina vahetasin ühtlasi ka katuseluugi ja klaasi vahelised tihendid. Äravoolutorud olid mul korras.
Täheldasin ka seda, et vesi kippus siis rohkem sisse tulema kui auto seisis kusagil kallakul ninaga ülespoole, vastupidi olles ei lekkinud kunagi.
Lihtne lahendus, mida välismaa foorumites samuti kohtab, on luugid silikooniga lihtsalt permanentselt kinni lasta aga see on minu melest nö. "porno".
Töö on koduste vahenditega täitsa tehtav kuigi üpriski aeganõudev. Mina lasin selle töö käigus panna katusepolstrile ka uue riide, kuna vana kippus rippuma. Samuti Disco 2-he tüüphäda. Riide tellisin siit http://www.martrim.co.uk/ ja tuleb tõdeda, et on vägagi originaalilähedane.
Tegin see kevade. Need katuseluugid ei ole üldse mõeldudki 100% veekindlad olema. Luugi all on selline renn, kust sisse pääsenud vesi peaks mööda äravoolutorusid ära jooksma. Kui aga vett tuleb rohkem sisse kui ette nähtud siis ei jõua ta ära voolata ja tuleb üle renni servade. Minul oli asi ilmselt luugi klaasi vahelises tihendis mis polnud enam piisavalt elastne ja laskis vett sisse rohkem kui ära jõudis voolata. Kuna äravoolutorud on luugi esimestes servades siis juhtuski nii, et kui auto oli ninaga ülespoole, siis vesi tuli ennem kui äravoolutoruni jõudis, üle renni serva.
Samas on mul lekkinud ka näiteks tuuleklaasi vahelt. Sinna aitas klaasi vahetus. Samuti on teada lekkijad ka need katuse ääres asuvad väikesed aknad nn. "alpine windows", kus samuti väsib ära tihend.
Samas on mul lekkinud ka näiteks tuuleklaasi vahelt. Sinna aitas klaasi vahetus. Samuti on teada lekkijad ka need katuse ääres asuvad väikesed aknad nn. "alpine windows", kus samuti väsib ära tihend.
2007 Defender 110 TDCi
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
2002 Discovery 2A Td5 aut (müüdud).
Seepärast küsisingi, et olen ise ka nende luukide hingeeluga vägagi tuttav ja ei usu, et originaalosadega saaks selle püsivalt vett pidama. Kaldun ise juba sellesama pornograafilise lõpliku sulgemise poole.Erik256 kirjutas:Tegin see kevade. Need katuseluugid ei ole üldse mõeldudki 100% veekindlad olema. Luugi all on selline renn, kust sisse pääsenud vesi peaks mööda äravoolutorusid ära jooksma. Kui aga vett tuleb rohkem sisse kui ette nähtud siis ei jõua ta ära voolata ja tuleb üle renni servade. Minul oli asi ilmselt luugi klaasi vahelises tihendis mis polnud enam piisavalt elastne ja laskis vett sisse rohkem kui ära jõudis voolata. Kuna äravoolutorud on luugi esimestes servades siis juhtuski nii, et kui auto oli ninaga ülespoole, siis vesi tuli ennem kui äravoolutoruni jõudis, üle renni serva.
Samas on mul lekkinud ka näiteks tuuleklaasi vahelt. Sinna aitas klaasi vahetus. Samuti on teada lekkijad ka need katuse ääres asuvad väikesed aknad nn. "alpine windows", kus samuti väsib ära tihend.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Vesi laes
Sa võid selle luugi täielikult kinni mätsida aga vesi tuleb ikka tuppa. Mul oli ilma luugita ja ka tuli vesi sisse, algul ühelt poolt pärast teiselt poolt ka. Ja kuskil vene saitides mainiti ,et inglastel kahe pleki veekindel ühendamine tuleb välja aga kolme plekikihti-detaili kuskil sõlmes ühendada käib nendele üle jõu. See peaks levinud asi olema. Akende üla nurkades ja veerenni kohtumise kohas tekkib mingi prigu (mul oli kohe selline kena auguke ühele poole tekkinud) ja sealt hakkab vett sisse solistama. Ja vastavalt mis kallakuga masin pargitud - mõjub vee hulgale.
LR Discovery 2 "Konstruktor"