Milleks on vaja Land Roverit?
Milleks on vaja Land Roverit?
Tere!
Üks kummaline küsimus kerkis kupli all. Ja panen selle siia ka kirja. Miks on vaja omada Land Roverit, mis küsib kogu aeg oma probleemidega vastuseid? Vastuseid meie rahakotist ja vabast ajast. Ja loodud on selleteemaline klubi ning üritused ja remondibaas. Lisaks ka romula koos juuredepakutavate abipakettidega. Pluss lisaks foorum koos kodulehega.
Minul oli vaja selle autoga aastaid metsas käia. Ta õigustas ennast tööloomana 110 %. Lagunes, remontisin, ravisin ja kestab.
Range ja uuemate Dkuubis inimesed ilmselt naudivad üleolekut asfaldil. Defender on täiesti napakas roostetav projekt tavainimese või hetkel võimul oleva peaministri mõistes. Mida iganes...
Kirjutage, miks LR on parim. Kas saab meelitada naisi või teha tööd või ajada lihtsalt ennast upakile?
Teema on püstitatud huumorivõtmes.
Parimat
rändsell
200 000 km discoveryga, mida ei kahetse hetkeksi.
Üks kummaline küsimus kerkis kupli all. Ja panen selle siia ka kirja. Miks on vaja omada Land Roverit, mis küsib kogu aeg oma probleemidega vastuseid? Vastuseid meie rahakotist ja vabast ajast. Ja loodud on selleteemaline klubi ning üritused ja remondibaas. Lisaks ka romula koos juuredepakutavate abipakettidega. Pluss lisaks foorum koos kodulehega.
Minul oli vaja selle autoga aastaid metsas käia. Ta õigustas ennast tööloomana 110 %. Lagunes, remontisin, ravisin ja kestab.
Range ja uuemate Dkuubis inimesed ilmselt naudivad üleolekut asfaldil. Defender on täiesti napakas roostetav projekt tavainimese või hetkel võimul oleva peaministri mõistes. Mida iganes...
Kirjutage, miks LR on parim. Kas saab meelitada naisi või teha tööd või ajada lihtsalt ennast upakile?
Teema on püstitatud huumorivõtmes.
Parimat
rändsell
200 000 km discoveryga, mida ei kahetse hetkeksi.
LR Discovery II TD5 manuaal
mina vastan...
Proua mul väidab, et sellega hea turvaline tunne...lapsed peal ja kindel tunne.
Tunned, et kanni all sada tonni jne.
Maasitikul njahh....pole hullanud. 1 x oki ja siis ka käisin külili okok kreenis.
Aga jahh...kallis lõbu..vähemalt minu EE keskmisele leibkonnale ( vb isegi alla keskmise)
Proua mul väidab, et sellega hea turvaline tunne...lapsed peal ja kindel tunne.
Tunned, et kanni all sada tonni jne.
Maasitikul njahh....pole hullanud. 1 x oki ja siis ka käisin külili okok kreenis.
Aga jahh...kallis lõbu..vähemalt minu EE keskmisele leibkonnale ( vb isegi alla keskmise)
Land Rover Range Rover Sport 2,7 140kW
Series/Defender on kõigile kättesaadav ja legaalne ajamasin. Lihtsaim võimlus liikuda peale ukse sulgemist ajas aastakümneid tagasi. Autod ajst, kui juht tgeles selle juhtimisega ning elekter oli mõeludud tulede, kojamesste ja asuna jaoks. Lihtsa konstruktsiooniga auto, mida on võimalik polt haaval remontida ja pea igavesti elus hoida või lõpmatult modifitseerida-täiendada-prendaa.
Lõpuks ka kõige oluliseme- emotianaalne vääretus ja taedmine, et sul on tükike legendist.
Lõpuks ka kõige oluliseme- emotianaalne vääretus ja taedmine, et sul on tükike legendist.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: Milleks on vaja Land Roverit?
Tramaeivõi!
Mina ei saa siiani aru kuidas see LR laguneb? Kui hooldust ei tee, maietea, lihtsalt kuvaldaga lõhud, eks ta siis lagune.
Muide, hetkel endal kaks tükki ja rahul. Hooldan ja panen juppe juurde, et oleks ägedam. Sõidan metsas ka. No ei tea, ei lagune...
Üks kummaline küsimus kerkis kupli all. Ja panen selle siia ka kirja. Miks on vaja omada Land Roverit, mis küsib kogu aeg oma probleemidega vastuseid? Vastuseid meie rahakotist ja vabast ajast. Ja loodud on selleteemaline klubi ning üritused ja remondibaas. Lisaks ka romula koos juuredepakutavate abipakettidega. Pluss lisaks foorum koos kodulehega.
Minul oli vaja selle autoga aastaid metsas käia. Ta õigustas ennast tööloomana 110 %. Lagunes, remontisin, ravisin ja kestab.
Range ja uuemate Dkuubis inimesed ilmselt naudivad üleolekut asfaldil. Defender on täiesti napakas roostetav projekt tavainimese või hetkel võimul oleva peaministri mõistes. Mida iganes...
Kirjutage, miks LR on parim. Kas saab meelitada naisi või teha tööd või ajada lihtsalt ennast upakile?
Teema on püstitatud huumorivõtmes.
Parimat
rändsell
200 000 km discoveryga, mida ei kahetse hetkeksi.[/quote]
Mina ei saa siiani aru kuidas see LR laguneb? Kui hooldust ei tee, maietea, lihtsalt kuvaldaga lõhud, eks ta siis lagune.
Muide, hetkel endal kaks tükki ja rahul. Hooldan ja panen juppe juurde, et oleks ägedam. Sõidan metsas ka. No ei tea, ei lagune...
Üks kummaline küsimus kerkis kupli all. Ja panen selle siia ka kirja. Miks on vaja omada Land Roverit, mis küsib kogu aeg oma probleemidega vastuseid? Vastuseid meie rahakotist ja vabast ajast. Ja loodud on selleteemaline klubi ning üritused ja remondibaas. Lisaks ka romula koos juuredepakutavate abipakettidega. Pluss lisaks foorum koos kodulehega.
Minul oli vaja selle autoga aastaid metsas käia. Ta õigustas ennast tööloomana 110 %. Lagunes, remontisin, ravisin ja kestab.
Range ja uuemate Dkuubis inimesed ilmselt naudivad üleolekut asfaldil. Defender on täiesti napakas roostetav projekt tavainimese või hetkel võimul oleva peaministri mõistes. Mida iganes...
Kirjutage, miks LR on parim. Kas saab meelitada naisi või teha tööd või ajada lihtsalt ennast upakile?
Teema on püstitatud huumorivõtmes.
Parimat
rändsell
200 000 km discoveryga, mida ei kahetse hetkeksi.[/quote]
Kuna ajalugu on mind alati köitnud ja sealhulgas ka erinevarte väikeste haldusterritooriumite ja nende avastamiste lood, siis GB avastusrekedel mängisid suurt rolli Land Rover'id. Paar vapustavat dokfilmi väikestest vapratest masinatest panid mul juba 1994 mõtted selles suunas liikuma. Alates 1995. aastast, kui koju internet sai tekitatud, hakkasin LR'ide kohta infot koguma. Kogu 1996. aasta suve ostsisin Eestist sobilikku masinat, kuniks augustis endale meelpärase leidisn. Sellega piinlen siiamaani...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Ei ole vaja omada ju
Kuid kui käe sinna andnud,siis keeruline tagasi saada!
Mind viinud tõrkumata mu D2(3as) -40st koola poolsaarelt +40 kaukaasiani ja toonud vahepeal koju tagasi! Pluss kõik sõidud mis siia nn.tsivilisatsiooni jäävad(kalapüügid norras,lätlased oma üritustega jne )ja samas sõidan ka iga päev...Ta ikka nii haigelt vinge masin,et kas meeldib või mitte! Mina alternatiivi ei näe,reisidel siiani ökonoomseim(viimasel Tsetseenia reisil 11l/100km versus 16,5l/100km teist marki maasturitele ),võimsusest puudus pole tulnud kuskil(kuigi teda on natuke kaasa ka aidatud) ja mugav,aga eks iga mees kiidab oma ...
Uutest kahjuks ei arva midagi,aga see käib vist enamus maasturite kohta...
Iga auto laguneb kui omanik laseb seda teha,aga erinevalt riisirakettidest minu arust ükski LR ja ka G wagon ei jäta kedagi külmaks
Parimat!
Andy
Kuid kui käe sinna andnud,siis keeruline tagasi saada!
Mind viinud tõrkumata mu D2(3as) -40st koola poolsaarelt +40 kaukaasiani ja toonud vahepeal koju tagasi! Pluss kõik sõidud mis siia nn.tsivilisatsiooni jäävad(kalapüügid norras,lätlased oma üritustega jne )ja samas sõidan ka iga päev...Ta ikka nii haigelt vinge masin,et kas meeldib või mitte! Mina alternatiivi ei näe,reisidel siiani ökonoomseim(viimasel Tsetseenia reisil 11l/100km versus 16,5l/100km teist marki maasturitele ),võimsusest puudus pole tulnud kuskil(kuigi teda on natuke kaasa ka aidatud) ja mugav,aga eks iga mees kiidab oma ...
Uutest kahjuks ei arva midagi,aga see käib vist enamus maasturite kohta...
Iga auto laguneb kui omanik laseb seda teha,aga erinevalt riisirakettidest minu arust ükski LR ja ka G wagon ei jäta kedagi külmaks
Parimat!
Andy
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
D1 oli esimene ja küll ma sinna kunagi tagasi jõuan...läbi sai temaga elatud nii mõnigi seiklus kus mina pidin enne alla andma kui D1 - kunagi saan ma omale uuesti lubada D1-e
Hetkel Range L322 - armastan seda autot, nagu D1-e, nii mugav nii ilus nii hea nii võimas jne jne....
Konkreetselt miks meeldib....hmm...ei oska öelda, võibolla see robustne olek ja samuti saad luxust...rääkimata maastiku võimekusest, naane kiidab ka ning on ülirahul turvalisuse ning "perfoomanciga".
Samuti üks hea sõber ostis omale cayenni, ütles, et kui hooldad kord aastas nii nagu peab, on see tal parim auto olnud, kui ta kiidab autot siis see mees teab millest räägib(toob maale luxus autosi, juba 10a) - kuhu jõuda tahtsin, et igaühele on oma.
No nagu Andy ütles, iga mees kiidab oma...aga paar sõpra kes on ostnud omale minu soovitusel LR-i siis siiani nad ei kahetse.
LR ei lagune vaid jäetakse hooletusse.
Hetkel Range L322 - armastan seda autot, nagu D1-e, nii mugav nii ilus nii hea nii võimas jne jne....
Konkreetselt miks meeldib....hmm...ei oska öelda, võibolla see robustne olek ja samuti saad luxust...rääkimata maastiku võimekusest, naane kiidab ka ning on ülirahul turvalisuse ning "perfoomanciga".
Samuti üks hea sõber ostis omale cayenni, ütles, et kui hooldad kord aastas nii nagu peab, on see tal parim auto olnud, kui ta kiidab autot siis see mees teab millest räägib(toob maale luxus autosi, juba 10a) - kuhu jõuda tahtsin, et igaühele on oma.
No nagu Andy ütles, iga mees kiidab oma...aga paar sõpra kes on ostnud omale minu soovitusel LR-i siis siiani nad ei kahetse.
LR ei lagune vaid jäetakse hooletusse.
LR
Mina armusin esimesest silmapilgust,kui LR nägin. Olin siis koolipoiss ja yks onu toi ajakirja " Teknikan Värld",svenssonite oma ja selle esikaanel oli valget värvi Range Rover Classic,kaheukseline, kyll ta tundus ilus ja vägev ja voimas.Unistus aastakymneteks
Praegu on kaks klassikut ja ilmselt surmani,sest kui tunned autot viimse poldini ja hingeelu tead,siis milleks myya,liiatigi molemal tehtud sydamesiirdamine,Mb nime kandva mootori näol ja see on tykk,mis kestab,kui jälgida ja hooldada. Mitte et LR mootor halb oleks ,aga mersul on koik parem.
Remontima peab igat autot,LR jupid pole kyll eriti kallid.Saan vorrelda G mersuga,millega kulgeda on klass omaette,aga miinused on vidinate hinnatase ja kyllalt suur kytusekulu,samas on ta ikka yks tummine tykk.
Elagu Land Rover!
Praegu on kaks klassikut ja ilmselt surmani,sest kui tunned autot viimse poldini ja hingeelu tead,siis milleks myya,liiatigi molemal tehtud sydamesiirdamine,Mb nime kandva mootori näol ja see on tykk,mis kestab,kui jälgida ja hooldada. Mitte et LR mootor halb oleks ,aga mersul on koik parem.
Remontima peab igat autot,LR jupid pole kyll eriti kallid.Saan vorrelda G mersuga,millega kulgeda on klass omaette,aga miinused on vidinate hinnatase ja kyllalt suur kytusekulu,samas on ta ikka yks tummine tykk.
Elagu Land Rover!
Viimati muutis Raigo R, N Mai 07, 2015 08:51, muudetud 1 kord kokku.
3xRRC
Olen omanud üsna mitut erinevat automudelit,nii uuemaid kui vanemaid....ja see,et keegi väidab,et LR laguneb,peab täpselt nii palju paika,et iga auto laguneb ja ei saa ütelda et vähem kui LR.
Crysler-2x mootorivahetus( tõsi tegu vana masinaga)
Mersu G klass(vanem)- mootori vahetus( soome ülevaatus jooksutas kokku)
Chevrolet- 50 000km pealt siduri vahetus
Ford- käigukasti vahetus
Mitsu L200- mootori vahetus,õliradika vahetus jne,jne
Pajero- siduri vahetus,mootori vahetus.
Seda nimekirja võiks jätkata.
Tahan sinna jõuda oma jutuga,et see kui kõik su tuttavad ja sõbrad ütlevad,et krt olen eluaeg unistanud et LR osta maksab ka midagi
Mis peamine,et eelnimetatud autod ei anna kamba peale ka kokku sellist sõidumugavust nii maanteel kui maastikul,mida suudab pakkuda LR
Ärge hoolduse arvelt kokku hoidke ja auto kestab!
Crysler-2x mootorivahetus( tõsi tegu vana masinaga)
Mersu G klass(vanem)- mootori vahetus( soome ülevaatus jooksutas kokku)
Chevrolet- 50 000km pealt siduri vahetus
Ford- käigukasti vahetus
Mitsu L200- mootori vahetus,õliradika vahetus jne,jne
Pajero- siduri vahetus,mootori vahetus.
Seda nimekirja võiks jätkata.
Tahan sinna jõuda oma jutuga,et see kui kõik su tuttavad ja sõbrad ütlevad,et krt olen eluaeg unistanud et LR osta maksab ka midagi
Mis peamine,et eelnimetatud autod ei anna kamba peale ka kokku sellist sõidumugavust nii maanteel kui maastikul,mida suudab pakkuda LR
Ärge hoolduse arvelt kokku hoidke ja auto kestab!
Hakkab looma
Ise olen omanud D2 kümme aastat. Ravisin välja kõik lastehaigused. Tegin metsas tööd, nagu eelmainit 200 000 km väljendab. Hetkel kastis mõned sünkronisaatorid kõrisevad ja roolikarp arvab, et tilgub, aga see kõik sätitav ja hetkel auto täiesti sõidetav. Üldjoontes tiksub siiani nagu kell. Hooldatud vägagi korrapäraselt. Raam haljas. Muudest omadustest ei maksa rääkidagi. Tööloom. Metsas tavaolukorras (mitte offroad) vägagi edukas tegija.
Kogu selle kupatuse eelarve on mul exceli tabelis kirjas. Summa summaarum oleks selle raha eest saanud pidada viis aastat uut liisinguse võetud kastikat või linnamaasturit, mis oleks kindlasti pidanud minema edasi ringlusesse, seega olnuks õnnetu nulliring... Hetkel alternatiivina olemas auto, mis kestab.
LR forever!
Muljetage teised ka ikka edasi veel ...
rs
Ise olen omanud D2 kümme aastat. Ravisin välja kõik lastehaigused. Tegin metsas tööd, nagu eelmainit 200 000 km väljendab. Hetkel kastis mõned sünkronisaatorid kõrisevad ja roolikarp arvab, et tilgub, aga see kõik sätitav ja hetkel auto täiesti sõidetav. Üldjoontes tiksub siiani nagu kell. Hooldatud vägagi korrapäraselt. Raam haljas. Muudest omadustest ei maksa rääkidagi. Tööloom. Metsas tavaolukorras (mitte offroad) vägagi edukas tegija.
Kogu selle kupatuse eelarve on mul exceli tabelis kirjas. Summa summaarum oleks selle raha eest saanud pidada viis aastat uut liisinguse võetud kastikat või linnamaasturit, mis oleks kindlasti pidanud minema edasi ringlusesse, seega olnuks õnnetu nulliring... Hetkel alternatiivina olemas auto, mis kestab.
LR forever!
Muljetage teised ka ikka edasi veel ...
rs
LR Discovery II TD5 manuaal
- Chopper
- Rohkem muda- PALUN!
- Postitusi: 421
- Liitunud: E Jaan 09, 2012 17:44
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Enne oli D2 nüüd D3 - mõelamd olid tublid loomad. Lagunemise koha pealt - kõik laguneb - hooldada tuleb korralikult.
Aga head küljed - suva mis ilm väljas istud rooli ja sõidad. Talvel ronid tahulikult üle hangede ja tirid naabrimehe länkari ka veel välja. Ja turvaline tunne on, kuna tead et ikka mitu tonni tagumiku all. Ja loomulikult ka välimus - LR on ikka oma nägu. Uued mudelid muidugi kahjuks enam mitte.
Aga head küljed - suva mis ilm väljas istud rooli ja sõidad. Talvel ronid tahulikult üle hangede ja tirid naabrimehe länkari ka veel välja. Ja turvaline tunne on, kuna tead et ikka mitu tonni tagumiku all. Ja loomulikult ka välimus - LR on ikka oma nägu. Uued mudelid muidugi kahjuks enam mitte.
LR Disco III 2,7 2007
Aegajalt leian ka ennast mõtlemast, et miks on vaja pidevalt endaga 2.5 tonni kaasa vedada üht bensiinijanust RR-kolakat.
Võiks ju võtta mingi pisema ning säästlikuma aparaadi kulgemiseks.
Seda enam, et 70% ajast vuran sellega mööda pealinna tänavaid.
Aga... Aegajalt olen sattunud sõitma mõne teise masinaga mööda pealinna tänavaid ning siis tekib küsimus, kuskohast nii loll mõte pähe saab tulla, et RR sõiduauto vastu välja vahetada?
Kuidagi järsku on Tallinna teed talumatult kehvas seisukorras.
Teistest autodest ei näe üle, mis eespool toimumas on.
Talvel lumehanged piiravad nähtavust kõrvaltänavast välja pöörates.
Parkimiskoht on liiga lumine ning ei julge sinna sisse keerata, kui on soov sealt ka hiljem välja pääseda.
Kui tahta mõni suurem käru sappa võtta, siis ei saa kuidagi hoogu ülesse ning möödasõidud on välistatud.
Ning siis istud tagasi oma Land Roverisse ning kõik on jälle hea ja ilus.
Eks kulu on küll kordades kõrgem, kui mõne hondacivicuga ringi vurada, aga samas neid positiivseid emotsioone on ka jällegi kordades rohkem.
Võiks ju võtta mingi pisema ning säästlikuma aparaadi kulgemiseks.
Seda enam, et 70% ajast vuran sellega mööda pealinna tänavaid.
Aga... Aegajalt olen sattunud sõitma mõne teise masinaga mööda pealinna tänavaid ning siis tekib küsimus, kuskohast nii loll mõte pähe saab tulla, et RR sõiduauto vastu välja vahetada?
Kuidagi järsku on Tallinna teed talumatult kehvas seisukorras.
Teistest autodest ei näe üle, mis eespool toimumas on.
Talvel lumehanged piiravad nähtavust kõrvaltänavast välja pöörates.
Parkimiskoht on liiga lumine ning ei julge sinna sisse keerata, kui on soov sealt ka hiljem välja pääseda.
Kui tahta mõni suurem käru sappa võtta, siis ei saa kuidagi hoogu ülesse ning möödasõidud on välistatud.
Ning siis istud tagasi oma Land Roverisse ning kõik on jälle hea ja ilus.
Eks kulu on küll kordades kõrgem, kui mõne hondacivicuga ringi vurada, aga samas neid positiivseid emotsioone on ka jällegi kordades rohkem.