Ekstreemretk Mongooliasse 2011
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Ekstreemretk Mongooliasse 2011
Kas keegi siinsest seltskonnast tegi DII selle retke läbi?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Ekstreemretk Mongoolia 2011
Kalju tegi selle reisi ära Disco II-ga. Disco jaoks kujunes reis raskeks. Keevitasin 2 korda raami, 1korra keret ja siis loobusin. Oli ka muid pisi vigu,millest saime jagu nii, et edasi-liikumist ei segand. Omaljöul jöudis KOJU. Nyydseks on Disco leidnud turvalise koha IMEDEPÖLLUL.
LR Disco II Td5. 2001a.
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
See raam tundub kuidagi õbluke küll. Enda I on ka paar kohta juba kahtlaseks muutunud.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Pigem oli tegu auto ülekoormamise ja veidi vale kaalujotusega.
Viimati muutis landy, P Sept 04, 2011 21:34, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
No Uaz on ikka rauast raamil, enda kuudiku oma tundus nagu plekist tehtud.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Landy jutul on muidugi point sees. Ma arvan et kui patrolile panna 3 t peale siis vajub ka laiali. Palju sul seal peal oli kaalu üldse??
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Ilmselgelt oli katusel kordades rohkem trääni, kui seda tehas lubab või keskmine raami tootja soovitab. Kauseraam toetus ju vaid vihmaveerennile ja pole ime, et katus seepeale sõitma hakkas.
Viimati muutis landy, E Sept 05, 2011 12:32, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Disco
Masina konstruktsioon on selline. Kere toetub raamile läbi paari padja. Taga on padjad raami lõpus ja järgmised on taga istujate jalgade all. Taga istmete seljatugi taga silla kohal. Seega kogu träni mis istmete taha ladustad ja ka katusele paigutad ja pea 100 liitrine kütusepaak jääb praktiliselt suuremas osas tagumiste pukside kanda. Seega suurema träniga reisimiseks tagumised istmed välja ja varustus eriti raskem osa ladustada sinna, et raskuskese ettepoole tuua.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Siit tulebki välja Defenderi ja RRC/Disco/Disco II suurim erinevus. Defekal on raskus rohkem auto keskosas, aga RRC/DI/DII puhul võimaldab pikk "saba" raskust rohkem auto tagaotsa poole paigutada ja tekib oht selle üle koormamiseks. Lisaks on D90 (kuni Td5) ja algusegagade 110-tel kütusepaak ees istme alla, mitte taga. Lisks on Defekatel võimalik katuseraam, jäigalat ees tulemüüriga ning taga osas raamiga siduda.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Sedasi saab juba ka D1 linnamaasturiks kvalifitseerida. Sõidadgi tööle-koju ja piknikukorv pagassis nädalavahetust veetma. Ülejäänud koormamine tapab vanema masina lihtsalt maha. Huvitav, mitme aasta vanuseni auto vanuseni siis, oleks kannatanud probleemivabalt sellises mahutavuses seda retke läbida?Defekal see sidumine on siis nende väliste toruraamidega? Huvitav, kui raami keevitada, siis kas see jääb pidama, või hakkab edasi hargnema? Mul on tagumise amordi eest raam kaunikesti õhuke. Ja lisaks ka veel vasakult see suur ristitala kinnituskoht pikiraamile, mille külge tagasild kinnitub.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
D-I ja D-II on täiesti erineva konstrukstsiooniga autod. Di-I põhineb põhimõttelislet RRC raamil
D-II projekteeriti 100'% arvutis ja konstureeriti juba tänapäevastest ohtunõutest lähtuvalt. See tähenab löögijõudu absorbeeriva ja deformeeruva raamiga. D-II raami parandada ja sirutada ei saa.
Näiteks võib esisossa löögist tekkinud jõud muuta raami kõveraks tagsislla juures. Sellist asja on ühe Imedepõllu masina juures nähtud.
D-II projekteeriti 100'% arvutis ja konstureeriti juba tänapäevastest ohtunõutest lähtuvalt. See tähenab löögijõudu absorbeeriva ja deformeeruva raamiga. D-II raami parandada ja sirutada ei saa.
Näiteks võib esisossa löögist tekkinud jõud muuta raami kõveraks tagsislla juures. Sellist asja on ühe Imedepõllu masina juures nähtud.
Viimati muutis landy, K Sept 07, 2011 16:39, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Seda nüüd mõeldes, kas Defeka raam on tugevam, kui Disco oma. Hakata mõtlema järsku lühikese, või siis hoopis pika Defeka peale kolimist. Samas auto mujalt veel igati kobe Lumehelbekese märgiga lüliti ka olemas, väga palavate päevade jaoks
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1