D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
- Asukoht: Tallinn
D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
Tere,
Autol läks kütusetuli põlema, tanklasse jõudsin oli 40km veel ees. (Enne tanklasse jõudmist suri auto korrakas välja ). Panin paagi täis jõudsin esimese ristini ja auto hakkas ca 2000 pöörde juures katkuma, jõnksutas, jõud kadus ära ja suri ka välja. Auto tööle käik alla või kõvasti gaasi vajutda läheb auto pördesse ja sõidab edasi.
Ja nii kui pöörded 2000 juures jama kordub.
Kohapeal seistes, tuuritades mootor imeliku häält ei tee ega probleeme ei esine.
Kütusefiltri vahetasin kohe peale seda ära aga asi selles ei ole
Pakuks et asi kuskil kütusesüsteemis vms.....
On kellelgi kogemust ?
Tervitades,
Oliver
Autol läks kütusetuli põlema, tanklasse jõudsin oli 40km veel ees. (Enne tanklasse jõudmist suri auto korrakas välja ). Panin paagi täis jõudsin esimese ristini ja auto hakkas ca 2000 pöörde juures katkuma, jõnksutas, jõud kadus ära ja suri ka välja. Auto tööle käik alla või kõvasti gaasi vajutda läheb auto pördesse ja sõidab edasi.
Ja nii kui pöörded 2000 juures jama kordub.
Kohapeal seistes, tuuritades mootor imeliku häält ei tee ega probleeme ei esine.
Kütusefiltri vahetasin kohe peale seda ära aga asi selles ei ole
Pakuks et asi kuskil kütusesüsteemis vms.....
On kellelgi kogemust ?
Tervitades,
Oliver
Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,
Oletam.et tõmbas paagi põhjast sodi kütusefiltrisse. Alustaks selle vahetamisega.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
- Asukoht: Tallinn
Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,
See sai kohe vahetatud, aga viga ei paranenud.
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 558
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,
Esiteks tahaks kohe "parastada" et DIISLIT EI SÕIDETA TÜHJAKS! - KUNAGI!
Nii kui see on juba selge siis ütleks et pigem mingi solgi tõmbas paagist kuhugi ette jah ja see nüüd "kollitab"
See on muidugi puusalt/interneti tarkus - iga auto/olukord võib erineda.
Põhineb muidu elust enesest kus klient sõitis ka paagi tühjaks - jäi tee peale - pani paagi täis ja auto hakkas lampi ära surema. (2.2 diisel)
Tõi auto töökotta - tehti paagi pesu - sealt tuli muidugi miskit kaameli tati laadset ollust välja põhjast.
Kütusetorud vahetati ära, pump sai lahti võetud - plot twist - see auto ei hakanudki enam kunagi normaalselt tööle.
99% ajast sõitis/käivitus normaalselt ja siis täiesti lampi X ajal/kohas suri välja ja enam tööle ei läinud 30min.
Omanik jäi korduvalt tee peale ja müüs püha vihaga pilli maha.
Kehva on see et tavaliselt diagnost ka ei aita sellisel juhul kuna mehhaanilist takistust/tõrget ei pruugi auto arvuti näha/leida.
Kahjuks selliste "fantoom vigade" otsimine on korralik peavalu ja ajakulu kõigile ja enamasti pädevad mehhaanikud
ei taha ka ette võtta seda naljalt - kui just väga igav ei ole
Loo moraal - ära sõida diislit tühjaks!
P.S On ette tulnud ka juhuseid kus selline asi on näiteks olnud n.ö "viimane piisk" komponentide lepingule - ehk siis kütusepump liiga saanud vms.
Seda jällegi annab tuvastada - on tulnud ette juhuseid kus "lammari" pump näiliselt töötab... aga tegelt on samamoodi väsimas/suremas
ja tekitab probleeme.
Nii kui see on juba selge siis ütleks et pigem mingi solgi tõmbas paagist kuhugi ette jah ja see nüüd "kollitab"
See on muidugi puusalt/interneti tarkus - iga auto/olukord võib erineda.
Põhineb muidu elust enesest kus klient sõitis ka paagi tühjaks - jäi tee peale - pani paagi täis ja auto hakkas lampi ära surema. (2.2 diisel)
Tõi auto töökotta - tehti paagi pesu - sealt tuli muidugi miskit kaameli tati laadset ollust välja põhjast.
Kütusetorud vahetati ära, pump sai lahti võetud - plot twist - see auto ei hakanudki enam kunagi normaalselt tööle.
99% ajast sõitis/käivitus normaalselt ja siis täiesti lampi X ajal/kohas suri välja ja enam tööle ei läinud 30min.
Omanik jäi korduvalt tee peale ja müüs püha vihaga pilli maha.
Kehva on see et tavaliselt diagnost ka ei aita sellisel juhul kuna mehhaanilist takistust/tõrget ei pruugi auto arvuti näha/leida.
Kahjuks selliste "fantoom vigade" otsimine on korralik peavalu ja ajakulu kõigile ja enamasti pädevad mehhaanikud
ei taha ka ette võtta seda naljalt - kui just väga igav ei ole
Loo moraal - ära sõida diislit tühjaks!
