LRX – Range Roveri esimene säästlik maastur

Uudised Eestist ja laiast maailmast.

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

LRX – Range Roveri esimene säästlik maastur

Postitus Postitas landy »

AUTOD: LRX – Range Roveri esimene säästlik maastur
Äripäev
02.11.2009 12:31
Neil Automedia fotograafi piltidel on Nürburgringil hädavajalikke testikilomeetreid läbimas uus Range Rover LRX, millest loodetakse säästlikku maasturit.

2008. aasta Detroidi autonäitusel oli sama sõiduk ideeautona vaatamiseks väljas nime Land Rover LRX all. Nüüdseks on Land Roveri omanikfirma Tata otsustanud, et kolmeukseline sportlik maasturkupee jõuab 2010. aasta lõpus turule hoopis luksuslikuma kõlaga kaubamärgi Range Rover all.

Piltidel olev prototüüp kasutab küll veidi lühendatud viieukselist Land Rover Freelanderi keret, siis seeriatootmisse minev sõiduk peaks endale saama hoopis elegantsema, veidi kupeehõngulisema veermikukatte.

Hoopis tähtsam on LRXi puhul aga see, mis jääb mootoriruumi varju. Nimelt kirjeldavad auto loojad seda kui firma ajaloo esimest rohelist maasturit. Nii püütakse lahti saada maastureid tavaliselt sangpommina saatvast kütuseõgijate mainest. Kui LRX ideeauto jõuallikas oli nn diiselhübriid, siis seeriamootorite seas pannakse esialgu rõhk säästlikele diisel- ja bensiinimootoritele (vastavalt 2,2-liitrine turbodiisel ning 3,2-liitrine kuuesilindriline bensiinimootor). Hiljem jõuab seeriasse tõenäoliselt ka LRXi hübriidversioon.

Oma näitusedebüüdi teeb Range Roveri mudelivaliku soodsaimaks pakkumiseks saav LRX järgmise aasta sügisel, müügile jõuab ta aga 2011. aasta hakul.

http://www.ap3.ee/Default2.aspx?Article ... 5#continue
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... =wmajandus
Briti nelikveoliste autode legend Land Rover plaanib oma pisemat linnamaasturit Freelander aga ka esindusluksusmaasturit Range Rover hakata pakkuma ka esiveolistena. Mis neil ometi arus on?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Discovery
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 374
Liitunud: T Sept 16, 2008 11:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Discovery »

landy kirjutas:http://uudised.ekspressauto.ee/news/aut ... =wmajandus
Briti nelikveoliste autode legend Land Rover plaanib oma pisemat linnamaasturit Freelander aga ka esindusluksusmaasturit Range Rover hakata pakkuma ka esiveolistena. Mis neil ometi arus on?
Aga miks mitte? Kui rõhuv enamik nende maasturite omajatest teps mitte nelivedu ei vaja. Vähemalt Estlandis mitte.
Disco I ES, 300Tdi
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

landy kirjutas:Land Rover plaanib oma pisemat linnamaasturit Freelander aga ka esindusluksusmaasturit Range Rover hakata pakkuma ka esiveolistena. Mis neil ometi arus on?
einoh mis seal ikka
alguses esivedu
siis alkoholivaba õlu
siis kumminaine
ja maailma lõpp ei olegi kaugel
Pilt
totu
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 256
Liitunud: L Veebr 10, 2007 18:36
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas totu »

Veel vähemalt üks maasturitootja tegi selliseid (4X2) uroode juba 80ndatel. Jeep i säästumudel "Sport" käitus maanteel nagu tõsimaastur ja väljaspool teid nagu tavaline pereauto. Lisadena veel vändaknad, manuaalkast ja veel mõned eksklusiivsed lahendused ameeriklaste jaoks.Aga no eks kumminaistelgi ole ju oma klientuur.
Raud on tore.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

LRX on küll kardetavasti esimene esikveoline, kuid mitte esimene 2WD Land Rover. Nimelt tootis Land Rover seitsmekümendatel Belgia sõjaväepolitseile väikese koguse (vist oli 120 tk?) RWD Series III autot. Ees oli sirge difrita tala.
Ühte sihukest olen kunagi isegi kusagil internetis näinud.
http://www.carsuk.net/range-rover-lrx-the-2wd-version/

Lõik ajaloost:
The British government made an interesting move by purchasing less number of rear-wheel-drives. This move was instrumental in the sense that it virtually replaced the car like trucks used by the militant forces for general transportation. Apart from that, a few 2WD models were also employed, mainly for militant recovery purposes as well as aircraft tug purposes. But, later it was understood that the 4WD Land Rover too was good enough to meet the requirements met by the 2WD Land Rover. Apart from that, the 4WD Land Rover had some advantages over 2WD version as it could be easily moved in all tough circumstances and all rough surfaces including ice and fields.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta