Laupäeval kelle 11:30 Klanal 2 ja saade "Roolivõim".
Põgus pilk kasutatud Disco 3 rõõmudele ja muredele.
Disco 3 saates Roolivõim
Disco 3 saates Roolivõim
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tegelikult oli alles 07.05.11 eetris-
http://kanal2.ee/vaatasaateid/Rooli-voim?videoid=2986
Samas on minu sõnu üsna vabalt tõlgendatud.
http://kanal2.ee/vaatasaateid/Rooli-voim?videoid=2986
Samas on minu sõnu üsna vabalt tõlgendatud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- duud
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1023
- Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
- Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=TVpVLH4M4R4
http://www.youtube.com/watch?v=nKGLXnJf ... ure=relmfu <- siin räägib kui hea või halb on veosüsteem.... poleks uskunud- nagu roolivõimus öeldud, et veosüsteem sitt....
http://www.youtube.com/watch?v=nKGLXnJf ... ure=relmfu <- siin räägib kui hea või halb on veosüsteem.... poleks uskunud- nagu roolivõimus öeldud, et veosüsteem sitt....
see krdi kanal2 ja remondimehest kommentaator. jutt on subjektiivseid hinnanguid täis. vahest tuleb seda ja toda vahetada, hooldus kulukas (missuguse auto hooldus raha ei nõua), varuosad kallid, mille suhtes?
enda masinal 2006 aasta toodang ees 230k ja ainuke teema, mis oli algul harjumatu, see elektroonika, mis juhib patjade ja veoskeemi olekut. piisab sellest, et üks juhe anduri küljest lahti ja juba ta ongi safe modes (Honda CRV mode). 2009 talvesõidul sai lumehangi mõnuga võetud ja mingil hetkel vajusime jäljest maha, jäime kõhu peale ja peale seda otsustas esimese parema ratta miski andur mitte ühendust anda. järgnev sõit ainult Honda CRV modes oli läbitav, kuid keerulisem ja mitte nii mugav kui seda varasem sõit kõikide abimeestega.
viimasel talvel 2010/2011 ründasin suuremaid hangi ja suutsin paar korda tuisuvaalude otsas kõhu peal (2,7 tonni!!!) uisutada ja elektroonika ei teinud teist nägugi (loe: lõpetas töötamise).
"metsa ma selle autoga minna ei julgeks, sest elektrooniline juhtimissüsteem pole eriti töökindel" väited taas subjektiivsust täis ja ei ühtegi fakti:( Siinkohal soovitaks vaadata mida sõbrad hispaanias teevad discotr.es - härrad tulid just loodusmatkalt. kolm aastat on saanud ilma elektroonikata sõidukitega koos matkal käia ja viimane aasta ka korraliku karvase rehviga ja ei saa halada teemal, et auto sitt ja ise pisike. Olen ise välja tõmmanud neid ilma elektroonikata roomajaid ja mind on nende poolt välja tõmmatud.
vabandust kui liiga teravalt ütlesin.
enda masinal 2006 aasta toodang ees 230k ja ainuke teema, mis oli algul harjumatu, see elektroonika, mis juhib patjade ja veoskeemi olekut. piisab sellest, et üks juhe anduri küljest lahti ja juba ta ongi safe modes (Honda CRV mode). 2009 talvesõidul sai lumehangi mõnuga võetud ja mingil hetkel vajusime jäljest maha, jäime kõhu peale ja peale seda otsustas esimese parema ratta miski andur mitte ühendust anda. järgnev sõit ainult Honda CRV modes oli läbitav, kuid keerulisem ja mitte nii mugav kui seda varasem sõit kõikide abimeestega.
viimasel talvel 2010/2011 ründasin suuremaid hangi ja suutsin paar korda tuisuvaalude otsas kõhu peal (2,7 tonni!!!) uisutada ja elektroonika ei teinud teist nägugi (loe: lõpetas töötamise).
"metsa ma selle autoga minna ei julgeks, sest elektrooniline juhtimissüsteem pole eriti töökindel" väited taas subjektiivsust täis ja ei ühtegi fakti:( Siinkohal soovitaks vaadata mida sõbrad hispaanias teevad discotr.es - härrad tulid just loodusmatkalt. kolm aastat on saanud ilma elektroonikata sõidukitega koos matkal käia ja viimane aasta ka korraliku karvase rehviga ja ei saa halada teemal, et auto sitt ja ise pisike. Olen ise välja tõmmanud neid ilma elektroonikata roomajaid ja mind on nende poolt välja tõmmatud.
vabandust kui liiga teravalt ütlesin.
Ära sõida minu järel, minu tee lõppeb m.....ni lumes
Kodanik konsulteeris enne seda saadet minuga ja edastasin talle kirjalikult masina plussid ja miinused, tugevad ja nõrgad kohad.
Ilmselt valis vaid nõrgad kohad kommentaariks välja ja helistas peale filmimist ning arvas, et sai vist "veidi" pessimistlik.
Ilmselt valis vaid nõrgad kohad kommentaariks välja ja helistas peale filmimist ning arvas, et sai vist "veidi" pessimistlik.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!