P.S On ette tulnud ka juhuseid kus selline asi on näiteks olnud n.ö "viimane piisk" komponentide lepingule - ehk siis kütusepump liiga saanud vms.
Seda jällegi annab tuvastada - on tulnud ette juhuseid kus "lammari" pump näiliselt töötab... aga tegelt on samamoodi väsimas/suremas
ja tekitab probleeme.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
- Asukoht: Tallinn
Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,
Diisli tühjaks sõitmise osas täiesti nõus. Ning eriti ei tasu seda teha 10a vana autoga. Tavaliselt alla veerandi ei lasegi, targemad rääkisid et siis võib ka webasto lukku minna , aga no see 1x ja siis ka karistatakse ära.
Eks see oli täielik enese laiskus.
Mis seal ikka kontrollib pumba ära, puhastab paagi ära ja eks siis näis mis auto asjast arvab .
Igatahes loodan et sellest piisab ja saab disco rõõme edasi nautida (ilma et see jälle kollitama tuleks )
Eks see oli täielik enese laiskus.
Mis seal ikka kontrollib pumba ära, puhastab paagi ära ja eks siis näis mis auto asjast arvab .
Igatahes loodan et sellest piisab ja saab disco rõõme edasi nautida (ilma et see jälle kollitama tuleks )
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 558
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,
Õige suhtumine (Y)
Kui muu ei aita siis äkki Kadaka teel LR Pesas oskavad targemad kindlasti aidata
Kui muu ei aita siis äkki Kadaka teel LR Pesas oskavad targemad kindlasti aidata
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: D4 2000 pöörde juures ,,kakub,,
Kohvipaksu pealt seda ei praanda - Kada teel ehk suudetakse kuidagi ravida.DreamWalker kirjutas: ↑L Jaan 30, 2021 12:23 Õige suhtumine (Y)
Kui muu ei aita siis äkki Kadaka teel LR Pesas oskavad targemad kindlasti aidata
Variant ka veel, et miski õhu mull ringleb /seisab süsteemis või on midagi ebavajalikku pihustisse jõudnud.
See on niigi õrn ja hell mootor.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
Vahetasite kütusefiltri ära aga see pole ainus filter, nimelt on paagisisese pumba otsas veel üks filter mis ajapikku juba iseenesest kogub ennast umbe ja see paagi tühjaks sõitmine oli ehk viimane piisk.
Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
Paagisisese pumba otsas on ainult soel tavaliselt .D4 osas ei oska öelda,kyll on aga teistel tavaliselt nii. Paaki tyhjaks soites ei tohiks midagi drastilist juhtuda ,kuna pump töötab omas elemendis ja votab ju nagunii pohjast .
3xRRC
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
- Asukoht: Tallinn
Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
Homme saan pumba kätte ning loodan parimat .
Aga ja, ilmselt kui paagi pesust ja pumba vahetusest abi ei ole võtan tee kadaka teele targemate juurde.
(Siis vähemalt teab et pumbas probleem ei ole )
Aga ja, ilmselt kui paagi pesust ja pumba vahetusest abi ei ole võtan tee kadaka teele targemate juurde.
(Siis vähemalt teab et pumbas probleem ei ole )
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
- Asukoht: Tallinn
Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
Selles saan nüüd kindel olla et ennustamine mul välja ei tule
Pumbas veel asi ei olnud, kuid see eest on nüüd õnneks paak mõni kilo kergem.(uskumatult palju sodi ja liiva oli seal )
Ega nüüd muud, kui tuleb auto targemate juurde viia.
Huvitav oli muidugi see, et kui tagurpidi kiirendada ,siis toimis kõik ilusti, aga kui sama asja õiget pidi teha ,siis 2000 pöörde juures tahab auto ära surra ning hakkab jõnksutama.
ehk kui kadaka teel nüüd arvuti külge pannakse saan lõpuks targemaks.
Pumbas veel asi ei olnud, kuid see eest on nüüd õnneks paak mõni kilo kergem.(uskumatult palju sodi ja liiva oli seal )
Ega nüüd muud, kui tuleb auto targemate juurde viia.
Huvitav oli muidugi see, et kui tagurpidi kiirendada ,siis toimis kõik ilusti, aga kui sama asja õiget pidi teha ,siis 2000 pöörde juures tahab auto ära surra ning hakkab jõnksutama.
ehk kui kadaka teel nüüd arvuti külge pannakse saan lõpuks targemaks.
-
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 24
- Liitunud: E Sept 14, 2020 20:50
- Asukoht: Tallinn
Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
kogu see jama oli väntvõlli anduri pärast, andur puhastati ära ja auto sõidab ilusti edasi.
Seega järgmine kord alustan teekonda asjatundjate juurest. Tuleb veidi odavam.
Seega järgmine kord alustan teekonda asjatundjate juurest. Tuleb veidi odavam.
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 558
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: D4 2000 pöörde juures ,,katkub,,
Kuldsed sõnad mis leiavad ikka ja jälle kinnitust! (Y) (Y)
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux