Jaguar ja Land Rover võidakse sulgeda
Jaguar ja Land Rover võidakse sulgeda
Jaguar ja Land Rover võidakse sulgeda
8. juuli 2009, Autonet.ee
India suurima autofirma Tata Motors juhtkond teatas, et pole võimeline lahendama eelmisel aastal ostetud Jaguari ja Land Roveri finantsprobleeme ning mõlemad ettevõtted tuleb kas pikemaks ajaks peatada või hoopiski sulgeda. Hetkel mingit arvestatavat pääseteed tekkinud olukorrast pole.
Ainukese võimalusena ettevõtteid elus hoida nähakse pikaajalist laenu Suurbritannia valitsuselt, mis tagaks nii Jaguari, kui ka Land Roveri töötajatele tegevuse kriisi lõppemiseni. Käesoleva ajal on mõlemad ettevõtted tootmise peatanud, kuna autode järele pole mingit nõudmist.
Kui Briti valitsus on seni üsna kategooriliselt keeldunud finantsabi andmisest, siis nüüd teatas peaminister Gordon Brown, et läbirääkimisi on uuesti alustatud. Valitsuse poolt tahetakse vältida olukorda, kus suured firmad pannakse kinni ja kümned tuhanded inimesed jäävad tööta.
8. juuli 2009, Autonet.ee
India suurima autofirma Tata Motors juhtkond teatas, et pole võimeline lahendama eelmisel aastal ostetud Jaguari ja Land Roveri finantsprobleeme ning mõlemad ettevõtted tuleb kas pikemaks ajaks peatada või hoopiski sulgeda. Hetkel mingit arvestatavat pääseteed tekkinud olukorrast pole.
Ainukese võimalusena ettevõtteid elus hoida nähakse pikaajalist laenu Suurbritannia valitsuselt, mis tagaks nii Jaguari, kui ka Land Roveri töötajatele tegevuse kriisi lõppemiseni. Käesoleva ajal on mõlemad ettevõtted tootmise peatanud, kuna autode järele pole mingit nõudmist.
Kui Briti valitsus on seni üsna kategooriliselt keeldunud finantsabi andmisest, siis nüüd teatas peaminister Gordon Brown, et läbirääkimisi on uuesti alustatud. Valitsuse poolt tahetakse vältida olukorda, kus suured firmad pannakse kinni ja kümned tuhanded inimesed jäävad tööta.
Viimati muutis landy, N Juul 23, 2009 08:07, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vist päris lootustei polegi_:
Agreement on horizon for Jaguar Land Rover's Ŗ340m Euro loan
http://www.birminghammail.net/news/top- ... -24214065/
Agreement on horizon for Jaguar Land Rover's Ŗ340m Euro loan
http://www.birminghammail.net/news/top- ... -24214065/
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
Suht norm äriplaan endistel koloniaalmaa esindajatel
LR monthly kirjutas veebruaris, et Tata omandas (uue nimega) Jaguar Land Roveri 1,15 miljardi naela eest ja kohe peale Fordiga lepingu allkirjastamist pöördusid kunagise emamaa valitsuse poole nõutades kiiret abi 1 miljard naela. Ähvardati toonagi, "et oi-oi-oi, mis suured rahad meil mängus, peab vist poe hoopis kinni panema" aga brittide valitsus ei teinud kuulmagi. Siis üritati väga kõva protsendiga Indiast laenu saada aga ei miskit ja tundub, et pool aastat hiljem oligi käes koht, mil uksed tõepoolest kinni tuli panna.
Tore muidugi, et britid siiski oma kahe suurepärase automargi säilimise pärast muret tunnevad aga ekstra nõme, et mingid asumaa säästuautotootjad puht väljapressimismeetodiga st raha tegelikult omamata selliseid suuri diile teha tahavad. Nõmedam veel, et globaalse MaSu-TäPe-PuPu valguses läheb neil see osav diil korda kah. Aga mis autosid sealt uuest säästuprogrammiga loodavast LR-i tehasest Indias tulema hakkab, ei julge mõteldagi
LR monthly kirjutas veebruaris, et Tata omandas (uue nimega) Jaguar Land Roveri 1,15 miljardi naela eest ja kohe peale Fordiga lepingu allkirjastamist pöördusid kunagise emamaa valitsuse poole nõutades kiiret abi 1 miljard naela. Ähvardati toonagi, "et oi-oi-oi, mis suured rahad meil mängus, peab vist poe hoopis kinni panema" aga brittide valitsus ei teinud kuulmagi. Siis üritati väga kõva protsendiga Indiast laenu saada aga ei miskit ja tundub, et pool aastat hiljem oligi käes koht, mil uksed tõepoolest kinni tuli panna.
Tore muidugi, et britid siiski oma kahe suurepärase automargi säilimise pärast muret tunnevad aga ekstra nõme, et mingid asumaa säästuautotootjad puht väljapressimismeetodiga st raha tegelikult omamata selliseid suuri diile teha tahavad. Nõmedam veel, et globaalse MaSu-TäPe-PuPu valguses läheb neil see osav diil korda kah. Aga mis autosid sealt uuest säästuprogrammiga loodavast LR-i tehasest Indias tulema hakkab, ei julge mõteldagi
"olematu auto" +372 5074010
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
300tdi mootoriga vanakooli (loe: ilma liigse elektroonika ning muu tilu-liluta) Defekad ja Disco I'd ?tyybel kirjutas:Aga mis autosid sealt uuest säästuprogrammiga loodavast LR-i tehasest Indias tulema hakkab, ei julge mõteldagi
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Vaevalt, et Disco I-sid (liiga töömahukas), kuid Defekate tootmise kolimine iIndiasse on olnud pikka aega spekulatsioonide objektiks.Valge Hiir kirjutas:300tdi mootoriga vanakooli (loe: ilma liigse elektroonika ning muu tilu-liluta) Defekad ja Disco I'd ?tyybel kirjutas:Aga mis autosid sealt uuest säästuprogrammiga loodavast LR-i tehasest Indias tulema hakkab, ei julge mõteldagi
Kui kogu tootmist üle ei tooda, siis ilmselt hakatkse neid seal CKD-est kohaliku turu tarbeks komplekteerima.
CKD-baasil "kohalik tootmine" toimub ju praegugi mitmes riigis.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
CKD kit (Completely Knocked Down)Rein kirjutas:Mida CKD tähendab?
Näiteks:
http://www.geocities.com/guide2landrover/ckd.html
http://www.channel4.com/4car/news/news- ... ef=archive
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- tyybel
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 187
- Liitunud: N Mär 27, 2008 12:18
- Asukoht: Tallinn Pirita/mõnikord ka Viljandi
Iseenesest ei ole minul küll 300tdi vastu midagi. Ja nagu avalik (ning ka veel avalikustamata) info räägib, on meie seas teisigi, kes on juba leidnud (või tahavad peatselt leida) uue defeka 300tdi mootoriga - seega tervitatav nähtus. Aga ega väga julgeks seegi mõte ei tee sest britid jahuvad juba ammu, et hindud ei ole LRi loomust ära tabanud. Põhibrändist Defenderist tahetakse teha superodav ja kergesti vahetatav mudel. Samas on mingid plaanid veel eelmiselgi omanikul olnud mille kohaselt 2012. aasta Defekas natuke moodsamaks muutub ja kaugelt natuke Disco IIIme moodi välja paistma hakkab.Valge Hiir kirjutas:300tdi mootoriga vanakooli (loe: ilma liigse elektroonika ning muu tilu-liluta) Defekad ja Disco I'd ?tyybel kirjutas:Aga mis autosid sealt uuest säästuprogrammiga loodavast LR-i tehasest Indias tulema hakkab, ei julge mõteldagi
Vingumise mõttes - Indias on liiklus emamaaga samal pool st vaevalt, et peale miljonite "Tata vääriliste" säästudefekate valmisvorpimist neil ka LHD versiooni tegemiseks mahti jääb. Pealegi tulevad vahele euronormid, mis omakorda tõstab Defeka hinna lõpuks kosmosesse ja "nii nad välja suridki"
"olematu auto" +372 5074010