Tagumine vints LR rahvamajale
Tagumine vints LR rahvamajale
Otsisin mis ma otsisin, aga mingit viisakat lugu, kuidas Def110 -le tagumine vints külge saada mina ei leidnud. D-90 kohta paar piltidega viidet sain, aga 110-st ei rääkinud justkui keegi. Kui kellelgi tuleb pähe ära mainida tagumise raamitala külge kinnituv vintsi-pamper, siis seda ma olen mitmel korral silmitsenud, aga alati ebasobivaks põlanud, sest Defender110 niigi kehva eemaldumisnurga muudab see veel kesisemaks ja kui kraavi veel tagurpidi tuleks läbida siis... vintsist on ka kahju.
No eks see tagumine vints veidi mõtteta asi mõneti on, sest võistlusmasinat rahvamajast ju pole
Samas on hea vahest teada, et üksi olles saab endale omas keskis tuhka pähe raputada ja vaikselt tuldud rada mööda taanduda vintsi sirinal. Esimese vintsi trossi auto kõhu alt läbi tirimise vaeva ja kasu suhe kaldub juba samasse klassi päästemasina järele kutsumisega (no eks see on tegelikult ka konkreetses indiviidis kinni - mõnele meeldib mudas sukeldumine rohkem, teisele vähem).
Seega - kuna vints ja tahtmine olid olemas siis hakkasin asjaga pihta, nii hästi-halvasti kui mõte ja oskused võimaldasid. Esimese paari päevaga sai üht-teist ära tehtud ja et ka teised võiksid õppida mitte oma, vaid minu vigadest, siis panin protsessist üles mõned pildid koos kommentaaridega.
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2007_tagavints/
(leht hakkab täienema vastavalt sellele, kuidas asi edeneb)
Lauri.
No eks see tagumine vints veidi mõtteta asi mõneti on, sest võistlusmasinat rahvamajast ju pole
Samas on hea vahest teada, et üksi olles saab endale omas keskis tuhka pähe raputada ja vaikselt tuldud rada mööda taanduda vintsi sirinal. Esimese vintsi trossi auto kõhu alt läbi tirimise vaeva ja kasu suhe kaldub juba samasse klassi päästemasina järele kutsumisega (no eks see on tegelikult ka konkreetses indiviidis kinni - mõnele meeldib mudas sukeldumine rohkem, teisele vähem).
Seega - kuna vints ja tahtmine olid olemas siis hakkasin asjaga pihta, nii hästi-halvasti kui mõte ja oskused võimaldasid. Esimese paari päevaga sai üht-teist ära tehtud ja et ka teised võiksid õppida mitte oma, vaid minu vigadest, siis panin protsessist üles mõned pildid koos kommentaaridega.
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/2007_tagavints/
(leht hakkab täienema vastavalt sellele, kuidas asi edeneb)
Lauri.
Viimati muutis Lauri, T Juun 05, 2012 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Ma kaalusin kah seda vairanti, aga nagu asja sissejuhatuses mainisin, oleks ka sel süsteemil olnud omad vead, kuna tagumise ukse küljes on mul varuratas ja selle kõrvalt vintsi väljatoomine oleks:
a) võtnud autos ruumi, lõhkunud ukse ja ikkagi välistanud paremale poole vintsimise (ratas jääb ette).
b) võtnud autos ruumi ja nõudnud trossikanali ehitamist tagumise tala sisse konksust vasakul, mis on paras häkk.
Seega valisingi variandi c, mille tulemusena läks eemaldumisnurk kehvemaks. Arvan, et Def110 puhul võib seda (ilusa ilma korral) lubada.
Kadestan tegelikult Def90 omanikke kes saavad vintsi paigaldada ka tagumise tala taha, kuna seal pole minu teadmistmööda kütusepaaki segamas.
