Flame - P38 vs. Disco

Kõik need jutud, mis mujale ei sobi.

Moderaatorid: inseneer, landy

pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

duud kirjutas:"Disco põhimõtteliselt sama ebamugav ja väärakas, kui Defekas"

Pilt
What a fuck that means? Kas see on mingi "Disco mehe" väljakutse tõsisele Land Roveri Pedele?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Ma pidasin Disco mugavuse all silmas seda, et ta on Defekast mugavam.
RR on väga hea auto, nagu kusagil varem ka kirjutasin, siis kulukatega sinnna sisse istumine tekitab ebamugavust, oleks tarvis peenest kangast rätsepa pükse :) Mis mind veel häirib RR ide juures on see, et tagaluuk käib 2 tükis lahti. Pakassist asjade kättesaamist takistab see alla lastud osa ikka oluliselt. Teine on ka see taga kojamehe asend, pühid akna pühtaks ja kogu kõnts jookseb üle puhastatud akna alla tagasi :?:
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Rein kirjutas:Ma pidasin Disco mugavuse all silmas seda, et ta on Defekast mugavam.
RR on väga hea auto, nagu kusagil varem ka kirjutasin, siis kulukatega sinnna sisse istumine tekitab ebamugavust, oleks tarvis peenest kangast rätsepa pükse :) Mis mind veel häirib RR ide juures on see, et tagaluuk käib 2 tükis lahti. Pakassist asjade kättesaamist takistab see alla lastud osa ikka oluliselt. Teine on ka see taga kojamehe asend, pühid akna pühtaks ja kogu kõnts jookseb üle puhastatud akna alla tagasi :?:
Avatud alumise pagassi luugi peal saad istuda- see on jälle minumeelest väga hea asi ja ülemine luugi osa takistab vihmal pähe sadamist. Asjade kätte saamiseks on salongis üks nupp, mis on spetsiaalselt selleks mõeldud ja millele vajutades vajub tagaots alla, mis lihtsustab asjade kättesaamist oluliselt. Sulle tahtsin veel ennem lisada selle lagunemise ja hoolduse koha pealt, et viimane RR II, mis mul oli, müües oli sellel kellal 350 000. Saksast ise tõin, siis oli 300 täis, aga hooldusraamat lõpuni täidetud-lisalehed vahele pandud. Sellel masinal ei olnud häda midagi, istmed kulumata, rool kulumata, suht värske nägi välja. Olen siin näinud 150 000 läbisõiduga masinaid, millel istmed puruks, ukselingid täiesti kulunud, roolinahk auguline. Võibolla peitub see lagunemise ja varuosade vajaduse teema siin- tegelik läbisõit mingi 400. Siis veel see, et ennem 99 a. toodetud RR-l on veits kehvem elektroonika. Facelift mudelitega parandati mõned vead ja parandati elektroonikat. Tuttaval oli kunagi 99 aastal 97 a. masin. Tema oli tõsiselt hädas- masin seisis Tallinas kuude kaupa esinduses, keegi korda teha ei osanud. Ja kui lõpuks korda sai, siis nädala aja pärast oli uuesti pekkis. RR II ost on nagu loterii 50/50, kas saad masina millel on üksikud vead või saad masina, millel teed kõik korda, aga ikkagi läheb uuesti pekki. Siin foormusi on ka vennad rääkinud, et on ulme papi sisse ladunud( vanas rahas mingi 100 tuh omal ajal), aga kasu ei ole midagi.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Selle uuemaga on teine teema muidugi mootor, ma ei mäleta aastat, mis ajast pandi see uuem diisel peale, millel on sisselaskes need klapid, mis pidid käiguvahetust ühtlustama, paaril massinal need kolbide peale pudenenud ja laastamistöö teinud. Kui uuem massin, need jubinat kohe vahelt minema pilduda, mis siis viga oleks ;) Samas on mul hea näide ka Chrysler Voyageriga. 250 000 km praktiliselt põhja gaasiga ja ei miskit, samas jällegi paljud maadlesid 2,5 CRD mootori ja elektroonika probleemidega. Minu oma ainult nurrus.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Rein kirjutas:Selle uuemaga on teine teema muidugi mootor, ma ei mäleta aastat, mis ajast pandi see uuem diisel peale, millel on sisselaskes need klapid, mis pidid käiguvahetust ühtlustama, paaril massinal need kolbide peale pudenenud ja laastamistöö teinud. Kui uuem massin, need jubinat kohe vahelt minema pilduda, mis siis viga oleks ;) Samas on mul hea näide ka Chrysler Voyageriga. 250 000 km praktiliselt põhja gaasiga ja ei miskit, samas jällegi paljud maadlesid 2,5 CRD mootori ja elektroonika probleemidega. Minu oma ainult nurrus.
RRII tuli tootmisse 95a- mootoriks 4,0 ja 4,6 bensiin ja 2,5 BMW diisel. RRII facelift 99a.-välimus ja mootorid jäid samaks, muudeti natuke tulesid, sisustust ja elektroonikat. RRIII alates 2002 a. täiesti uus auto, mootoriks 3,0 bmw diisel ja 4,4 bensiin ning mingid tuunitud bensakad. Need sisselaske klappide purunemine on BMW enda autode peal, kus seda 3,0 diislit kasutati. LR RRIII paigaldatud mootoril minu teada neid klappe ei ole. Kui kuskil aastaarvuga eksisin, siis Landy kindlasti parandab.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Opel Omegal lendasid need sisse 2,5 sel ja siis RRII el ka. Ma ei tea nüüd enam selle RRII aasta arvu.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
Black66
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 85
Liitunud: E Jaan 31, 2011 19:41
Asukoht: Märjamaa

Postitus Postitas Black66 »

Opel Omegal tulid need klapid kasutusse alles 110kw mootori peal, ehk siis DTI mootor. Tegemist siis BMW common rail mootoriga, 96kw mootor Omega peal pole kunagi sisselaske kollektoris klappe omanud. Hetkel istumise all 2001 Omega sellesamuse 96kw mootoriga ning sisselaskekollektoris klappe pole. Sama lugu ka RRII'ga, seal kohe kindlasti diislil lõpuni välja neid klappe kollektoris polnud. BMW TDS mootoril pole kunagi sellist kollektorit isegi olnud. Common rail mootoritel tõesti pöördsiibrid kollektoris olemas, kuid neid RRII'le ei pandud.

Rääkides veel BMW 2.5tds mootori vastupidavusest, siis no ma ei tea, mis nutt ja hala see koguaeg selle mootori ümber käib. Omatud enne RRII'te ühte Omegat 7 aastat, selle aja jooksul sai puhastatud 2 korda pumpa ning pandud mõlemal korral uued tihendid. Rangel ma ei puutunud 2 aasta jooksul üldse pumpa ning praegusel Omegal ei näe kah selleks vajadust. Minuarust on see BMW tds mootor just hinna ja kvaliteedi suhtelt üks parimaid, kui soss-sepad muidugi kallal käinud, siis pole midagi teha, aga mul 4 autot sellel mootoriga olnud ja väga väga rahul. Kordades parem, kui mingi Audi 1.9tdi vms.
Vasta