1. leht 3-st

Land Roveri omanike "häbinurk" ;-)

Postitatud: R Veebr 29, 2008 12:51
Postitas landy
See on nüüd koht, kus LR omanikud saavad oma (igapäevaseid) 1WD ja 2WD liikureid häbenemas käia. :twisted:

Postitatud: R Veebr 29, 2008 13:58
Postitas landy
Alustan siis häbenemist :roll:
Alates tänasest võib mind igapäevaselt LR asemel helesinise Dacia Logan MCV roolis näha. Land Rover-id jäävad olude sunnil pühapäeva ja metsaautoks. :cry:

Postitatud: R Veebr 29, 2008 15:47
Postitas 01 AAP
Palju õnne uue neljarattalise pereliikme sündimise puhul.
Pean ka kapist välja ronima ja häbenedes ülestunnistama, et
tööasju ajan igapäevaselt päevinäinud mokrõi asfalti värvi
audiga. numbriks iseenesestmõistetavalt 001 AAP.
Piinlik lihtsalt :roll: :roll: :roll:

miks piinlik

Postitatud: R Veebr 29, 2008 17:06
Postitas mrmrmr
miks peaks olema piinlik kui omad ja kasutad teisi autosid veel. Kui mudugi nii kole piinlik siis ära sõida peale landroveri teiste mootor sõidukitega rikub tervist kui stressad

Postitatud: R Veebr 29, 2008 17:37
Postitas Valge Hiir
Noo ma toon ka siis kapist välja oma 1WD Start Sossee :lol: .
Enne seda oli dailydriveriks Ereljukas.

LR ikka ju Püha- ja pidupäeva liikur.

Re: miks piinlik

Postitatud: L Mär 01, 2008 09:54
Postitas landy
mrmrmr kirjutas:miks peaks olema piinlik kui omad ja kasutad teisi autosid veel. Kui mudugi nii kole piinlik siis ära sõida peale landroveri teiste mootor sõidukitega rikub tervist kui stressad
Ära pabista!
Tegu on lihtsalt musta ja enesekriitilise LR huumoriga. Keegi LR omanikest ei sõida teise automargiga kartulikott peas. :twisted:
Ma olen 12 LR omanikuks olemise aasta ajal kõrvalt pidanud endal järgmiseid autosid:
LADA 21013
LADA 21032
Datsun Sunny
Volvo 244
Lada Niva 2121

Rääkimata lugematutest töö/ametiautodest. Kahjuks on eluperioode, kui ei saa endale kõiki vajalike LR mudeleid korraga lubada. Siis tuleb pererahu huvides ka muid masinianid käigus hoida.

Seega "Häbenemine" on siin lihtsalt satiirilises võtmes öeldud.

Postitatud: P Mär 02, 2008 19:16
Postitas LR90
No nii, "häbenen" ka siis, ll liikur on Volvo 745 ´91. :oops:

tegelikult ega ei häbene küll :lol:

Postitatud: P Mär 02, 2008 19:39
Postitas totu
Nonii, kuidas seda nüüd öelda:
Igapäevaselt Volvo 960 tööauto.
Vahel Mitsu Carisma naiseauto.
Vajadusel MB töökoda või matkabuss.
Teise hobiautona, Disco kõrval, Hilux ehitamisel kahepeale.
Suviti Yamaha Super Tenere kaherattaline.
Talviti (mitte see aasta) murutraktor lumesahaga.
Häbi on, siinse seltskonna ees.
Ja tegelikult on jalgratas ka veel olemas.

Postitatud: P Mär 02, 2008 20:47
Postitas Valge Hiir
LR90 kirjutas:No nii, "häbenen" ka siis, ll liikur on Volvo 745 ´91. :oops:

tegelikult ega ei häbene küll :lol:
Viimane lause sul puhas kuld.
Egas maailma "kiiremaist leivaautost" häbenemiseks ei piisa :D tõesti.

ps. Ma tean millest räägin ( mu üks ex'e oli Volvo 245 ).

Postitatud: K Mär 05, 2008 09:10
Postitas kapa
Landy kirjutas:... Land Rover-id jäävad olude sunnil pühapäeva ja metsaautoks. :cry:
Mis olud need on kui tohib küsida? Auto ülalpidamiskulud on suured?

Postitatud: K Mär 05, 2008 11:19
Postitas landy
kapa kirjutas:
Landy kirjutas:... Land Rover-id jäävad olude sunnil pühapäeva ja metsaautoks. :cry:
Mis olud need on kui tohib küsida? Auto ülalpidamiskulud on suured?
Vaata neid kehte:
www.landrover.pri.ee

Ühest on saanud tõupuhas võistlusauto millega ikka naist teatrisse eriti ei vii ja mille töökorras olek polekunagikindel.
Teine on Uunikum mis ootab hetekel vabu finanatse, et taas korralikult liikvekele saada ja igapäevaksutuseks üliebamugav ja ebaökonoomne.

Valge ei mahuta eriti midagi peale reisijate ning olgem ausad, ega mu 85 aastane vanaema eriti sinna taha ronida ei suuda. Sinine jälle mahutab kaupa, aga mitte reisijaid.

Seega oli vaja suurt autot, mis mahutaks, kaupa, reisjaid ning oleks ökonoomne ja odav. Haagist võiks jõuda ka vedada.

Hetkel just ökonoomsus (6-7L/100km) ja garantii olemasolu tõrjusid meelpärased D110 ning Disco ostusoovid kõrvale.

Postitatud: K Mär 05, 2008 11:30
Postitas kapa
aga isenesest see valge ei tohiks sul eriti palju kütet ju võtta?
Ütleme, et kui see oleks korralik ja töökorras, kas siis kasutaksid sellist igapäevasõitudeks? Kõrvaldame ka reisijate veod jms. selleks puhuks...

Postitatud: K Mär 05, 2008 16:42
Postitas landy
kapa kirjutas:aga isenesest see valge ei tohiks sul eriti palju kütet ju võtta?
Ütleme, et kui see oleks korralik ja töökorras, kas siis kasutaksid sellist igapäevasõitudeks? Kõrvaldame ka reisijate veod jms. selleks puhuks...
Valget kasutasingi kogu aeg igapäevasõiduks, kui tänu kulunud mootorile ja mudarehvidel on hetekel küttekulu ca 13L/100km mis on Dacialst üle kahe korra rohkem.

Hangitud saigi võistlusautoks. Aga igapäevaliikuriks unistaks Disco I mudelit (teiset generatsioonist)

Postitatud: N Mär 06, 2008 17:22
Postitas Lauri
Täiendan listi:
Tallinnas kasutan võimaluse korral ühistransporti, aga Tartu kandis liigun tuunitud* Opel Asconaga (83.a.)
Ei raatsi enda Rahvamaja kulutada linnavahel ja muidu asfaldil sõiduks - see oleks sulaselge raiskamine...


* tuunitud tähendab antud kontekstis järgmist:
- keevitasin autole vana läbi mädanenud põhja asemele uue sileda pleki, mis vähendas tunduvalt õhutakistus-tegurit
- radika vent viidud üle käsitsi-lülitamisele, mis jätab mootorile rohkem võimsust kätte
- kõik mittevajalikuna tunduvad jupid on autolt eemaldatud (või ka ise eemaldunud), mis annab tunduva kaalu kokkuhoiu :wink:

Postitatud: K Mär 12, 2008 21:15
Postitas moiva
Mul tuleb ka ameti tõttu igapäevaselt Opeliga (Combo) sõita ja "Discotüdruk" saigi puhkuse ja pühapäevaautoks soetatud. Seodes Lauri tuunitud Opeliga tuli mulle meelde ühe teise autofoorumi teema, kus kirjutatakse ka Opeli tuunimisest. Tekst on tsenseerimata, nii et vabandan kui kedagi riivab kirjutaja keelekasutus.

"eelmine nädal sai siis sõpsiga arutatud, et oma doch opelile oleks vaja
tiba powerit juurde saada, teadis rääkida, et kui kolled seest poolt ära
poleerida, siis peaks saama, saab ka tglt ? rsk loogiliselt võttes peaks
parim poleerimise vahend olema liiv või midagi taolist ja selle kiire
liikumine peaks päris hästi võtma karra maha sealt seest nii, polndki
muud teha kui läksin teise sõpsi juurde, kes hondasi tuunib, arvasime, et
saame sellega ise hakkama ja ei hakka roppu pappi selle lihtsa asja eest
plekkima wannabe tjuuneritele es-tjuuninigust või muudele idikatele top
partsust jne sai karjääris rebaseliiva hangitud, see punane ja peenike,
pidi parim olema. siis tõmmasime õhufiltri maha ja sidusime ca 15 kilose
liivakoti sisselaske vooliku otsa. et ropult gaasitades tõmmab eest sisse
ja sumpast välja, peaks nagu kõik kenasti siledaks poleerima sealt seest,
nahhui neid vaja maha kakkuda ? idioodid ma ütlen ka rsk :migreen:

mingi kui pool kotti oli sisse imend umbes 5000-6000 pöörde peal, hakkas
check engine tuli põlema rsk ja moto hakkas imelikult puterdama, nagu
mingi klõbin tuli sisse ja üldse imelik rsk, pekki tuli meelde, unustasin
ennem veetaset vaadata jätsin auto seisma ja arvasin, et paneme ikka
õhufiltri tagasi, tiba vett ka juurde ja vaatab mis saab. Rsk proovisin
käima panna ja türa, mingi 4 minca käiasin ennem kui läks ja vittu ikka
puterdas ja nussis mu ajusi .. käigud lähevad normaalselt sisse ja
sumpast leeki ka ei viska aga rsk puterdab. praega panin auto garaazi,
aga õhtal peaks totsile tööle järgi minema, mis te arvate, saab veel
sellega sõita või on mingi kamm sees, rsk sõber on ka aint hondasi tuunind
ja ei tea palju opelitest ...

keeras mu auto putsi ve ?"