Classicu omanik, anna märku!

Kõik need jutud, mis mujale ei sobi.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
tom
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: P Veebr 03, 2019 09:25
Asukoht: Tallinn

Classicu omanik, anna märku!

Postitus Postitas tom »

(Tuleb välja, et isegi pooldunud väntvõlli üleelamine ei leevenda haigust)

Hea RR Classicu omanik, anna märku kaas-tõbisele kes veeretab peas mõtet Maarjamaa pinnale veel üks Classic juurde vedada.

Kuna minu viimane sõit Classicuga jäi üheksakümendatesse, siis peaksin paar sõna nõu, teeksin võimalusel väikese proovitiiru. Arutaks taastamisprotsessi väljakutseid jne. Kindlasti automaatkastiga, originaalseades vedrustuse ja rehviga.

Tallinn ja lähiümbrus. Sixpack vaeva eest.

Kirjuta PS või 5016170
D4 2015 HSE
D4 2016 Landmark
RRS 2015 Autobiography
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 265
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Re: Classicu omanik, anna märku!

Postitus Postitas Raigo R »

Tere,mote Classicu omanikuks hakata on nagu investeering tulevikku. Kes teab,saab aru.
Moned olen taastanud,seega midagi nagu teaks.
Töö maht ja ajakulu soltub ka sellest,kustkohast auto pärit. Kui Rootsist-Soomest,siis sealttulnud on ikka üsna nutuse kerega üldjuhul.
Tasub uurida Itaalia ja Prantsusmaa turge.,softdash mudeleid .
3xRRC
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Classicu omanik, anna märku!

Postitus Postitas landy »

Algus otsa RRC ja lõpu otsa RRC on kaks täiesti erinevat autot, kuigi näevad sarnased välja.
Land Rover ise erisatab tehniliselt kolme suuremat aja järku 1970-1986, 1986-1991 ja 1991 -1994.
Lisaks ajastuste sees toimunud muudatused.
RRC puhul on suurimaks probleemiks varuosade valdkonnas pisiasjade saadavus (salongi ja iludetailid, elekti ja elektroonia komponendid).
Paljud RRC spetsiifdilised osad, mis ei kattu sama ajastu teiste LR mudeliteg on sageli üsna röögatute hindadega või raskesti saadavd.
Olen aastate jooksul neid osi klientidle otsinud ja hankinud ja vahel võtab hind päris võpatama, st on vaid üksiksu tranekanalid kust nei saab.

Kui rahakott kannatab ja soovid ajas värtust hoidvat masinat, siis tasub vaadata lõpuotsa (200tdi või Soft-Dash 300tdi) mudleid ning Lõuna -Euroopast, kus soola maha külvatud pole.
VM- diislistest (2,4 ja 2,5) soovitaks pigem eemale hoida, ei olekellegisuust õnne õuele toonud.
Tine äärmus hinda hoidva investeeringujaosk on on esimese kahe tootmisaasta masinad, aga nende liikumikõlblike isnediste hinnad on sööstnud üsna taevasse.

Küsimuste korral GSM 5010599
tom kirjutas: L Mär 16, 2024 19:53 (Tuleb välja, et isegi pooldunud väntvõlli üleelamine ei leevenda haigust)

Hea RR Classicu omanik, anna märku kaas-tõbisele kes veeretab peas mõtet Maarjamaa pinnale veel üks Classic juurde vedada.

Kuna minu viimane sõit Classicuga jäi üheksakümendatesse, siis peaksin paar sõna nõu, teeksin võimalusel väikese proovitiiru. Arutaks taastamisprotsessi väljakutseid jne. Kindlasti automaatkastiga, originaalseades vedrustuse ja rehviga.

Tallinn ja lähiümbrus. Sixpack vaeva eest.
Kirjuta PS või 5016170
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta