Spioonifotod Land Rover Freelanderist
4. mai 2005, Kolesa
7
Land Roveri uus Freelander on jäänud spioonifotograafide objektiivide ette.
Fotode järgi otsustades, ehitatakse uus Freelander oma eelkäijast oluliselt suurem. Kere ja rataste vahekaugus räägib sellest, et auto saab ka uue platvormi - C1, mida kasutatakse ka Mazda3 ja Volvo V50 juures.
Maastur komplekteeritakse 2,8- või 3,0-liitriste kuuesilindriliste bensiinimootoritega, koos 6-käigulise manuaalkastiga. Diiselagregaat saab olema Fordi 2,2-liitriline ja neljasilindriline. Ilmselt lisandub hiljem ka V6 jõuallikas.
Euroopasse ilmub uus Freelander järgmisel aastal ning 6-7 kuud hiljem võib seda juba leida ka Põhja-Ameerikast. Tootma hakatakse seda vaid 5-ukselisena, seega 3-ukselist Freelanderit enam müüki ei tule.
http://pics.autonet.ee/pics/4707.jpg
http://pics.autonet.ee/pics/4708.jpg
Spioonifotod Land Rover Freelanderist
Spioonifotod Land Rover Freelanderist
Viimati muutis landy, N Dets 22, 2005 15:10, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Uus Freelander on peaaegu valmis. Spioonifotod
Uus Freelander on peaaegu valmis. Spioonifotod
21. november 2005, autoNews Prindi uudis
Land Rover Freelander
Uus Freelander, mida kõigi eelduste kohaselt näeb ametlikult esimest korda eesoleval Detroiti autonäitusel, on oma testidega jõudnud juba lõpusirgele.
Ka ei üritata enam nii väga varjata selle keredisaini elemente. Nagu fotodelt näha, saab uus Freelander olema kõigis parameetrites suurem oma eelkäijast ning Land Roverist väljaimbunud informatsiooni kohaselt peaks ka selle varustusaste olema vanast rikkalikum.
Fotodele sattunud prototüübil on ilmekad rattakoopad ning suur rööbe. Ehitatakse ju see masin Fordi C1 platvormile nagu ka Volvo S40/V50, mis lubab sõitjatele suuremat mugavust ja kindlustab rohkem ruumi pagasile.
Uus Freelander komplekteeritakse kas 2,8- või 3-liitriste 6-silindriliste Volvo ridamootoritega ning 6-astmelise manuaalkastiga. Diiselmootoritest räägitakse 2,3-liitrisest Fordi 5-silindrilisest ning ka ühest 6-silindrilisest agregaadist.
Täpne info on aga selle kohta, et masinat hakatakse müüma vaid 5-ukselisena. Ju siis polnud 3-ukselisel sõidukil klientide seas piisavalt minekut.
Auto disainis on tugevalt tunda Discovery mõjutusi. Ilmselt soovib Land Rover sellega eristada oma toodangut väliselt üsna sarnastest jaapanlastest.
21. november 2005, autoNews Prindi uudis
Land Rover Freelander
Uus Freelander, mida kõigi eelduste kohaselt näeb ametlikult esimest korda eesoleval Detroiti autonäitusel, on oma testidega jõudnud juba lõpusirgele.
Ka ei üritata enam nii väga varjata selle keredisaini elemente. Nagu fotodelt näha, saab uus Freelander olema kõigis parameetrites suurem oma eelkäijast ning Land Roverist väljaimbunud informatsiooni kohaselt peaks ka selle varustusaste olema vanast rikkalikum.
Fotodele sattunud prototüübil on ilmekad rattakoopad ning suur rööbe. Ehitatakse ju see masin Fordi C1 platvormile nagu ka Volvo S40/V50, mis lubab sõitjatele suuremat mugavust ja kindlustab rohkem ruumi pagasile.
Uus Freelander komplekteeritakse kas 2,8- või 3-liitriste 6-silindriliste Volvo ridamootoritega ning 6-astmelise manuaalkastiga. Diiselmootoritest räägitakse 2,3-liitrisest Fordi 5-silindrilisest ning ka ühest 6-silindrilisest agregaadist.
Täpne info on aga selle kohta, et masinat hakatakse müüma vaid 5-ukselisena. Ju siis polnud 3-ukselisel sõidukil klientide seas piisavalt minekut.
Auto disainis on tugevalt tunda Discovery mõjutusi. Ilmselt soovib Land Rover sellega eristada oma toodangut väliselt üsna sarnastest jaapanlastest.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Freelander kasvab suuremaks. Spioonifotod
Freelander kasvab suuremaks. Spioonifotod
21. september 2005, autoNews
Land Rover Freelander
Land Roveri masinatest kõige väiksem - Freelander, nõudlus mille järele tänu kõrgele hinnale aga mitte nii kõrgele kvaliteedile on tublisti vähikäiku tegemas, muutub kaasaegsemaks.
Land Roveril oli valida, kas tõmmata mudelile rist peale ning loovutada turuosa jaapanlastele või võtta ette Freelanderi uue põlvkonna projekterimine. Paljude selle margi fännide õnneks otsustati minna viimatimainitud teed ning võimaldada ka suurt avastamisrõõmu põõsastes kükitavatele spioonifotograafidele, mõistatamaks millist nime võiks küll kanda see must objekt, mis neil just läks korda oma kaabera objektiivi püüda.
Uus Freelander kasvab oma mõõtudes ning täieneb tehniliselt. Maastur ehitatakse pisut pikendatud C1 platvormile, mis võimaldab palju suuremat ruumi auto salongi.
Vaatamata oskuslikule maskeeringule võib siiski väita, et uus Freelander sarnaneb stiililiselt LR3-le ehk siis uuele Discoveryle. Disain tundub olema masinal selline, mis garanteerib teatava individuaalsuse Jaapanist ja Põhja-Ameerikast pärit maasturite seas.
Mootorivalikust hetkel suurt teada pole, kuid C1 platvorm võimaldab kasutada isegi 6-silindrilist ridamootorit.
Spekuleeritakse, et masinat võidakse demonstreerida juba järgmisel Detroiti autonäitusel ning müük võiks alata järgmise aasta lõpus.
21. september 2005, autoNews
Land Rover Freelander
Land Roveri masinatest kõige väiksem - Freelander, nõudlus mille järele tänu kõrgele hinnale aga mitte nii kõrgele kvaliteedile on tublisti vähikäiku tegemas, muutub kaasaegsemaks.
Land Roveril oli valida, kas tõmmata mudelile rist peale ning loovutada turuosa jaapanlastele või võtta ette Freelanderi uue põlvkonna projekterimine. Paljude selle margi fännide õnneks otsustati minna viimatimainitud teed ning võimaldada ka suurt avastamisrõõmu põõsastes kükitavatele spioonifotograafidele, mõistatamaks millist nime võiks küll kanda see must objekt, mis neil just läks korda oma kaabera objektiivi püüda.
Uus Freelander kasvab oma mõõtudes ning täieneb tehniliselt. Maastur ehitatakse pisut pikendatud C1 platvormile, mis võimaldab palju suuremat ruumi auto salongi.
Vaatamata oskuslikule maskeeringule võib siiski väita, et uus Freelander sarnaneb stiililiselt LR3-le ehk siis uuele Discoveryle. Disain tundub olema masinal selline, mis garanteerib teatava individuaalsuse Jaapanist ja Põhja-Ameerikast pärit maasturite seas.
Mootorivalikust hetkel suurt teada pole, kuid C1 platvorm võimaldab kasutada isegi 6-silindrilist ridamootorit.
Spekuleeritakse, et masinat võidakse demonstreerida juba järgmisel Detroiti autonäitusel ning müük võiks alata järgmise aasta lõpus.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!