Lugedes lapsena raamatut "Serengeti ei tohi surra", nägin esimest korda fotol sellist sõidukit nagu Land Rover.
See Land-Rover 107 ? oli värvitud sebrakarva triibuliseks, nii nagu ka sama ekspeditsiooni väikelennuk Dornier Do 27. Netist leitud fotode põhjal on näha, et seal oli mitu erinevat LR sõidukit. Ühe LR ninas on kandurid 4-le metallkanistrile, mis mõnevõrra muudavad kere kuju.
Sellise disaini peamiseks eesmärgiks oli raamatu andmetel teha sõiduk õhust hästi märgatavaks, et ekspeditsiooni liikmed üksteist looduses üles leiaks. Loodeti ka, et loomad võtavad looduseuurijaid selle abil rohkem omaks. Praktikas oleks taolisel eksootilisel välimusel hea külg ka meie kandis, selline sõiduk ei jää kellelegi märkamatuks ning seda on riskantsem varastada.
Rohkem pilte:
http://imcdb.org/vehicle_116834-Land-Ro ... 35fd3d7451
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... D-ENTE.JPG
sebrakarva LR 107
sebrakarva LR 107
Andrus & D90 "Helga"
Suured tänud väga asjaliku materjali eest!
Kuni 1968a. toodetud autodel oli üldlevinud komme paigutada ekspeditsioonidel kütusekanistrid eesossa nina ette, kuna lähituled astsesid neil mudelitel keskel.
Kuni 1968a. toodetud autodel oli üldlevinud komme paigutada ekspeditsioonidel kütusekanistrid eesossa nina ette, kuna lähituled astsesid neil mudelitel keskel.
Viimati muutis landy, E Mär 23, 2009 13:59, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
Mul kogemus puudub aga loogika ütleb, et kui niigi natuke piiratud tulede ümber veel ka kanistritest koridorid ehitada, muutub tulede valgusvihk päris kitsukeseks, sõidad nagu koridoris. Kui pühvel otse ees ei ole, paned veel tiivaga pihtaLandy kirjutas: Kuni 1968a. toodetud autodel oli üldlevinud komme paigutada ekspeditsioonidel kütusekanistrid eesossa nina ette, kuna läkituled astsedid neil mudelitel keskel.
"olematu auto" +372 5074010