Mälumäng - LR teemadel!

Kõik need jutud, mis mujale ei sobi.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10305
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

The 4.2 L engine had a displacement of 4,197 cc (256.1 cu in), and used the crankshaft castings from the failed "Iceberg" diesel engine project.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Myller
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 150
Liitunud: T Juul 05, 2005 14:34
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas Myller »

LR90, link oli õige. Landy leidis ka õige copy-paste. Tegu on untsuläinud V8 diisli projektist pärit osaga.

kalev
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Ma viisaka vanainimesena :oops: annan järje Landyle üle :)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10305
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LR90 kirjutas:Ma viisaka vanainimesena :oops: annan järje Landyle üle :)
Millisesse Araabia riiki plaanis Land Rover 2003. aastal ehitada oma koostetehase?
Invetseeringu suuruseks plaaniti 70 millionit USD ja tootmismahuks plaaniti 10000 autot.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tyybel
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 187
Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi

Postitus Postitas tyybel »

landy kirjutas: Millisesse Araabia riiki plaanis Land Rover 2003. aastal ehitada oma koostetehase?
Jordaaniasse. Ja kokku taheti panna Defekaid.
"olematu auto" +372 5074010
Pilt
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10305
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

tyybel kirjutas:
landy kirjutas: Millisesse Araabia riiki plaanis Land Rover 2003. aastal ehitada oma koostetehase?
Jordaaniasse. Ja kokku taheti panna Defekaid.
Allah olgu sulle armuline ning jutt täiesti õige. Anna tuld!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
tyybel
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 187
Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi

Postitus Postitas tyybel »

Bowler, mis ehitab kõrberallide jaoks Land Rover sportautosid, varustab oma Wildcat ja Nemesis mudelid kinnijäämiste puhuks vintsi asemel ühe teise abivahendiga. Millega?
"olematu auto" +372 5074010
Pilt
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

An optional feature offered by Bowler was a lift device that could lift the vehicle past the lowest travel of the front and rear suspension. The lift was intended to be used to assist in digging the vehicle out of soft ground or to facilitate changing a wheel. The lift device consisted of a large steel plate on a hinged sub-frame attached to the underside of the vehicle frame between the front and rear axles. The lift was lowered by a hydraulic ram that was controlled from inside the vehicle. The lift plate also served to protect the underside of vehicle when raised.

hüdro tungid ees ja taga, mis tõstsid rattad pehme seest välja :oops:

http://www.youtube.com/watch?v=TLvDqp1U ... re=related
Kasutaja avatar
tyybel
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 187
Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi

Postitus Postitas tyybel »

LR90 kirjutas:An optional feature offered by Bowler was a lift device that could lift the vehicle past the lowest travel of the front and rear suspension. The lift was intended to be used to assist in digging the vehicle out of soft ground or to facilitate changing a wheel. The lift device consisted of a large steel plate on a hinged sub-frame attached to the underside of the vehicle frame between the front and rear axles. The lift was lowered by a hydraulic ram that was controlled from inside the vehicle. The lift plate also served to protect the underside of vehicle when raised.
hüdro tungid ees ja taga, mis tõstsid rattad pehme seest välja :oops:
http://www.youtube.com/watch?v=TLvDqp1U ... re=related
No pms võib vist õigeks lugeda. Tegemist ka põhjkaitsme rolli täitva terasplaadiga, mis (mitte eest ja tagant aga keskelt) vajadusel kõhu alla välja sirutatakse ja siis peaks auto üles tõstma. Ka ratast on nii ilmselt päris kiire/mugav vahetada. Mudast selline asi ilmselt välja ei too aga liivasel pinnasel saab sandtrackid v sillad küll labida abita alla.
http://www.bowler-offroad.com/Nem_2009/ ... m_anim.htm
http://www.bowler-offroad.com/RAIDRAMLIFT%20ANIM2.html
Ootame uut küsimust :roll:
"olematu auto" +372 5074010
Pilt
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

http://www.adrianstomcat.co.uk/Images/O ... 4x4-01.jpg

mis asi see on ja millel ta baseerub?
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

D90 le ehitatud elektriauto?
Raud on tore.
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

totu kirjutas:D90 le ehitatud elektriauto?
Ei!
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Baseerub valdavalt RRC käiguosal, fiiber-klaas kere. Spetsi järgi kas 3 käiguline automaat või 5 käiguline manuaal käigukast.
Tootja Mills Extreme Vehicles Ltd (millest ka mudeli nimi MEV 4x4).
Viimati muutis Valge Hiir, T Mär 16, 2010 21:52, muudetud 1 kord kokku.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Õigust räägid, Sinu kord :)

ps: tagamootoriga ( selle jätsid mainimata).
http://www.adrianstomcat.co.uk/MEV4x4.htm
Kasutaja avatar
Valge Hiir
Fire Control
Fire Control
Postitusi: 704
Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Kes või mis, kellelt või millelt on pildil?

Pilt
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Pilt
Vasta