1. leht 1-st

Venemaa LR foorum

Postitatud: K Juul 25, 2012 13:01
Postitas 007
Läbi ühe tuttava regasin ennast sellisesse kohta. Foorumi mode pani ette kutsuda veel inimesi (LR omanikke)eestist, et siis teeb meile oma alamfoorumi ESTONIA sinna..... Привет! Сможешь привести эстонских ЛР-водов к нам? Я вам сделаю отдельный подфорум - ЭСТОНИЯ. Kellel huvi andke kuuma. Mingit poliitilist möga seal ei aeta 8) (no bad feelings) eelduseks on muidugi vene keele algne oskus, kirjutada sinna ladina tähtedega ei soovitata . Abi saab siit selleks... http://www.translit.ru/ ... töötab küll.

http://lr-club.com

Postitatud: K Juul 25, 2012 13:18
Postitas inseneer
Proovin ennaski sinna regada... :D

Vene foorum

Postitatud: K Juul 25, 2012 14:08
Postitas Kalamees
Ma seal 2009 aastatst. Ikka sama nime all ka.

Postitatud: K Juul 25, 2012 15:09
Postitas 007
Ok siis oleme esindatud juba alates 2009 :D . Ise olen LR007 nime all. Siin kolasin mööda seda saiti, jiisas SIZE DOES MATTER!!! Väike väljasõit vastlapäeval nägi välja nagu kogu meie kadaka turg kokku + veel paar autosalongi parkimisplatsi :lol: :lol: Fänni shop on ka muljet avaldav jne jne. Aga noh nagu öeldud turg paneb asjad paika. Aga neil ilmselt pole sellist tuletõrjeautot nagu meil. Samuti tundub, et vastupidiselt meile on neil Defeka teema suht võõras. Pigem nö "läikivate" teema . Aga vbl eksin. Siin läheb aasta enne, kui pildi ette saan vist.

Defekad

Postitatud: K Juul 25, 2012 20:15
Postitas Kalamees
Defekate teema oli kuskil mujal. Või kui on siis üsna põhjalik ehitamise teema alati.
Eks Venemaa suur ja lai ja hea ikka seal sõita pehmema autoga. LR aasta müügi mahud kasvavad seal kõvasti.
Vene foorumis on palju sorimist uuemate mudelite omanikel. Vead ja vigade parandused.
Ja Discod ka P38 ( Pegas) omanikel, see tundub populaarne seal olema ja seda seal lahatakse ja remonditakse igat pidi.

Veel on
http://lrforum.ru/
Seal peaks ka defeka poistele olema lugemist ja uurimist.

tere

Postitatud: N Juul 26, 2012 06:29
Postitas Olavi

Venemaa foorum

Postitatud: N Juul 26, 2012 08:17
Postitas Olav

Postitatud: N Juul 26, 2012 12:03
Postitas 007
See tuttav, kes mind sinna suunas on/oli ka endine D3 omanik ja phm tõmbas sellele mudelile suht vee peale. Lugedes foorumit, siis tundub, et D3 ja D4 kaasa arvatud on väga viletsad autod. Mulle tundub pigem, et seal venes on neil mingi anomaalia. Üks häda teise otsa, suht arusaamatu mulle. Inimesed sõidavad salongist välja ja auto laguneb peale 600 km juba :shock: :shock: :shock: . Vägisi tulevad silme ette vanad head nõuka aegsed erinevad mudelid nii müügi/hoolduse jms teemal. Vbl on ka asi selles, et tõesti maa on nii suur, et hakkab kuidagi silma et laguneb palju. Meie 37 lr nende 20000 vastu vms :lol:

Venemaa.

Postitatud: N Juul 26, 2012 14:07
Postitas Kalamees
Ega need kõik rekkad mis masinaga kraavides lähevad peale putitamist müüki. Kui uued. Venes oli saade kus käidi mööda diilereid. Iga kümnes uus tehasest tulnud auto on enne müüki üle värvitud täielikult ja 10-20 protsenti osaliselt jne. Aga D3 ja D4 ostetakse mõnuga seal, hea pehme masin nende auklikele teedele. Isegi kriisi aastatel olid müügi kasvud seal 40% aastas. Aga kuskil mainiti et D3 ja D4 vastu pole ka ükskõiksed ärandajad. Tsetseenias pidavat olema üsna populaarne masin.
Venes linna sisesed kiirused ja maanteel ikka tunduvalt suuremad. Nüüd natuke kaamerad piiravad aga enne lasti linnas prospektidel mõnuga 120 ja kui linnast välja saadi siis 120-140 on normaalne kiirus neil.
Samas kui võtta teised saidid lahti siis seal sama seis.

Postitatud: E Juul 30, 2012 18:16
Postitas LR90
Tehtud :)

Vene klubil kavas D3 ja D4 Jamali poolsaarele põrutada.

Postitatud: K Okt 31, 2012 18:41
Postitas Kalamees