villy kirjutas:aga proovi! laena omale mõneks ajaks DI, D90 ja RR ja siis otsusta, mis meeldib, mis mitte.
põhimõtteliselt saan vist isegi nt DIga aidata (maksad näiteks sümboolset renti ja vastutad lõhutu eest)
v
Ja kus sa asud ?
Kui oled nõus selle laenama or so siis ma laenan enda autot nii kaua sulle
Loomuklikult peab Disco I puhul arvestama, et 1989- 1994 sept. ja 1994 okt- 1998 on üsna erinevad. Teine mootor, täiesti teine slong, uuendatud väliskuju. Lisaks on uuemalt verisoonilt ka hulga rohkem lisavarustist võimlik leida
Selles osas ma ei kahtle Landy aga hetkel on hea kodutööd teha siis saab otsustada. Väike AGA on siin juures küll vaja enda hetkel olev isend maha saada.
LR DI, D90 ja RR V8'ga olen juba proovikat teinud. viimasega sai tehtud jõulusafaril ning väga muheda mulje jättis. Ikkagi võin veel proovida ,et leida see kõige kõige suurem armastus
Defender on muidugi üks paras rauast kast, mugavusi pole, aga sõita saab temaga igal pool-metsas põllul maanteel- ja ta viib su ja toob ka tagasi. Ka plastmassi pole, mis irduda võiks. Üks on kindel, sa hakkad teda armastama, aga aja jooksul
alver1 kirjutas:Defender on muidugi üks paras rauast kast, mugavusi pole, aga sõita saab temaga igal pool-metsas põllul maanteel- ja ta viib su ja toob ka tagasi. Ka plastmassi pole, mis irduda võiks. Üks on kindel, sa hakkad teda armastama, aga aja jooksul
KUi aus olla ma hetkel juba armastan LR'i väga kuna mulle meeldib selle välimus ja suutlikus jne.
Defendriga on see jama, et suuremal mehel pole seal võimlik lahedalt istuda. Eriti uuemas. Pulkade taga olles on õlg vastu ust ja käsipidur soonib jalga. Poovisin 90SW tgaistmel ka istuda, aga siis oli õlg vastu lage. Dieet ilmselt aitaks minu puhul.
Disco eelis on seitse istekohta, millest viis on pärisinimestele.
Lisa vaatlustulemusi: viie aasta jooksul, mis ma olen Disco I omanik olnud, pole ma seda kunagi nii korda saanud, et midagi viga poleks. Samas pole ta kunagi nii katki olnud, et koju tagasi ei saa (kui geneka surm v.a.).
Kui tahad ennast kümne aasta pärast kiita, siis kaeva kuskilt 1994 "softdash" Range Classic välja. See oleks rohkem investeering, kui auto. Muidu ka tore lendava vaibaga sõita.