2023 aasta sügispäeva ürituse korraldamiseks oleme appi võtnud vabavaralise mobiili äpi MapRun6.
Allpool lühike tutvustus ning mõned olulised näpunäited kuidas programmi kasutada.
Google Play või Apple App Store
Äpp on mõeldud orienteerumisürituste korraldamiseks ning sisuliselt on tegemist paberivaba süsteemiga ettemääratud koordinaadi punktide logimiseks. Iga üritus algab START punkti läbimisega ning lõppeb FINIŠ punkti läbimisel. Kõik vahepeal läbitud kontrollpunktid logitakse automaatselt ning peale FINIŠ punkti läbimist koostatakse automaatselt logi fail. Kõikidele osalejatele kuvatakse peale finišit pingerida koos aegade ning läbitud punktidega samas äpis.
NB!
Looduses ühtegi rajatähist ei ole ning kogu ürituse logimine toimub ainult MapRun6 äpi kaudu. Interneti ning MapRun6 äpiga varustatud telefoni puudumisel ei ole võimalik üritusest osa võtta.
1. Kui äpp installitud, siis esmalt tuleb anda äpile luba kasutada sinu asukohta ning ühtlasi jälgida, et aku oleks piisavalt laetud. Lisaks tuleb täita kasutaja andmed. Kõige olulisem on nimi sest selle info alusel koostatakse hiljem pingerida. Palun kasuta oma päris nime millega oled üritusele registreerunud.
2. Vali ekraani alumisest paremast nurgast kolme kriipsuga roheline nupp ning avanenud valikust CheckSites.
3. Sisesta ürituse kood, mille saad korraldajalt vahetult enne starti. Soovijad saavad äppi, ennast ning enda sõidukit proovile panna Tallinna kõige halvema teekattega onroad testrajal Betooni tänaval ning sellega külgnevates mudaaukudes. Selleks sisesta kood: 024602
4. Kui ürituse rada on alla laetud pead valima peamenüüst SelectEvent ning Access Local Events (Offline)
5. Local Events menüüst leiad varem koodiga alla laetud ürituse. Testraja nimi on Betooni testrada
6. Enne rajale minekut on soovitav muuta kaardi seadeid valides Options and Settings . Peale Go to Start nupu vajutamist seda enam teha ei saa. Soovituslik on sisse lülitada asukoha kuvamine ning jälje näitamine. Samuti saab valida aluskaardiks Google ortofoto või OpenStreet map kaardi.
7. Nüüd jääb üle ainult vajutada Go to Start nuppu ning alustada orienteerumist. Betooni tänava testrada algab ning lõppeb Betooni tänava Olerexi tanklas seega Go to Start on mõtet vajutada alles siis kui oled tanklas kohal.
8. Peale Go to Start valimist kuvatakse kaart koos kõikide ürituse kontrollpunktidega. Lilla kolmnurk tähisega S1 on alati start ning see punkt tuleb läbida esimesena. Aja arvestamine algab peale stardi läbimist. Kontrollpunkti logimisest annab märku vibra ning helisignaal. Lisaks muutub logitud punkt kaardil roheliseks. Numbritega tähistatud lillad ringid on tavalised kontrollpunktid mille soovituslik läbimine võiks toimuda numbrite järjekorras kuid võib läbida ka suvalises järjekorras. Keerulisemate lähenemisteedega punktide leidmisel on abiks talle eelneva numbriga punkti läbimine.
Kui tihedas võsas vms oludes on jube kehva GPS levi ning punkt ei taha kuidagi roheliseks minna, siis ei ole mõtet metsas istuda ning oodata GPS'i levi paranemist. Peale raja läbimist on kogu ürituse ajal läbitud track kaardil näha ning korraldaja saab käsitsi korrigeerida lugemata punktide logimist.
9. Aeg pannakse kinni kui läbitakse topeltringiga F1 punkt, ehk finiš. F1 punkti saab läbida peale Stardi S1 ning vähemalt ühe tavalise kontrollpunkti läbimist. Eriti hoolas tuleb olla F1 punktist hoidumisel ürituse ajal, sest ekslikul F1 punkti läbimisel lõppeb sinu punktide logimine.
Kui on küsimusi seoses äpi kasutamise või testraja laadimisega, siis palun kirjuta lauri.vaimel@landroverclub.ee
- EESTI LAND ROVER'I FOORUM Foorumi pealeht VABAD TEEMAD Jututuba
- Otsi
-
- Tänane kuupäev on E Mai 13, 2024 09:49
- Kõik kellaajad on UTC+02:00
MapRun6
Kõik need jutud, mis mujale ei sobi.
Hüppa
- AMETLIKUD JUTUD
- ↳ Uus kasutaja- Ütle tere!
- ↳ Ametlikud teated
- ↳ Klubi auto projekt
- ÜRITUSED
- ↳ ELRK ametlikud üritused
- ↳ Muud üritused
- ↳ Arutelud ürituste teemadel
- TEHNIKA
- ↳ Üldised tehnilised küsimused
- ↳ Tehnilised küsimused- Päris Defender ja Series
- ↳ Tehnilised küsimused - Uus Defender
- ↳ Tehnilised küsimused-Discovery I
- ↳ Tehnilised küsimused-Discovery II
- ↳ Tehnilised küsimused-Discovery 3 ja 4
- ↳ Tehnilised küsimused-Discovery 5
- ↳ Tehnilised küsimused-Discovery Sport
- ↳ Tehnilised küsimused-Range Rover Classic
- ↳ Tehnilised küsimused-Range Rover II
- ↳ Tehnilised küsimused-Range Rover III
- ↳ Tehnilised küsimused-Range Rover IV ja V
- ↳ Tehnilised küsimused-Range Rover Sport I ja II
- ↳ Tehnilised küsimused-Range Rover Evoque
- ↳ Tehnilised küsimused-Freelander
- ↳ Tehnilised küsimused Land Rover-i kloonide kohta
- ↳ Ümberehitused
- ↳ Kullafond
- OST-MÜÜK-ÄRI
- ↳ Autode ost-müük
- ↳ Varuosade ost-müük
- ↳ Muud äripakkumised
- ↳ Otsin autot
- ÄRIKASUTAJATE TEATED
- ↳ Sõnumid Land Roveri pesast
- ↳ Tartu Land Rover Offroad Services teated
- ↳ JR Motors annab teada
- ↳ Imedepõld Grupp teatab
- ↳ Green Oval teated
- VABAD TEEMAD
- ↳ Kasutajate autod
- ↳ Jututuba
- ↳ ARK- terve mõistus majast lahkunud!
- ↳ Land Rover'i uudised
- ↳ Pildid-videod
- ↳ In English