Mälumäng - LR teemadel!
The 4.2 L engine had a displacement of 4,197 cc (256.1 cu in), and used the crankshaft castings from the failed "Iceberg" diesel engine project.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Millisesse Araabia riiki plaanis Land Rover 2003. aastal ehitada oma koostetehase?LR90 kirjutas:Ma viisaka vanainimesena annan järje Landyle üle
Invetseeringu suuruseks plaaniti 70 millionit USD ja tootmismahuks plaaniti 10000 autot.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Allah olgu sulle armuline ning jutt täiesti õige. Anna tuld!tyybel kirjutas:Jordaaniasse. Ja kokku taheti panna Defekaid.landy kirjutas: Millisesse Araabia riiki plaanis Land Rover 2003. aastal ehitada oma koostetehase?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
An optional feature offered by Bowler was a lift device that could lift the vehicle past the lowest travel of the front and rear suspension. The lift was intended to be used to assist in digging the vehicle out of soft ground or to facilitate changing a wheel. The lift device consisted of a large steel plate on a hinged sub-frame attached to the underside of the vehicle frame between the front and rear axles. The lift was lowered by a hydraulic ram that was controlled from inside the vehicle. The lift plate also served to protect the underside of vehicle when raised.
hüdro tungid ees ja taga, mis tõstsid rattad pehme seest välja
http://www.youtube.com/watch?v=TLvDqp1U ... re=related
hüdro tungid ees ja taga, mis tõstsid rattad pehme seest välja
http://www.youtube.com/watch?v=TLvDqp1U ... re=related
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
No pms võib vist õigeks lugeda. Tegemist ka põhjkaitsme rolli täitva terasplaadiga, mis (mitte eest ja tagant aga keskelt) vajadusel kõhu alla välja sirutatakse ja siis peaks auto üles tõstma. Ka ratast on nii ilmselt päris kiire/mugav vahetada. Mudast selline asi ilmselt välja ei too aga liivasel pinnasel saab sandtrackid v sillad küll labida abita alla.LR90 kirjutas:An optional feature offered by Bowler was a lift device that could lift the vehicle past the lowest travel of the front and rear suspension. The lift was intended to be used to assist in digging the vehicle out of soft ground or to facilitate changing a wheel. The lift device consisted of a large steel plate on a hinged sub-frame attached to the underside of the vehicle frame between the front and rear axles. The lift was lowered by a hydraulic ram that was controlled from inside the vehicle. The lift plate also served to protect the underside of vehicle when raised.
hüdro tungid ees ja taga, mis tõstsid rattad pehme seest välja
http://www.youtube.com/watch?v=TLvDqp1U ... re=related
http://www.bowler-offroad.com/Nem_2009/ ... m_anim.htm
http://www.bowler-offroad.com/RAIDRAMLIFT%20ANIM2.html
Ootame uut küsimust
"olematu auto" +372 5074010
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Baseerub valdavalt RRC käiguosal, fiiber-klaas kere. Spetsi järgi kas 3 käiguline automaat või 5 käiguline manuaal käigukast.
Tootja Mills Extreme Vehicles Ltd (millest ka mudeli nimi MEV 4x4).
Tootja Mills Extreme Vehicles Ltd (millest ka mudeli nimi MEV 4x4).
Viimati muutis Valge Hiir, T Mär 16, 2010 21:52, muudetud 1 kord kokku.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Õigust räägid, Sinu kord
ps: tagamootoriga ( selle jätsid mainimata).
http://www.adrianstomcat.co.uk/MEV4x4.htm
ps: tagamootoriga ( selle jätsid mainimata).
http://www.adrianstomcat.co.uk/MEV4x4.htm
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt: