2.7 vs 3.0
2.7 vs 3.0
Tere.
kolmeliitrine lendas VIST lõpuks laiali. Juhul kui nüüd uut mootorit vaja, siis ei saa ma päris täpselt aru mis vahe on 2.7 ja 3.0 mootoril.
Kas kellegil on reaalselt kogemust antud teemal?
kolmeliitrine lendas VIST lõpuks laiali. Juhul kui nüüd uut mootorit vaja, siis ei saa ma päris täpselt aru mis vahe on 2.7 ja 3.0 mootoril.
Kas kellegil on reaalselt kogemust antud teemal?
Re: 2.7 vs 3.0
1) Mõlemat mootorit on mitu erinevat versiooni/põlvkonda, iga üks neist teatud teniliste täienduste/parandustega. 2,7L versioone vist oli 2 ja 3,0L versioone 3 suuremat mudifikatsiooni.
Liasaks veel elektroonika ja turbo/pumbaga saavtatud erinevused:
According to Wikipedia:
2.7 TDV6: Single turbo: 140kw 440nm
3.0 TDV6: Twin Turbo: 155kw 520nm
3.0 SDV6: Twin Turbo: 180kw 600nm (2009 - 2011)
3.0 SDV6: Twin Turbo: 189kw 600nm (2011 - )
2)3,0L V6 on esialgse 2,7L edasiarendus.
3)veidike neist mootoristest:
https://www.autodoc.ee/info/td4-tdv6-tdv8
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... V6-vs-SDV6
https://www.disco3.co.uk/forum/topic68745.html
Liasaks veel elektroonika ja turbo/pumbaga saavtatud erinevused:
According to Wikipedia:
2.7 TDV6: Single turbo: 140kw 440nm
3.0 TDV6: Twin Turbo: 155kw 520nm
3.0 SDV6: Twin Turbo: 180kw 600nm (2009 - 2011)
3.0 SDV6: Twin Turbo: 189kw 600nm (2011 - )
2)3,0L V6 on esialgse 2,7L edasiarendus.
3)veidike neist mootoristest:
https://www.autodoc.ee/info/td4-tdv6-tdv8
https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_AJD-V6/PSA_DT17
https://www.4x4community.co.za/forum/sh ... V6-vs-SDV6
https://www.disco3.co.uk/forum/topic68745.html
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: 2.7 vs 3.0
Tänan vastuse eest! Jätsin oma esialgses postituses täpsustamata oma huvi just mootorite erinevuse ploki ning muu raudvara osas sh. väntvõllide erinevused, plokikaante erinevused.
Ehk siis kas 2.7d ja 3.0d plokid, väntvõllid ja muu raud on samad?
Ehk siis kas 2.7d ja 3.0d plokid, väntvõllid ja muu raud on samad?
Re: 2.7 vs 3.0
Tere,
Erinevad on nii plokk, kolvid, väntvõll kui kepsud. Saaled on samad. Kolvikäik on erinev ja kolvi diameeter on erinev samuti. Plokikaaned on vist samad. Aga samas nendega ei juhtu suurt midagi. Tean ühte Sporti kuhu pandi 3,0 mootori asemele 2,7. Midagi oli vaja ümber ehitada seoses karterituulutusega ja turbo õli tagadivooludega (2,7 on ühe ja 3,0 kahe turboga Land Roveri peal). Väidetavalt muus osas sobis ja toimis. Minu arvates see küll mõistlik idee ei ole.
Lear
Erinevad on nii plokk, kolvid, väntvõll kui kepsud. Saaled on samad. Kolvikäik on erinev ja kolvi diameeter on erinev samuti. Plokikaaned on vist samad. Aga samas nendega ei juhtu suurt midagi. Tean ühte Sporti kuhu pandi 3,0 mootori asemele 2,7. Midagi oli vaja ümber ehitada seoses karterituulutusega ja turbo õli tagadivooludega (2,7 on ühe ja 3,0 kahe turboga Land Roveri peal). Väidetavalt muus osas sobis ja toimis. Minu arvates see küll mõistlik idee ei ole.
Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Re: 2.7 vs 3.0
2,7L ja 3,0L on tehnilislet üsna erinevad nagu eelpoolkirjas. On väga vähe juppe, mis ühilduvad.
TDV8 on TDV6 sugulane, saaled samad. Kuna V8 jaoks saalekompleket eei müüda eraldi, oleme müünud Tdv6 saaled sisse.
TDV8 on TDV6 sugulane, saaled samad. Kuna V8 jaoks saalekompleket eei müüda eraldi, oleme müünud Tdv6 saaled sisse.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: 2.7 vs 3.0
Tere taas.
Erinevused 2,7 ja 3,0 mootoritel puudutavad peamiselt kõike mootorit ümbritsevat. Mootoris sees on erinevused tingitud kolvikäigu ja diameetri erinevusest. Põhimõtteliselt on tegu siiski sama mootoriga. Enamus detaile on samad, kuid plahvatavad need mootorid enamasti väntvõlli piirkonnas. Ka plokk on tavaliselt tuksis. Ja need detailid on tõesti erinevad, kuigi väga sarnased. Erinevuse tuvastamiseks on vaja mõõteriistasid, visuaalselt vahet ei tee. Olen mõlemat mootorit korduvalt lahanud.
Lear
Erinevused 2,7 ja 3,0 mootoritel puudutavad peamiselt kõike mootorit ümbritsevat. Mootoris sees on erinevused tingitud kolvikäigu ja diameetri erinevusest. Põhimõtteliselt on tegu siiski sama mootoriga. Enamus detaile on samad, kuid plahvatavad need mootorid enamasti väntvõlli piirkonnas. Ka plokk on tavaliselt tuksis. Ja need detailid on tõesti erinevad, kuigi väga sarnased. Erinevuse tuvastamiseks on vaja mõõteriistasid, visuaalselt vahet ei tee. Olen mõlemat mootorit korduvalt lahanud.
Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Re: 2.7 vs 3.0
https://apexautoparts.co.uk/rebuild-kit ... -parts-kit
Leidsin netiavarustest sellise pakkumise. Kas keegi oskab kiita või laita antud komplekti ?
Parts Included With Brands
2 X Head Gasket : Victor Reinz
1 X Front Seal : Victor Reinz
2 x Timing Chain Kit : Apex Auto Parts
1 X Rear Seal : Corteco
2 X Cam Seals : Corteco
1 X Main and Big End Bearings : TDC
1 X Oil Pump : Auto Pump
1 X Crankshaft: Apex Auto Parts
Leidsin netiavarustest sellise pakkumise. Kas keegi oskab kiita või laita antud komplekti ?
Parts Included With Brands
2 X Head Gasket : Victor Reinz
1 X Front Seal : Victor Reinz
2 x Timing Chain Kit : Apex Auto Parts
1 X Rear Seal : Corteco
2 X Cam Seals : Corteco
1 X Main and Big End Bearings : TDC
1 X Oil Pump : Auto Pump
1 X Crankshaft: Apex Auto Parts