Ahjaa - panin üles mõned pildid viimase nädalavahetuse tegemistest:
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/ ... nts/d3.htm
a) võtnud autos ruumi, lõhkunud ukse ja ikkagi välistanud paremale poole vintsimise (ratas jääb ette).
b) võtnud autos ruumi ja nõudnud trossikanali ehitamist tagumise tala sisse konksust vasakul, mis on paras häkk.
Seega valisingi variandi c, mille tulemusena läks eemaldumisnurk kehvemaks. Arvan, et Def110 puhul võib seda (ilusa ilma korral) lubada.
Kadestan tegelikult Def90 omanikke kes saavad vintsi paigaldada ka tagumise tala taha, kuna seal pole minu teadmistmööda kütusepaaki segamas.
Ahjaa - panin üles mõned pildid viimase nädalavahetuse tegemistest:
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/ ... nts/d3.htm
Viimati muutis Lauri, T Juun 05, 2012 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Td5 ja Transiti mootoriga autodel on kütusepaak sama moodi tagaosasLauri kirjutas:Kadestan tegelikult Def90 omanikke kes saavad vintsi paigaldada ka tagumise tala taha, kuna seal pole minu teadmistmööda kütusepaaki segamas.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Enne talvesõitu said ka tagumise vintsi juhtmed omale kohale:
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/ ... nts/d4.htm
Sellega võib tagumise vintsi paigaldamise osa lõppenuks lugeda ja alustada katsetamisega...
Loodetavasti peab konstruktsioon vastu ja saan alustada juba aastaid plaanis olnud esiosa lammutamisega (kui päris aus olla, siis on peale lammutamist plaanis ka väike ülesehitustöö - seda siis koos uue stange, esiraudade ja vintsi kinnitusega).
Talveretkel näeme!
http://web.zone.ee/tobujuss/Article/LR/ ... nts/d4.htm
Sellega võib tagumise vintsi paigaldamise osa lõppenuks lugeda ja alustada katsetamisega...
Loodetavasti peab konstruktsioon vastu ja saan alustada juba aastaid plaanis olnud esiosa lammutamisega (kui päris aus olla, siis on peale lammutamist plaanis ka väike ülesehitustöö - seda siis koos uue stange, esiraudade ja vintsi kinnitusega).
Talveretkel näeme!
Viimati muutis Lauri, T Juun 05, 2012 10:17, muudetud 1 kord kokku.
Valge Defender110 e. Rahvamaja
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Seoses tagumise vintsiga veel.
Kas oskaks keegi kommenteerida nn hädaabivintsi varianti nagu pildil:
Samas müsimus, et kas sellisele vintsile saab võtta voolu näiteks käru-pistikust?
Sorry, kui liialt loll mõte
Kas oskaks keegi kommenteerida nn hädaabivintsi varianti nagu pildil:
Samas müsimus, et kas sellisele vintsile saab võtta voolu näiteks käru-pistikust?
Sorry, kui liialt loll mõte
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
jah kallis, see ON loll mõteLittleSuzi kirjutas:Sorry, kui liialt loll mõte
http://www.scienceprog.com/calculating- ... t/#article
12V
comeup 9000 mootor 3430W
voolutarve ca 285A
paberil
See käib raamiga koos eemaldatava kärukonksu asemele.
Omakorda tähendab see seda, et auto tagaosa ei tohi olla maa sees ja see pesa peab olema kergesti ligipääsetav ning selle ees vähemalt meeter maad vaba ruumi paigaldamiseks.
Arvan, et sellistes oludes saab edukalt ka ainult esivintsiga hakkama.
Siin pildidl on korrektne toitepesa eemaldatavale vintsile:http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage68.htm
Omakorda tähendab see seda, et auto tagaosa ei tohi olla maa sees ja see pesa peab olema kergesti ligipääsetav ning selle ees vähemalt meeter maad vaba ruumi paigaldamiseks.
Arvan, et sellistes oludes saab edukalt ka ainult esivintsiga hakkama.
Siin pildidl on korrektne toitepesa eemaldatavale vintsile:http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage68.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!