Land Roveri omanike "häbinurk" ;-)
Land Roveri omanike "häbinurk" ;-)
See on nüüd koht, kus LR omanikud saavad oma (igapäevaseid) 1WD ja 2WD liikureid häbenemas käia.
Viimati muutis landy, N Mär 20, 2008 16:06, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Alustan siis häbenemist
Alates tänasest võib mind igapäevaselt LR asemel helesinise Dacia Logan MCV roolis näha. Land Rover-id jäävad olude sunnil pühapäeva ja metsaautoks.
Alates tänasest võib mind igapäevaselt LR asemel helesinise Dacia Logan MCV roolis näha. Land Rover-id jäävad olude sunnil pühapäeva ja metsaautoks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
miks piinlik
miks peaks olema piinlik kui omad ja kasutad teisi autosid veel. Kui mudugi nii kole piinlik siis ära sõida peale landroveri teiste mootor sõidukitega rikub tervist kui stressad
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Noo ma toon ka siis kapist välja oma 1WD Start Sossee .
Enne seda oli dailydriveriks Ereljukas.
LR ikka ju Püha- ja pidupäeva liikur.
Enne seda oli dailydriveriks Ereljukas.
LR ikka ju Püha- ja pidupäeva liikur.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Re: miks piinlik
Ära pabista!mrmrmr kirjutas:miks peaks olema piinlik kui omad ja kasutad teisi autosid veel. Kui mudugi nii kole piinlik siis ära sõida peale landroveri teiste mootor sõidukitega rikub tervist kui stressad
Tegu on lihtsalt musta ja enesekriitilise LR huumoriga. Keegi LR omanikest ei sõida teise automargiga kartulikott peas.
Ma olen 12 LR omanikuks olemise aasta ajal kõrvalt pidanud endal järgmiseid autosid:
LADA 21013
LADA 21032
Datsun Sunny
Volvo 244
Lada Niva 2121
Rääkimata lugematutest töö/ametiautodest. Kahjuks on eluperioode, kui ei saa endale kõiki vajalike LR mudeleid korraga lubada. Siis tuleb pererahu huvides ka muid masinianid käigus hoida.
Seega "Häbenemine" on siin lihtsalt satiirilises võtmes öeldud.
Viimati muutis landy, P Mär 02, 2008 22:24, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Nonii, kuidas seda nüüd öelda:
Igapäevaselt Volvo 960 tööauto.
Vahel Mitsu Carisma naiseauto.
Vajadusel MB töökoda või matkabuss.
Teise hobiautona, Disco kõrval, Hilux ehitamisel kahepeale.
Suviti Yamaha Super Tenere kaherattaline.
Talviti (mitte see aasta) murutraktor lumesahaga.
Häbi on, siinse seltskonna ees.
Ja tegelikult on jalgratas ka veel olemas.
Igapäevaselt Volvo 960 tööauto.
Vahel Mitsu Carisma naiseauto.
Vajadusel MB töökoda või matkabuss.
Teise hobiautona, Disco kõrval, Hilux ehitamisel kahepeale.
Suviti Yamaha Super Tenere kaherattaline.
Talviti (mitte see aasta) murutraktor lumesahaga.
Häbi on, siinse seltskonna ees.
Ja tegelikult on jalgratas ka veel olemas.
Raud on tore.
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Viimane lause sul puhas kuld.LR90 kirjutas:No nii, "häbenen" ka siis, ll liikur on Volvo 745 ´91.
tegelikult ega ei häbene küll
Egas maailma "kiiremaist leivaautost" häbenemiseks ei piisa tõesti.
ps. Ma tean millest räägin ( mu üks ex'e oli Volvo 245 ).
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Vaata neid kehte:kapa kirjutas:Mis olud need on kui tohib küsida? Auto ülalpidamiskulud on suured?Landy kirjutas:... Land Rover-id jäävad olude sunnil pühapäeva ja metsaautoks.
www.landrover.pri.ee
Ühest on saanud tõupuhas võistlusauto millega ikka naist teatrisse eriti ei vii ja mille töökorras olek polekunagikindel.
Teine on Uunikum mis ootab hetekel vabu finanatse, et taas korralikult liikvekele saada ja igapäevaksutuseks üliebamugav ja ebaökonoomne.
Valge ei mahuta eriti midagi peale reisijate ning olgem ausad, ega mu 85 aastane vanaema eriti sinna taha ronida ei suuda. Sinine jälle mahutab kaupa, aga mitte reisijaid.
Seega oli vaja suurt autot, mis mahutaks, kaupa, reisjaid ning oleks ökonoomne ja odav. Haagist võiks jõuda ka vedada.
Hetkel just ökonoomsus (6-7L/100km) ja garantii olemasolu tõrjusid meelpärased D110 ning Disco ostusoovid kõrvale.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Valget kasutasingi kogu aeg igapäevasõiduks, kui tänu kulunud mootorile ja mudarehvidel on hetekel küttekulu ca 13L/100km mis on Dacialst üle kahe korra rohkem.kapa kirjutas:aga isenesest see valge ei tohiks sul eriti palju kütet ju võtta?
Ütleme, et kui see oleks korralik ja töökorras, kas siis kasutaksid sellist igapäevasõitudeks? Kõrvaldame ka reisijate veod jms. selleks puhuks...
Hangitud saigi võistlusautoks. Aga igapäevaliikuriks unistaks Disco I mudelit (teiset generatsioonist)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Täiendan listi:
Tallinnas kasutan võimaluse korral ühistransporti, aga Tartu kandis liigun tuunitud* Opel Asconaga (83.a.)
Ei raatsi enda Rahvamaja kulutada linnavahel ja muidu asfaldil sõiduks - see oleks sulaselge raiskamine...
* tuunitud tähendab antud kontekstis järgmist:
- keevitasin autole vana läbi mädanenud põhja asemele uue sileda pleki, mis vähendas tunduvalt õhutakistus-tegurit
- radika vent viidud üle käsitsi-lülitamisele, mis jätab mootorile rohkem võimsust kätte
- kõik mittevajalikuna tunduvad jupid on autolt eemaldatud (või ka ise eemaldunud), mis annab tunduva kaalu kokkuhoiu
Tallinnas kasutan võimaluse korral ühistransporti, aga Tartu kandis liigun tuunitud* Opel Asconaga (83.a.)
Ei raatsi enda Rahvamaja kulutada linnavahel ja muidu asfaldil sõiduks - see oleks sulaselge raiskamine...
* tuunitud tähendab antud kontekstis järgmist:
- keevitasin autole vana läbi mädanenud põhja asemele uue sileda pleki, mis vähendas tunduvalt õhutakistus-tegurit
- radika vent viidud üle käsitsi-lülitamisele, mis jätab mootorile rohkem võimsust kätte
- kõik mittevajalikuna tunduvad jupid on autolt eemaldatud (või ka ise eemaldunud), mis annab tunduva kaalu kokkuhoiu
Valge Defender110 e. Rahvamaja
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 14
- Liitunud: N Jaan 17, 2008 09:38
- Asukoht: Tallinn, Kivimäe
Mul tuleb ka ameti tõttu igapäevaselt Opeliga (Combo) sõita ja "Discotüdruk" saigi puhkuse ja pühapäevaautoks soetatud. Seodes Lauri tuunitud Opeliga tuli mulle meelde ühe teise autofoorumi teema, kus kirjutatakse ka Opeli tuunimisest. Tekst on tsenseerimata, nii et vabandan kui kedagi riivab kirjutaja keelekasutus.
"eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja
tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ? rsk loogiliselt võttes peaks
parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire
liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest nii, polndki
muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et
saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest
plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top
partsust jne sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike,
pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose
liivakoti sisselaske vooliku otsa. et ropult gaasitades tõmmab eest sisse
ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima sealt seest,
nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu
mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin
ennem veetaset vaadata jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka
õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin
käima panna ja türa, mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja vittu ikka
puterdas ja nussis mu ajusi .. käigud lähevad normaalselt sisse ja
sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab. praega panin auto garaazi,
aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel
sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind
ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto putsi ve ?"
"eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja
tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ? rsk loogiliselt võttes peaks
parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire
liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest nii, polndki
muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et
saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest
plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top
partsust jne sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike,
pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose
liivakoti sisselaske vooliku otsa. et ropult gaasitades tõmmab eest sisse
ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima sealt seest,
nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:
mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu
mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin
ennem veetaset vaadata jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka
õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin
käima panna ja türa, mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja vittu ikka
puterdas ja nussis mu ajusi .. käigud lähevad normaalselt sisse ja
sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab. praega panin auto garaazi,
aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel
sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind
ja ei tea palju opelitest ...
keeras mu auto putsi ve ?"