APRILLID! ;-)

Kõik need jutud, mis mujale ei sobi.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

APRILLID! ;-)

Postitus Postitas landy »

PRESSITEADE
01.04.2003

Luksusmaasturi Range Rover uus mudel nüüd koos erivarustusega!


Land Roveri esindaja AS Broken Halfshafts esitles täna Eestis müügile jõudnud luksusmaasturi Range Rover uut erivarustusega modifikatsiooni Tänase seisuga müttab Eesti metsades ilmselt juba mitu üle miljoni krooni maksvat uut Range Roverit.

Broken Halfshaftsi juhataja ütles, et uus Range Roveri erivarustusega mudel ühendab luksusauto ja võimeka maasturi ning on suunatud eelkõige kallima kategooria luksusauto ostjale. “Range Roveril on Eestis oma kindel ostjaskond olemas ja sel aastal plaanime müüa üsna mitu uut mudelit,” märkis müügimees. Tema sõnul müttab Eesti metsades ilmselt juba mitu uut erivarustusega Range Roverit, tellimusi on praeguse seisuga antud sisse veel mitmele autole.
Uue Broken Halfshafts kontseptsiooni kohaselt see tänu suurepärastele on- ja off-road omadustele maailma üks andekamaid luksusautosid. Auto välimus on modernne, kuid säilitatud on kõik Range Roverile iseloomulikud jooned. Eesti mõistes on tegu kalli autoga, mille baashind algab 915 700 kroonist. Kõige kallima mudeli baashind ilma lisavarustuseta on 1 366 000 krooni.

Uut Range Roverit saab esialgu valida kahe mootorivariandi vahel - 4,4-liitrine V8 mootor ja 3-liitrine kuuesilindriline turbodiisel mootor. Autol on nelivedu ning sõltumatu vedrustus nii ees kui taga. Masinat iseloomustab tehnoloogiline innovaatilisus, nii tava- kui maastikusõidu omadustes on tehtud märkimisväärseid edusamme. Salong on teinud läbi suure muutuse, et uut Range Roverit oleks võimalik selgelt eristada nii konkurentidest maasturite kui ka luksusautode seas.
“Tõstaksin esile standardvarustusse kuuluvaid Super Swamper ‘i 15" 39,5 rehve ning esiosas paiknevat S9000 elektrilist vintsi.”, lisas müügimees.

Vaid täna auto tellinud klientidel avaneb võimalus saad autoga tasuta kaasa off-road esmaabi komplekt, mis koosneb kinnastest, pukseerimistrossist, labidast ja High-lift tungrauast.

Range Rover on ehitatud Inglismaal Solihullis asuvas Land Roveri tehases uuel tootmisliinil ning uut mudelit hakatakse müüma vaid Eestis .

Lisainfo
AS Broken Halfshafts
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Valitus keelustab Land Rover'id !

BSN
1. aprill 2004 17:14

Valitsuse pressibüroo teate kohaselt otsustati tänasel valitsuse
kabinetiistungil Transpordiministeeriumi ja Keskkonnaministeeriumi
ühisavalduse alusel keelustada Land Rover'ite ja nende varuosade müük
Eestis alates 5. aprillist ja kasutamine alates 1.aprillist 2005.

Valitsuse määruse kohaselt peavad kõik Land Rover'ite omanikud varustama
oma autod hiljemalt tuleva nädala alguseks eredavärviliste kleebistega,
et nad liikluses ja looduses kergesti äratuntavad oleksid. Kleebiste
müügi ja paigaldusega tegelevad kõik ARK tehnoülevaatus punktid.
Kleebiste komplekti hinnaks kinnitati 6800 krooni, mille lisandub
käibemaks ja paigaldustasu. Viimase suuruse määrad on iga punkti haldava
firma otsustada.

Kekkonnministeeriumi pressitalitluse spetsiaalreferendi Voldemar
Käbinokkija sõnul oli viimaseks piisaks ministeeriumi karikasse Land
Rover'i Klubi retk Soomaale ja seda ajakirjanduse teravdatud
tähelepanust hoolimata.

Paar tundi peale valitsuse istungit õnnestus meil saada kommentaar ka
Land Rover'eid esindava Info-Auto pressisekretärilt. Tema sõnade
kohaselt on valituse otsusest tulenevalt plaanis ümber korraldada Land
Rover'ite müügisalong ja keskenduda Land Rover'iga seonduvate
aksessuaaride ning rõivaste pakkumisele. "Loodame tuleva nädala
keskpaigaks nägusad ja teemakohased proovikabiinid paika panna ning kuu
lõpuks praeguse remondiboksi kohale paar rätsepa töökohta sisustada.",
lubas härra Kuul Laager. "Me püüame igati vastu tulla klientide
soovidele ning seepärast on kohapeal rätsepa abil võimlik sobiv
riideesese parajaks õmmelda." Küsimusele, kas Info-Auto kahetseb, et
nende Land Rover'i autosalongi eluiga nõnda lühikeseks jäi, vastas
pressisekretär : " Iga ilus ai saab kunagi otsa!"

United Motors'i realisatsioonijuht John Halfshaft kiitis valituse otsuse
heaks. "Olime selliseks asjade käiguks valmis ja seepärast ei pikendanud
me sellest aastast enam Land Roverite esindusõigust.", oli ta otsuses
kindel. "Tagantjärgi võib nentida, et tegu oli meie poolt hästi
ajastatud otsusega . Isegi paari kuuline viivitus oleks meile kurvalt
kätte maksnud. Ennetamaks klientide ootamatut üllatamist oleme üsna
mitu aastat teinud endast kõik , et kliente Land Rover'ite , nende
varuosade ja hoolduse ostmisest eemal hoida."
"Nüüd võime selle nime igaveseks oma töötajate teadvusest kustutada",
rõõmustas härra Halfshaft

Eesti Land Rover'i Klubi juhatuse esimees oli püha viha täis :" Nii me
seda ei jäta! Me kaebame selle otsuse kohtusse ja läheme kuni euroopa
tasandile välja, kui vaja" "Juba homme hommikul kohtun ma õiguskantsleri
ja Euroopa Liidu tarnspordivoliniku erasekretäriga" , sõnas Land
Rover'i. Fännide ninamees.

BSN
01.04. 2004 17:14
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Eestis hakatakse tootma Land Rover'eid!

BSN
1. aprill 2004 07:14

Vaid mõni kuu peale uudist, et peagi lõpetatakse maailmakuulsa Land Rover Defenderi tootmine, jõudis avalikkuse ette seni kiivalt varjatud informatsioon järjekordse Eesti ettevõtte ülevõtmise kohta. Rahvusvaheline konsortsium - Messed Up Engines Foundation Internatinal. on ostnud üles seni Eesti kapitalil põhinenud Land Rover’ite müüja AS Broken Halfshaft. Uute omanikega firmal on plaanis koheselt Eestis taaskäivitada seni Inglismaal Solihullis asunud Land Roveri tehase Series -III tootmisliin ning selle toodetavat mudelit hakatakse müüma vaid Eestis .

Keskkonnaministeeriumi pressitalitluse spetsiaalreferendi Voldemar
Käbinokkija sõnul on see viimaseks piisaks ministeeriumi karikasse.
“Olen põhimõtteline Land Rover’ite vastane ja nii seda ei jäta!”, röögatas Käbinokkija vestluse lõpetuseks. “Üks kord peavad need autod nii Eestimaalt, kui maamunalt kaduma !”

Hoolimata varasest hommikutunnist õnnestus meil saada kommentaar ka
Land Rover'eid esindava Inchcape Motors’i Tallina esinduse pressisekretärilt. Tema sõnade
kohaselt on neil uudisest tulenevalt plaanis ümber korraldada Land
Rover'ite müügisalong ja keskenduda peamiselt Eestis toodetavate Land Rover'ite
pakkumisele. "Loodame juba tuleva nädala jooksul vabastada salongis piisavalt pinda kodumaiste autode müügiks.", lubas härra Kuul Laager. "Me püüame igati vastu tulla klientide
soovidele ning seepärast plaanime ilmselt ebapopulaarseteks muutuvate Dicovery, Freelander’i, ja Range Rover’i näidismudelid õue paigutada."

Info- Auto realisatsioonijuht John Halfshaft ei olnud antud uudisest kuuldes üllatunud..
"Olime selliseks asjade käiguks valmis ja seepärast ei pikendanud
me sellest aastast enam Land Roverite esindusõigust.", oli ta otsuses
kindel. "Tagantjärgi võib nentida, et tegu oli meie poolt hästi
ajastatud otsusega . Isegi paari kuuline viivitus oleks meile kurvalt
kätte maksnud.. Kes see ikka Eestis tehtud autot osta oleks julgenud? "
"Nüüd võime selle nime igaveseks oma töötajate teadvusest kustutada",
rõõmustas härra Halfshaft

Eesti Land Rover'i Klubi juhatuse esimees ei olnud reede hommikul kommentaaride saamiseks kättesaadav.

BSN
01.04. 2005 07:14
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Eestis hakatakse taaskäitlema Land Rover'eid!

BSN
1. aprill 2006 09:14


Tänasel Keskkonnaministeeriumi pressikonverentsil tegi pressitalitluse spetsiaalreferent Voldemar
Käbinokkija teatavaks uudise, mis tema sõnul toob lõpuks ometi rahu tema südamesse. Valitsus olevat andnud nõusoleku kasutada Keskkonnainvesteeringute fondi raha Land Rover’ite taaskäitluse ja utiliseerimistehase rajamiseks Eestisse. Tehas luuakse koostöös rahvusvaheline konsortsiumi - Messed Up Engines Foundation Internatinal.’iga , kes ostis möödunud aastal üles seni Eesti kapitalil põhinenud Land Rover’ite müüja AS Broken Halfshafts. Messed Up Engines Foundation Internatinal tegeles varasemalt Eestis vanade S-III Land Rover’iete tootmisega.
Küsimusele, kust tuleb tehase käivitamiseks ja töös hoidmiseks vajalik toore vastas ta järgnevalt:
“Kõik liiklusrikkumiste ja ebaseadusliku maastikusõiduga (off-road) vahe jäänud Land Rover’id rekvireeritakse omanikelt ja suunatakse koheselt taaskäitlemisele. Kui kodumaine toore lõppema peaks, asume neid sõidukeid naaber riikidest sisse tooma.”
Pressikonverentsi lõpus tulid välja sellise tehase loomise tagamaad:
“Olen põhimõtteline Land Rover’ite vastane!”, lausus Käbinokkija lõpetuseks. “Üks kord peavad need autod Eestimaalt kaduma !”

Endine Info- Auto realisatsioonijuht ja praegune Messed Up Engines Foundation Internatinal Eesti harukontori projektijuht John Halfshaft ei olnud antud uudisest kuuldes üllatunud..
"Olime selliseks asjade käiguks valmis ja seepärast otsustasime aktiivselt vabariigi valitsusega koostööd teha.", oli ta otsuses kindel. Küsimusele, kes polnud imelik sulgeda möödunud aastal avatud Land Rover’ite tootmisliin vastas ta: "Tagantjärgi võib nentida, et tegu oli meie poolt hästi
ajastatud otsusega . Isegi paari kuuline viivitus oleks meile kurvalt
kätte maksnud. Kes see ikka oleks enam seda marki autot osta oleks julgenud? "
"Nüüd võime taas ära kasutada oma tööliste teadmised ja otsused ning kogu liini tagurpidi käivitada.",
rõõmustas härra Halfshaft

Hoolimata varasest hommikutunnist õnnestus meil saada kommentaar ka
Land Rover'eid esindava Inchcape Motors’i Tallina esinduse pressisekretärilt. Tema sõnade
kohaselt on neil uudisest tulenevalt plaanis ümber korraldada Land
Rover'ite müügisalong ja keskenduda peamiselt Land Rover'iga seonduvate
aksessuaaride ning rõivaste pakkumisele. "Loodame tuleva nädala
keskpaigaks nägusad ja teemakohased proovikabiinid paika panna ning kuu
lõpuks praeguse remondiboksi kohale paar rätsepa töökohta sisustada.",
lubas härra Kuul Laager. "Me püüame igati vastu tulla klientide
soovidele ning seepärast on kohapeal rätsepa abil võimlik sobiv
riideesese parajaks õmmelda." Küsimusele, kas Inchcape Motors’i kahetseb, et
nende Land Rover'i autosalongi eluiga nõnda lühikeseks jäi, vastas
pressisekretär : " Eks ta veidi kurb ole, kuid iga ilus asi saab kunagi otsa!"

Eesti Land Rover'i Klubi juhatuse esimees ei olnud hommikul kommentaaride saamiseks kättesaadav.

BSN
01.04. 2006 09:14
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Eestisse jõudis ainulaadne soomustatud Freelander II

BSN
1. aprill 2007 19:14

Uudisteagentuurile on endise Keskkonnaministeeriumi pressitalitluse spetsiaalreferent Voldemar
Käbinokkija vahendusel teatavaks saanud info, mille kohaselt jõuab täna õhtul Eestisse riigikantselei eritellimusel valmistaud soomustatud Freelander II

Auto jõuab Eestisse konsortsiumi - Messed Up Engines Foundation Internatinal. kaudu, kes on Land Rover’ite müüja AS Broken Halfshafts omanik firma.

Land Roveri esindaja AS Broken Halfshafts ei olnud esilagu nõus pikemalt eriotstarbelise maasturiga seonduvat kommenteerima. Viidati konfidentsiaalsulepingule kliendiga.

Endine Messed Up Engines Foundation Internatinal Eesti harukontori projektijuht John Halfshaft ei osanud rohkem lisada, kui seda, et tegu on maailmas ainulaade sõidukiga. Nimelt on kõik plastikosad ja klaasid kuulikindlad, kuid alumiiniumist osad magnetiseeritud, tõmmates kõik välja tulistatud kuulid enda külge.

Hiljem oli Broken Halfshaftsi juhataja nõus kinnitama, et uus erivarustusega Freelanderi mudel ei tule siiki vabamüügile, kuigi ühendab pereauto ja võimeka soomuki omadused . Suunatud on see auto siiski eelkõige riigiametnike teenindamisele. “Soomustatud Land Rover’itel on Eestis oma kindel ostjaskond olemas ja sel aastal proovime siiski müüa üsna mitu uut autot” märkis müügimees. Tema sõnul soovivad selliseid masinaid omandada ennekõike korruptsioonisüüdistustele altid riigiametnikud, et end rahava viha eest kaitsta. Hoolimata tehase vastuseisust on tellimusi praeguse seisuga antud sisse veel mitmele autole.
Uue kontseptsiooni kohaselt see tänu suurepärastele on- ja off-road omadustele maailma üks andekamaid soomustatud pereautosid. Disainitud spetsiaalselt võitmaks kõik konkurendid raskel Männiku polügoni testil. Auto välimus on modernne, kuid säilitatud on kõik soomukile iseloomulikud jooned. Eesti mõistes on tegu kalli autoga, kuid avaliku sektori kulutusi arvestades riigiametnike jaoks tasukohane.

Vaid täna südaööl avaneb huvilistel võimalus saad autoga Männiku polügonil tutvuda.

Eesti Land Rover'i Klubi juhatuse esimees ei olnud hommikul kommentaaride saamiseks kättesaadav.


Lisainfo
AS Broken Halfshafts


BSN
01.04. 2007 19:14
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Ministeerium otsib liitametkonnale juhti

BSN
1. aprill 2009 08:14

Seoses ARK ja Maanteeameti ühendamisega otsib ministeerium uuele liitametile juhti.

Seoses ARK ja Maanteeameti ühendamisega otsib ministeerium uuele liitametile juhti. Ministeeriumi pressitalitluse spetsiaalreferendi Voldemar Käbinokkija sõnul on näidanud varasemad avatud konkursid, et sobiliku inimese leidmine selle meetodi alusel ei ole alati viinud soovitud tulemuseni. Ministeerium on Voldemar Käbinokkija sõnul väsinud Land Roveri omanike kaebustest ARK tegevuse ja tegevusetuse teemal ning otsib seega kiiret ja osapooli rahuldavat lahendust.

Ametniku sõnul on parim viis selliste probleemide lahendamiseks algpõhjuse kõrvaldamine. Just seepärast otsustati teha pakkumine uue ameti juhiks hakata Karju Rüütlile (keda laiem üldsus ka LoJack nime all tunneb. Toim.) "Pole ju mõtet ise endaga sõdida!", vahendab pressitalitluse spetsiaalreferent ministri sõnu.
Ametniku sõnul kavatseb minister juba täna Kalju Rüütliga kohtuda, et leppida kokku tema esimesel võimalusel ametisse asumine. "Venitamiseks pole mingit põhjust, iga kaotatud päev võib meile tuua mõne uue nõude või kirja temalt ARK tegevuse vastu." sõnab Käbinokkija ja lisab: "Loomulikult tuleb meil nüüd korraldada ka riigihange uuele ameti juhile Land Roveri ostmiseks ametiautona".

Oma kandideerimise soovist on teatanud ka rahvusvaheline konsortsiumi - Messed Up Engines Foundation Internatinal’i Eesti haru juht John Halfshaft, kes on ka pikalt Eestis Land Roveritega tegelenud.

Eesti Land Rover'i Klubi juhatuse esimees ei olnud hommikul kommentaaride saamiseks kättesaadav.

BSN
01.04. 2009 08:14
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Ministeerium valib mobiilsetele mõõteseadmetele juhte.

BSN
1. aprill 2011 15:14

Majandus ja Kommunikatsiooniministeeriumi haldusalas olev Maanteeamet valib uutele mobiilsetel mõõteseadmetele juhte.

Täna anti Tallinnas Maanteeametile pidulikult üle 150 Land Rover Defenderit, milledele on paigutatud uudsed mõõteseadmed.

Ministeeriumi pressitalitluse spetsiaalreferendi Voldemar Käbinokkija sõnul on näidanud
kiiruskaamerad end riigi jaoks väga tulusate rahamasinatena ning seepärast otsustati Rahandusministeeriumi ettepanekul ning Suurbritannia ja Jaapani Arengufondi rahalisel toel hanikida mobiilsed autode välisgabariitide automaatmõõteseadmed. Jaapani firmas WHL Laser Measurement Optical Super Corp. Paigldas end toodetud seadmed Land Rover Defenderite šassiidele. Kuna projekti rahastajad asuvad vaskpoolse liiklusega maadel, siis tariti ka autod parempoolse rooliga.

Maanteeameti väitel suudab uudne seade mõõdab laserkiirtega auto välisgabariite ja võrdleb neid mõõte automaatselt liiklusregistribüroo andmebaasiga. Tänu Maanteeameti ja ARK ühendamisele saab neid toimingud teha nüüdsest reaalajas.

Sarnaselt kiiruskaameratele on andmebaasi märgitud gabariite ületava auto omanikul oodata trahviotsust ja kutset kordusülevaatusele. Loomulikult jäetakse ka väike mõõteviga, mille ulatuses sed rikkumist ei fikseeri.

Voldemar Käbinokkija sõnul loodeti mobiilsed mõõteseadmed juba täna Eesti maanteedele patrullima saata, kuid kahjuks ei leitud piisavas koguses kogemustega Land Rover Defenderi juhte. Ametniku sõnul on varasemad avatud konkursid näidanud, et sobilike inimeste leidmine tavapäraste meetodite abil ei ole alati viinud soovitud tulemuseni.
Ministeerium on Voldemar Käbinokkija sõnul väsinud konkursside vaidlustamistest ning otsib seega kiiret ja osapooli rahuldavat lahendust.

Käbinokkija sõnul on parim viis selliste probleemide lahendamiseks pakkuda töökohti otse senistele Land Roveri omanikele, kellel on olemas kogemus ja kompetents nende arhailiste sõidukitega liiklemisel.

Ametniku sõnul kavatseb minister juba täna Eesti Land Roveri klubi liikmetega kohtuda, et leppida kokku nende esimesel võimalusel ametisse asumine. "Venitamiseks pole mingit põhjust, iga kaotatud päev toob riigile rahalise kaotuse." vahendab Käbinokkija ministri sõnu ja lisab: "Loomulikult tuleb meil nüüd korraldada ka riigihange igale juhile Land Roveri kirjades ametirõivaste ostmiseks, et kaasliiklejate seas mitte ebatervet tähelepanu osaliseks saada.".

Oma kandideerimise soovist on teatanud ka rahvusvaheline konsortsiumi - Messed Up Engines Foundation Internatinal’i Eesti haru endine juht John Halfshaft, kes on ka pikalt Eestis Land Roveritega tegelenud.

Eesti Land Rover'i Klubi juhatuse esimees ei olnud hommikul kommentaaride saamiseks kättesaadav.

BSN
01.04. 2011 15:14
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: APRILLID! ;-)

Postitus Postitas landy »

BSN
1. aprill 2023 15:14

Täna, 1. aprill tehti läbi kinoliitude kodulehe teatavaks, et peagi kinodesse jõudva dokumentaalfilm "Kurvilise tee legendid" tegijatel valmib lähiajal uue filmi käsikiri.
"Ott Tänak – The Movie" ja "Kurvilise tee legendid", tegijad soovivad kinolinale tuua ka Land Rover ralliautode lood.
Tegijate sõnul sai idee alguse sellest Paris-Dakar ralli fotost, kus LADA-d Ja Land Roverid omavahel mõõtu võtavad.
Filmimeeskond on konsultantidena kaasanud ka erinevaid eksperte siit ja sealt poolt piiri.
Autorite sõnul on eelarve piiratud ja film ei saa olema kuigi pikk. Kui rahalisi vahendeid juurde ei leita, võidakse piirduda ka vaid treilreri tootmisega.
Seega esilinastada loodetakse juba järgmise aasta 1. aprillil.

Eesti Land Rover'i Klubi juhatuse esimees ei olnud hommikul kommentaaride saamiseks kättesaadav.
Manused
2105_proto_v6-4x4.jpg
2105_proto_v6-4x4.jpg (209.56 KiB) Vaadatud 1229 korda
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta