RR vs. teised landikad

Kõik need jutud, mis mujale ei sobi.

Moderaatorid: inseneer, landy

Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

Chopper kirjutas:selline kysimus ka et kui rr on maailma oarim lr siis miks igalpool on hoopis kasutuses defenderid? kas see nagu ei väida et defender on ikka parim?
See on umbes samahea võrdlus, kui võrrelda ühepajatoitu mingi eriti ekstravagantse liharoaga. Ehk et Defeka ja RR suunitlus on nii erinev, et neid ei saagi võrrelda. RR'ga viiakse õhtul naine teatrisse, Defekaga käiakse päeval enda metsavaldusi vaatamas. Kahjuks meie riigis inimestel nii hästi ei lähe, ning siis ostetakse RR ning arvatakse, et nüüd lähen igast mülkast läbi ja õhtul viin veel naise kah teatrisse. Päris nii ikka ei ole.

Ehk et RR P38 on tõesti väga luksuslik auto ning nagu korduvalt öeldi, luksuse eest tuleb vahel maksta ka vastavat hinda. Kui ei raatsi, tulebgi sõita Discoga, mis tegelikult on не рыба, не мясо, ehk selline poolkõva asi mis kannatab igalpool kasutada.

RR'i tüüpvigadest, siis vast ainus asi, mida natukene karta, on õhkvedrustus, samas minul sellega probleeme ei ole olnud ning isegi kui oleks, siis remont ning varuosad ei ole ulmekallid ning kõike on uuest peast saada, alustades klappidest, lõpetades ajuga. Kõik muud tüüpvead on juba sellised, mida esineb ka teistel kasutatud autodel. Ehk et kasutatud auto ei olegi uus ning vahel tuleb seda tõesti remontida. Lihtsalt nii hull see RR nüüd kah ei ole nagu üsna tihti siit foorumist lugeda saab.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Black66 kirjutas:Lihtalt nõme on kuulata ja lugeda, kuidas võib autot maha teha, seda enam, et ise pole seda omanud ja kellegi tuttava/sugulase omatud on halvad autod olnud. Stiilis, naised saunas rääkisid, et halb auto on.
Okey, mis vahet seal on, et pole olnud minu nime tehnilises passis kirjas, ise ka selle autoga läbinud rooli keerates mõne tuhande kilomeetri. Osteti Saksamaalt toodud auto. läbisõit oli alla 100 000 60-80kandis, ei mäleta nii täpselt. Mudas ja võsavahel möllatud ei ole. Õlid vahetatud vastavalt intervallile. Poldri heinamaa tee oli kõige hullem maastik, mida see auto tunda sai. Väga hea, kui sinu auto ei lagune. Huvitav on ka see, et miks ma siis näen pidevalt põrkavaid ja upakil vedrustusega autosid jne. Elektrikud veavad armatuuride alla ämblikuvõrke jne. Uued ostetud plokid ei tööta samamoodi, nagu need mis on juba peeti läinud. Ma saan aru, et luksus on kallis, aga miks peab siis selle ülalpidamine olema idiootne. Tehnikamehena oleksin julgenud endale osta selle RR III kuid mul oli valik tehtud omal teise tutika masina kasuks, kui see üüber hea hinnaga müüki läks. 2008 aastal 350 000 oli tolle ajastu super hind ;)
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Igatahes see vaidlus ei vii kuhugi, et kas Hr. Landy on nii kena, kustutab ära või tõstab kogu kasutaja auto teemat risustava jama vabasse teemasse. Ütlen veel, et kuninglikud sõidunaudingud on selle autoga. Kuid ta on nagu vene mootorratas Dnepr, kunagi ei tea, millal ta võib üllatada ja seda alati just kõige ebasobivamal ajal. Et väljaspool pealinna, kus saad kiirelt abi, on hea, kui oleks koheselt teise auto kasutamise võimalus. Kui elu muidugi nõuab kellaajalisi sõite. Igatahes 200 000 või 300 000 km i sõitnud Cadillacid pakuvad tehnilise poolepealt olematut närvikõdi, mida saad RRi omades. Mina jäämn selle juurde ja ei tagane sellest, et sellises turu segmendis autode võrdluses on ta ikkagi üle keskmise probleemide küüsis vaevlev autokene. Seda on ka mitme aasta kokkuvõtvad ajakirja CAR tabelid kirjutanud.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
andre
Unistan offroadist!
Postitusi: 61
Liitunud: T Sept 06, 2011 13:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas andre »

Mind imponeerib RR'i juures just tema kuju ja olemus. Kõik see nö mugavuse osa niiväga ei köidagi. Muidugi, tõsi ta on, et ma ei ole kunagi ühegagi sõitnud, võib olla oleks sellest hetkega lummatud.

Samas Disco juures meeldib tema lihtne ja loogiline ülesse ehitus. Ei ole midagi üleliigset ja ES varustusega autos ei jää lisadest ka puudu. Samas hinnaklassis naljalt teist autot ei leia, millel oleksid sellised lisad küljes ja mis samas pakuksid vajadusel selliseid maastikuomadusi, vähemalt mulle tundub (Grand Chero on, kuid sellel läheb igapäevane kütusekulu juba teise liigasse). Kui õhtuks väljast auto üle lakkuda, siis ei jää ka teatrisse minnes häbisse.
Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

Rein kirjutas:
Black66 kirjutas:Lihtalt nõme on kuulata ja lugeda, kuidas võib autot maha teha, seda enam, et ise pole seda omanud ja kellegi tuttava/sugulase omatud on halvad autod olnud. Stiilis, naised saunas rääkisid, et halb auto on.
Okey, mis vahet seal on, et pole olnud minu nime tehnilises passis kirjas, ise ka selle autoga läbinud rooli keerates mõne tuhande kilomeetri. Osteti Saksamaalt toodud auto. läbisõit oli alla 100 000 60-80kandis, ei mäleta nii täpselt. Mudas ja võsavahel möllatud ei ole. Õlid vahetatud vastavalt intervallile. Poldri heinamaa tee oli kõige hullem maastik, mida see auto tunda sai. Väga hea, kui sinu auto ei lagune. Huvitav on ka see, et miks ma siis näen pidevalt põrkavaid ja upakil vedrustusega autosid jne. Elektrikud veavad armatuuride alla ämblikuvõrke jne. Uued ostetud plokid ei tööta samamoodi, nagu need mis on juba peeti läinud. Ma saan aru, et luksus on kallis, aga miks peab siis selle ülalpidamine olema idiootne. Tehnikamehena oleksin julgenud endale osta selle RR III kuid mul oli valik tehtud omal teise tutika masina kasuks, kui see üüber hea hinnaga müüki läks. 2008 aastal 350 000 oli tolle ajastu super hind ;)
Kui aastal 2008 oli RR III juba nii peetis, no siis pidi küll tegemist olema ikka väga halva autoga. Auto oli selleks ajaks maksimum 5 aastat vana. See on peaaegu nagu uus auto.
RR III'ga pole ma veel vägapalju kokku puutunud ning sellel teemal väga kõva häälega kaasa ei räägiks, kuid samas RRC ja RR P38 on küll väga vastupidavad autod, mis vahetevahel natukene rohkem remonti vajavad ehk tõesti, kui mõni muu Euroopa auto. Aga olgem ausad, elektroonikat on kah rohkem küljes, kui sama ajastu eurokatel. Ja elektroonika tahes tahtmata pikapeale hakkab saba andma, tuleb natukene vaeva näha ning remontida. Kuid midagi nii katastroofilist nagu tihti lugeda saab, sellest autost küll ei leia. Mõni roim tahab natukene rohkem hoolt, mõni natukene vähem. Inimene, kes selle auto ostab, võiks taibata, et omal ajal maksis see poolteist miljonit eeku (oli vist nii, kui mu mälu ei peta mind), on olnud omalajal väga luksuslik ning luksuse eest tuleb ka praegu vastavat hinda maksta. Ehk et auto hind järelturul võib olla odav, aga kui ajapikku elektroonika ja kõik muu lagunema hakkab, siis ongi see selle auto tegelik väärtus, ehk mugavus maksab.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10305
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Hr. Inseneer vastab alati kui küsitakse "Kas tastub P38A osta?", et "Tasub, muidugi tausub - eriti minu seisukohast tasub, sest siis saan sulle põllult suure hulga juppe jälle müüa!" Temel toob se auto ilusti leiva lauale.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

Tore, kui inimene selle tööga raha saab teenida. Aga niipalju kui ma sealtkaudu midagi olen uurinud ning osta tahtnud, siis Inglismaalt kipub isegi uus jupp odavam tulema, kui mitte odavam, siis vaid mõnikümmend eurot kallim. Aga eks kõik tahavad elada ning niikaua kui on tahtjaid, tuleb asjaga tegeleda.
Aga mida sealt lammarist RR'le kasutatud kujul võtta, sellest ma aru ei saa. Ja ilmselt ei hakkagi saama. Aga eks iga inimese rahakott on piiratud.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

See auto oseti ca 800 000 ja oli mingi 2 aastakest vana. Väga hästi hoitud hooldatud jne. Kaasas olid sakslase pootl veel isegi nahahooldusvahendid jne. Uuena selle hind on vägagi hästi teada ja osteti teadlikult paar aastat vana pill, millel on esimene suur hinnakukkumine ära olnud.
Massin ise nagu kompu, suutsin isegi "tutikale" konksule esimesed jäljed peale teha.
http://pilt.delfi.ee/picture/2131887/
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10305
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

O.T.
Nii nunnu järelkäru ;-)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10305
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Black66 kirjutas: Aga mida sealt lammarist RR'le kasutatud kujul võtta, sellest ma aru ei saa. Ja ilmselt ei hakkagi saama. Aga eks iga inimese rahakott on piiratud.
Sa ei usu, aga ostetakse kõike. Isegi kasutatud rattalaagreid...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Selles ka teema, et rahakott piiratud, siis tulebki sõita vastava autoga millest rahakotirauad üle käivad. Minu kulguri kohta tuli ka kahelt möödajalutavalt mehepojalt kommentaar, et sellisega pole muud teha, kui tanklast tanklasse sõita, ütlesin,et tanklate vahele jääb lausa 600 km tegevust, siis vahtisid juhmi näoga ja kõndisid edasi. Iga auto sõidab ju lõppude lõpuks tanklast tanklasse :D Aga jah, mitte ainult tänapäevast lux autode juures, vaid ka juba tavalisemate juures, teeme ise, kaugele ei jõua. Ise tegemine läheb kordades kulukamaks, kui oleks kohe võtnud uue jupi ja lasknud tunniga ka servises ära installida (BMW tagasilla silikon puksid), võrreldes ise tehtud pooleteise päevaga ja persse keeratud detailidega. Kõige labasem on see, et isegi õõtsa puksid keeravad kodus remontijad tukis ja pärast ollakse garantiiga kaelas. :) Rääkimata siis juba rattalaagrite vahetusest, kus rumm tõmmatakse maha koos mõttelise osaga ABSi andurist jne
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

landy kirjutas:
Black66 kirjutas: Aga mida sealt lammarist RR'le kasutatud kujul võtta, sellest ma aru ei saa. Ja ilmselt ei hakkagi saama. Aga eks iga inimese rahakott on piiratud.
Sa ei usu, aga ostetakse kõike. Isegi kasutatud rattalaagreid...
Ei no osta võib ju kõike. Ja nii kaua kui ostetakse, tuleb müüa, saan täiesti Hr. Inseneeri seisukohast kah aru. Aga ma tahaks teada, mis nende inimeste peas toimub, kes ostavad kasutatud rattalaagreid, piduriklotse, pidurikettaid ja õhkpatju. See on umbes sama, nagu osta läbin*kutud kumminaine, vabandan väga väljendi pärast.

Selle isetegemise juures on see, et kui saad aru, mida teha ning milleks, võib ju teha, vastavad tööriistad võiks kah olemas olla ikka. Aga kui näed üldse esimest korda auto silikoonpukse või rattalaagrit, oleks ehk tõesti mõistlikum teenindusse viia. Ja kui 5 aastat vana auto remont käib üle jõu, siis ehk on mõistlik osta 15 aastat vana, mille ehitus on lihtsam, remont kah lihtsam. Aga no eestlane on juba kord nii uhke inimene, läheb ostab viimase 10000€ eest auto ja arvab et sõidab nüüd 5 aastat, tangib ainult kütust paaki ja muud midagi tegema ei pea. Nii ei saa ju.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Saab ikka, peale 5 aastast ruunamist tuleb veel kasudega maha ka müüa :P
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

Rein kirjutas:Saab ikka, peale 5 aastast ruunamist tuleb veel kasudega maha ka müüa :P
Selle jutu peale meenus mulle see kuulutus. Tüüpiline liisingule tagastatud auto.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=920110
NB! Tegemist on liisingule tagastatud varaga. Vahetusvariante mitte pakkuda. NB! REMONTI VAJAV: Mootor lekib õli, mootoris võõras hääl, roolilatt loksub,käigukastil õlileke,esirattalaagrites lõtkud, salong must, tagaluuk avariiline, ukseääred roostes,tagastange muljutud, kerel kriimustused ja pisimõlgid, käigukang ei lähe D asendist alati P peale, armatuuri display vigane!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Masinatest.

Postitus Postitas Kalamees »

Masina omanikke on mitmeid. Pühapäeva kruiisija, igapäeva kruiisija. igapäeva töö auto ja liikur mis viib punktist A punkti B ehk mootor töötab, rattad käivad ringi ja tuled näitavad. Muu pole oluline. Ja mõnele tagavara auto talvel hoovist/talust välja saamiseks. Vastavalt sellele masinat ka hooldatakse ja hoolitsetakse selle eest.
Kui ta sõidab aastas 2000-3000 km, siis ta ka ostab selle kasutatud osakese, sest temale seda jätkub ca 5-10 aastaks.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
Vasta