Värske kogemus praamisõidult: autost lahkudes vajutasin puldinuppu ja jalutasin minema. Peale laevaretke lõppu pidin läbi elama piinliku momendi kuna tablool oli "engine disabled" ja puldist polnud kasu - sellele auto ei reageerinud üldse. Õnneks oli EKA protseduur ligi ja väikese pusimise järel sain ta jälle käima. Lahkusin praamilt uhkes üksinduses.
Minu oletus on, et merel olles (õõtsudes) läks liikumisandur häiresse mitu korda järjest ja vihastas aju täielikult välja, tulemuseks totaalne blokeering.
Muidugi, ma ju TEADSIN, et pole mõtet autot merel valve alla panna, aga unustasin...
Aga muidu, kas mu diagnoos võib olla õige? Et teaksin edaspidi sellist olukorda vältida...
Autoga merele
Autoga merele
RR1998, täis üllatusi
P38A ja eriti algusaastate mudelid paistsid silma kõiksuguste varavataste vahendite rikete poolest ning ausate omanike ruineerimis oskusega.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Tere.
See on selline natuke müstiline lugu, kellel töötab, kellel mitte.
Siit saad algust teha http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4077 ja seal on linke teistele sarnastele teemadele.
Äkki on abiks.
Matu
See on selline natuke müstiline lugu, kellel töötab, kellel mitte.
Siit saad algust teha http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=4077 ja seal on linke teistele sarnastele teemadele.
Äkki on abiks.
Matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.