Flame - P38 vs. Disco

Kõik need jutud, mis mujale ei sobi.

Moderaatorid: inseneer, landy

Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Flame - P38 vs. Disco

Postitus Postitas Rein »

Täislastis maanteel 90-ga sõites on 98-nda aasta disco 1 sujuvuselt 200-se mersuga samas klassis, aga tänase ilmaga Tallinna kesklinnas ja Lasnamäel tiirutades oli mõnus "traktori" tunne, millele teised jalgu jäid.
P.S. Metsas päris traktori mõõtu välja ei anna, kuna rattad väikesed, aga suvel lohistasin korraga välja 5 neljameetrist palki diameetriga 15..20 cm. Väikese asja pärast teisi appi kutsuma ei pea.
Mis see 200 ne mersu on? 2,0 mootoreid on paljudele erinevatele mudelitele.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

2--, 3-- jne näitab keret, teised numbrid mudelit(lisasid). 200-sed bensumootoriga mersud olid 6-pütise mootoriga ja suurema kubatuuriga kui 2,0l.
190-sed ehk "babebenz" tulid 2,0l neljapütise mootoriga.
Sellega minu teadmised piirduvad.
200-se mersuga olen kõrvalistujana samu teid sõitnud, mida nüüd Disco 1 roolis - võrdlusmoment on olemas.
LR Discovery I 83kW manuaal
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Nüüd on sul küll miskit sassis. 200, 230, 240, 250, 280, 300, jne edasi Näitab mootorit. Tänapäeval on neid juba nuditud elektroonikaga ja ei ole enam nii täpne.
W123, 124, 126 jne näitab keret, mille peal neid mootoreid kasutati.
Tegelikult juba beebimersu tulek, ehk siis 190 ja 190E keerasid selle mootori ja nime tähise veits sassi. Aga keksklassi, ehks siis W123 ja hilsem w124, ehk siis E klassi merss näitas seda edasi. Ka S klass,ehk siis W126 ja W140, mida rahvas kutsus miski pärast 600 seks mersuks käis seda mootori ja kerel olevat numbrit edasi.
Sõber internett aitab :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W201
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W202#W202
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W123
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W126
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W140

Eks huvilised saavad neid nüüd "eelmised ja tulevased mudelid" nupust edasi tagasi kruvida, kuid algteadmised saab kiiresti kätte. Sry, et teise mehe ostuteema nüüd vähe laiali valgus, kuid see 200 se mersu ja 600 mersu jutt jääb mul samuti vähe kraapima, kui küsimus minu Land Roveri kohta, et kas sul dziip sõidab veel?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Tubiniit
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 238
Liitunud: R Jaan 08, 2010 17:55
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tubiniit »

Pensionärina on minu teadmised mersudest sellest ajast http://www.auto24.ee/used/822610. Krooni alguses hammas nende peale ei hakanud ning huvi kadus - tähistused on muutunud.
Mis parata - kellelgi pole asjad enam nii nagu lapsepõlves (aga lund - raisk - on jälle üle mõistuse)!
LR Discovery I 83kW manuaal
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

http://www.auto24.ee/used/822610
See siis jah S klass, W126 kerega, 2,8 liitrine bensiini mootor ja rida 6. Et siis sitt mootor, mingite poolikute klapikambri kaantega mis osaliselt plokikaane poltide all. Jooksid kõik õli, hullemini, kui LR id :D Sellele tasunuks eelistada siis kas 2,6 või 3,0 bensukat. 2,8 se plussiks on see, et sinna saab 300 Diisli vahele tõsta. Käigukast ja tagadiffer "pidid" olema 1:1 le tehase diisli omaga. See siis see kere, mida kutsuti vanaks 600 seks. 200 seks kutsuti W123 kerega mersusid, kuna esimesed taksod olid just need 2,0 diislid ja enamusel ilutses taqga kiri 200
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

Tubiniit, vabanda kui solvasin aga DI ja II on ikka parajad trakatsid :) Seda nii heas kui halvas!

Metsas mõtlen defenderi peale aga maanteel sooviks mersu asemel hoopis RRi :wink:
from disco 2 disco
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Eks selle RR iga ole hädasid rohkem kui Discoga ja edasi liikumine ei kannata ikka mingit kriitikat.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Italianpower
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 33
Liitunud: R Veebr 11, 2011 14:07
Asukoht: Saku

Postitus Postitas Italianpower »

Rein kirjutas:Eks selle RR iga ole hädasid rohkem kui Discoga ja edasi liikumine ei kannata ikka mingit kriitikat.
kui sul on kogemus mingi hooratud RR-iga, mis lagunes ja edasi ei liikunud siis sellepärast ei tasu kõiki RR sellepärast sarjata. RR on väga mugav ja mõnus auto ning edasi liigub ka täitsa normaalselt.
Ja kui endal pole olnud siis külamuttide juttu pole vaja edasi kanda.
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Kui kodanikul on naisele sõitmiseks autot siis ei usu, et ta tahab kogu aeg tegeleda mingite jamade likvideerimisega, mul naisel sõitmiseks garantiiga autod ja endal hea rahulik elu. Miks alati peab midagi omama, et tunnistada, et see asi kehv on? Selleks ei pea midagi tõestama, vaid ikka jälle siin läbivaid teemasid lugeda. Huvitav, kas siis paar autot on nedest probladest vabad. Lisaks veel selle BMW diisli probleemid. Vahet pole, kas see mootor on BMW, RR või Opel Omega peal, tüüp probleem on ikka tal külge jäänud. Mõni hea tuttav on neid omanud, milledele on juppe hankinud kuna töötasin varuosade poes. Lähisugulasel on praegugi alles ja nagu lauluraamatust lugedes korduvad kõik siin foorumis loetletud vead. See, kui sa väidad, et 2,5 mootoriga isendi edasi liikumisele pole miskit paha öelda, siis pead teine kord mõndasid tavalisemaid autosid proovima. Suuremates maasturites on vaid Patrol 2,8 kui ka 3,0 mootoriga selline venivam. 4,2 diisel teeb ka selle massina reipaks juba. Või on teine asi ka läbisõidus, kui aastas sõidad 10 000 või vähem kilomeetreid, siis lööbki 1-2 viga aastas välja, mis pole hullu. Kui sõidetakse 50 000 ja rohke siis ;)
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Rein kirjutas:Kui kodanikul on naisele sõitmiseks autot siis ei usu, et ta tahab kogu aeg tegeleda mingite jamade likvideerimisega, mul naisel sõitmiseks garantiiga autod ja endal hea rahulik elu. Miks alati peab midagi omama, et tunnistada, et see asi kehv on? Selleks ei pea midagi tõestama, vaid ikka jälle siin läbivaid teemasid lugeda. Huvitav, kas siis paar autot on nedest probladest vabad. Lisaks veel selle BMW diisli probleemid. Vahet pole, kas see mootor on BMW, RR või Opel Omega peal, tüüp probleem on ikka tal külge jäänud. Mõni hea tuttav on neid omanud, milledele on juppe hankinud kuna töötasin varuosade poes. Lähisugulasel on praegugi alles ja nagu lauluraamatust lugedes korduvad kõik siin foorumis loetletud vead. See, kui sa väidad, et 2,5 mootoriga isendi edasi liikumisele pole miskit paha öelda, siis pead teine kord mõndasid tavalisemaid autosid proovima. Suuremates maasturites on vaid Patrol 2,8 kui ka 3,0 mootoriga selline venivam. 4,2 diisel teeb ka selle massina reipaks juba. Või on teine asi ka läbisõidus, kui aastas sõidad 10 000 või vähem kilomeetreid, siis lööbki 1-2 viga aastas välja, mis pole hullu. Kui sõidetakse 50 000 ja rohke siis ;)
Olen omanud kahte RR II-e. Ei saa päris nõustuda nende väidetega. Ühel masinal oli veel natuke järgi aidatud mootor ka. On jah natuke uimane, aga sellega harjub. Kui endele osta 96 a. RR II, mis on täiesti lõpuni ära aetud, siis on tõesti lihtsam ja odavam see masin põlema panna. Ei viitsi seda teemat pikemalt lahata- olen nendel teemadel piisavalt kirjutanud, kellel huvi ja loeb siit foorumist. Olen omanud hulga ka teisi erinevaid Land Rovereid ja kusjuures kõigist teistest LR-de veidrustest ma olen aru saanud, aga Disco on minu jaoks suur mõistatus. Minu jaoks on Disco põhimõtteliselt sama ebamugav ja väärakas, kui Defekas. Ainult sinu lemmikloomal on Discos tõsiselt hea olla. Kui mina peaks valima Discovery, siis mina ostaks Discovery II A- turvaline, suur, piisava minekuga ja samas ökonoomne. Aga ikkagi- korralik RR-II on väga mugav ja hea auto. Ja kusjuures, kõiki oma LR-e olen kasutanud ka poris püherdamiseks.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Mis maalt hakkab "ära aetud"? Kilometraazilt, suures koguses vahetamata juppidest? See mis on hõimlasel, see oli oli ostes korras, miskit veidrust polnud ja signaal pirnikesi ei põlenud, mõne nädala pärast läks asi juba jõulupuuks ja tulid järjest siin foorumis lahatud teemad. Alates salongi puhurite ja lõpetades vedrustusega. Mootor toodi saksa lammarist pilluti minu teada need sissepõlevad plekilatakad minema ja liigutab autot oluliselt paremini, kui algselt peal olnud mootor. Mulle endale tundub, et kuna see mootor on nõrga selle masina kohta, siis kräunutatakse see kiirteedega riigis ikka suhteliselt kohviks ära.
Disco I ei saa kuidagi võrrelda Defekaga, Disco ikka oluliselt mugavam.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

To pirx: Kui sul ei ole autole enam võtta pädevaid varuosi, mis sa siis selle massinaga pihta hakkad? Leidsin paar tsitaati: jahutusvedelik olemas,aga paremale poole puhub külma kuigi mõlemad mootorid töötavad.Muidugi põleb ka kliima displei hüümärk koos raamatu kujutisega.


Jutt käis soojaklappe liigutavatest mootoritest. Need tavaliselt sodid. Halb on see et "kvaliteetne" A varuosa tuleb samuti Hiinast ja on juba sündides surnud.
Kasutatud vanad korralikud on kõigil ammu läbimüüdud. Lahendus on teha traatlahendus või panna vanakooli pliidinupud asemele. Mul üks kasutatud komplekt neid originaal pliidinuppe veel olemas.
_________________

...... on õigus. Need mootrid tulevad originaal pakendis kirjaga"made in Germany". Sees on mootrid, mille tähisest võib väljalugeda, et nad on made in kurat teab kus, ilmselt China. Ja ei tööta sünnistsaadik, kuna nende alalisvoolumootrite püsimagnetid on lahjad ja mootrid jõuetud. Kõige halvem selle juures on see, et kogu tõde selgub pärast hulka tunde lammutamist ja kokkupanemist.

No ma tõesti isiklikult ei tahaks mingit jäänuk karkassi kunagisest mugavast ja luksuslikust autost. Italian power on juba isegi kusagil ka maininud seda, et parem on, kui on tava vedrustusele ümber tehtud, jääb hulha probleeme ära ... Saksamaal, Itaalias olevad "prillikivid" on oma hinnalt juba sellised, et siis hakkaks pigem III generatsiooni poole juba piiluma.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
007
Mu elus pole muid autosid!
Postitusi: 860
Liitunud: E Veebr 26, 2007 10:57
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas 007 »

pirx kirjutas:
Rein kirjutas:Kui kodanikul on naisele sõitmiseks autot siis ei usu, et ta tahab kogu aeg tegeleda mingite jamade likvideerimisega, mul naisel sõitmiseks garantiiga autod ja endal hea rahulik elu. Miks alati peab midagi omama, et tunnistada, et see asi kehv on? Selleks ei pea midagi tõestama, vaid ikka jälle siin läbivaid teemasid lugeda. Huvitav, kas siis paar autot on nedest probladest vabad. Lisaks veel selle BMW diisli probleemid. Vahet pole, kas see mootor on BMW, RR või Opel Omega peal, tüüp probleem on ikka tal külge jäänud. Mõni hea tuttav on neid omanud, milledele on juppe hankinud kuna töötasin varuosade poes. Lähisugulasel on praegugi alles ja nagu lauluraamatust lugedes korduvad kõik siin foorumis loetletud vead. See, kui sa väidad, et 2,5 mootoriga isendi edasi liikumisele pole miskit paha öelda, siis pead teine kord mõndasid tavalisemaid autosid proovima. Suuremates maasturites on vaid Patrol 2,8 kui ka 3,0 mootoriga selline venivam. 4,2 diisel teeb ka selle massina reipaks juba. Või on teine asi ka läbisõidus, kui aastas sõidad 10 000 või vähem kilomeetreid, siis lööbki 1-2 viga aastas välja, mis pole hullu. Kui sõidetakse 50 000 ja rohke siis ;)
Minu jaoks on Disco põhimõtteliselt sama ebamugav ja väärakas, kui Defekas.

WOOOW!!! Hold your horses! 8) Olles pidanud D II-te, siis vaidlen sajaga vastu (siis ka võrreldes Spordi ja D 3-ga) II on vägagi ok ja mugav jah tegu pole eelpool mainitute mugavusega jne aga vägagi bueno masin. Ma olen selle autoga käinud Austrias, sõitnud bahni peal täislastis ja maailma suurima suusaboxiga 180 polnd probleem jne. Jah iga lits kiidab oma v...u ja ma hindan sinu ARVAMUST aga DEFEKAGA ja selle mugavusega pole siin küll kohe MITTEMIDAGI pistmist. Mul olid veel all TrailMasteri vedrud mis tegid auto juhitavuse MINU arust väga heaks, eelkõige jäigemaks ja täpsemaks. Ja endiselt väidan, et vastavalt maitsele on kõik autod head, kui neid korralikult hooldada. Ka defekas on hea aga väärakas on ta küll ja mugavusest pole juttugi. Samas peab võtma arvesse, et see auto pole kohe mitte kontsrueeritud meie kliimasse ja tänavale sõiduks!!! Disco II TD5 ja elu on lill ma ütleks. Ostes tuleb lihtsalt kasutatud autole natuke raha alla panna ja saab hea. TD5 tõmbab väga hästi kui mootor korras ja vedrustus jne jne.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis :P)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

"Disco põhimõtteliselt sama ebamugav ja väärakas, kui Defekas"

Pilt
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Tegu on siiski minu ISIKLIKU arvamusega, mis ei põhine sellel, et keegi kuskil korra rääkis ja mu sõbral kuskil on või olen korra sõitnud. Olen kõiki oma Land Rovereid (RRII-2tk, Series III, freelander, disco II A, defender 110 td5 ja RRIII) omanud vähemalt igat ühte aasta aega. Defendriga olen sõitnud mööda maad Inglismaale ja tagasi (6000 km). Ei vaidle üldse vastu- Defender olenemata tema ehitusaastast, on väga ebamugav masin, aga sellega harjub. Aga kui keegi väidab siin, et Discovery näol on tegu mugava autoga- no andke andeks. Ok, juhi istumisasend ja iste iseenesest võrreldes defekaga on tõesti mugavam. Aga kui selleks, et avada juhiust seestpoolt, pead alati oma põlve eest võtma. Või kui pead tagumisele taburetile, mida siin nimetatakse mugavaks tagaistmeks, kus istud peaga laes, pugema läbi 20 cm pilu, mida nimetatakse tagumiseks ukseks- võibolla on see teie jaoks tõesti luksus ja mugavus, mida otsite. Need olid sellised meeldejäävamad ja VÄÄRAKAMAD asjad Discovery puhul. Defeka puhul samas, see et istmed on ebamugavad, ukselingid on vales kohas, rool on paigaldatuda täiesti suvaliselt, pedaalide vahe on 1 cm, see et mitte mingi vägi vihmase ilmaga esiakent puhtaks ei puhu jne., see kõik on teisejärguline- sest tegu on algupärase Land Roveriga, mis on tõsiselt stiilne masin. Tegu on autoga, mis ei jäta mitte kedagi külmaks-isegi väiksed lapsed ja vanad inimesed teavad, millega tegu. Oli aeg, kus kolmandate riikide inimesed tõmbasid auto ja defeka vahele võrdusmärgi, sest mitte ükski teine masin ei olnud sinna jõudnud. Discoveriga vastupidiselt pidid Inglismaal sõitma ainult inimesed, kes veavad pagasnikus laipu- seda seetõttu, et see on ainuke koht selles autos, kus on tõsiselt ruumi( Top Gear).
Jutu kokkuvõtteks: Tegu on puhtalt minu isikliku arvamusega, mis põhineb minu enda kogemustel, ma ei püüa muuta kellegi arvamust erinevate autode mugavuse koha pealt. Igal LR-l on omad veidrused- ja neid jagub. Erinevaid LR mudelid ongi mõeldud erinevate vajadusetga inimestele. Julgen siin väita, et kui keegi otsib mugavat LR, siis peaks ta vaatama RR-i poole-olenemata aastakäigust, on läbi aegade tegu ikkagi väga mugava maasturiga. Discoveryl ei ole midagi häda, omas segmendis väärt tööloom ja pereauto, aga ei ole mõtet rääkida mugavusest- seda veel aastal 2013 ning seda eriti veel Discovery I puhul.Aga kui keegi otsib "tõsist tükki" ja stiilipuhast maasturit, valiks mina Defendri- tegu võib olla maailma ebemugavaima autoga, aga tegu on ikkagi Land Rover Defendriga- see õige Land Rover.
Viimati muutis pirx, K Jaan 02, 2013 17:04, muudetud 2 korda kokku.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Vasta