Discovery perekond?

Uudised Eestist ja laiast maailmast.

Moderaatorid: inseneer, landy

Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Discovery perekond?

Postitus Postitas landy »

Land Rover has officially confirmed that the Discovery will become a range of different-size models in its own right for 2015.
Allikas:
Land Rover Owner magazine

http://www.youtube.com/watch?v=ouy-L_HB-zU
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

tuleb mis ta tuleb aga mul on siiralt hea meel omada discovery-t! 8)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kuulujuttude alusle sünnib mingi järjekordne Evoque sarnane peletis, eriti teades kes praegi JLR peadiseiner on :oops:
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Renek
Unistan offroadist!
Postitusi: 68
Liitunud: L Dets 10, 2011 14:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Renek »

Tuleb kaks discoveryt, Discovery small Freeka asemele ja suurem vend jätkab olemasolevat Discot.
Väikest esitletakse sellel kevadel, suurem pidavat esitluses olema 2016.
Senikaua moditakse D4-ja Faceliftina.

Naised saunas rääkisid 8)
Disco4 2011 3.0 HSE
Disco3 2008 2.7 HSE
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

The seven-passenger Discovery Vision Concept is loaded with innovation, including Gesture Control, Remote Control Drive, laser headlights, Smart Glass, Laser Terrain Scanning and Transparent Bonnet. Most, if not all of the technology will trickle out over the next decade on Land Rover's production vehicles.

http://www.autoblog.com/2014/04/15/land ... york-2014/

Pilt
from disco 2 disco
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Samsugune "seebiluts" nagu Evoque. Varsti peab kõigi LR-i mudelite tuvastmsieks minema juurde ja kapotilt või luugilt lugema millegategu. Eemalt vahet teha pole võimalik.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

Postitus Postitas duud »

no loodetavasti discodel jääb see katuselohk...aga LR on natuke mugavaks läinud jah...kõik ühe näuga... :?

oot ja mis sellel on "suicide" uksed ve?
Kasutaja avatar
petros
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 151
Liitunud: T Okt 03, 2006 10:48
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

Postitus Postitas petros »

Kõvasti tehnikat sees. Kõige huvitavam tundub olevat Remote Control Drive :)


Remote Control Drive

This feature enables the driver to manoeuvre the car at very low speed while not actually seated inside it, via the removable secondary rotary on the centre console, as well as via a smartphone or tablet. Applications include:

• extreme off-roading, where it is sometimes safer and easier to inch the vehicle over obstacles from an outside vantage point,
• coupling to a trailer, or
• driving through gates, where the driver can avoid repeatedly getting in and out of the vehicle by simply opening the gate and letting the vehicle drive through via Remote Control Drive, before shutting the gate and re-entering the vehicle.

Remote Control Drive has a simple, easy-to-use interface, encrypted access and operation only via the vehicle's localised WiFi, putting the power of autonomous vehicle control safely and securely in the driver's hands.


Laser Terrain Scanning

Another enhancement to the driver's capability is Laser Terrain Scanning. The Discovery Vision Concept's foglamps are capable of emitting infrared lasers, and these are used to scan the ground ahead, map the terrain and display the mapped imagery on the hi-definition cluster screen, providing the driver a vital visual reference and helping him understand the lay of the land while driving in challenging off-road conditions.


Laser Referencing

Both on and off the road, the Discovery Vision Concept's laser technology capability offers an additional resource: Laser Referencing. Here, the laser light is tuned to specific colours in the visible spectrum and used to project visible images onto the road. This has numerous useful applications, including projecting warning triangles onto the tarmac behind the car for other motorists to see in the event of a stoppage, or projecting reference points onto roads, walls or any terrain, in order to help the driver to judge tight gaps and to park or drive in congested spaces.


Transparent Bonnet

Another way of providing the driver with enhanced visibility and a greater understanding of the terrain is Land Rover's innovative Transparent Bonnet system. Cameras under the vehicle's grille send video of the terrain being traversed, projecting it to the Head-Up Display in the windscreen. By overlaying the imagery through the driver's line of sight on the HUD covering the bonnet area, the system effectively creates a 'see-through' bonnet view of the terrain and the direction of the front wheels, thus improving visibility and enhancing driver confidence.


Terrain Response

The next generation of Land Rover's iconic multi-mode terrain-tackling system links up and networks all these advanced capability technologies, as well as Hill Descent Control, wet grass traction control, auto hi/lo, Low Speed Steering Assist and Wade Aid.
Terrain Response not only analyses the type of terrain being traversed – snow, ice, mud, grass, water, rocks, ruts, tarmac, gravel, sand, inclines and so on – but also proactively anticipates upcoming terrain via Laser Terrain Scanning and forward-facing camera sensors, and instantly engages the appropriate system to best respond to that type of terrain and situation.
Wade Aid is a new sensory wading system that uses lasers to judge the depth of water ahead before the vehicle even begins to wade, and informs the driver of the feasibility of the intended wading manoeuvre.


The Discovery Vision Concept's all-terrain capability enables differing levels of driving enhancement:

• All Terrain Progress Control: A low-speed all-terrain cruise control that vectors torque to enable semi-autonomous off-road driving at a steady speed.
• All Terrain Coach: for the more manually inclined. Here, the driver chooses from a menu the type of terrain being traversed and then gets a recommendation as to which off-road system ought to be activated for the best response.
• Enhanced All Terrain Coach: marks a specific route across a terrain map rendered on the console display via Terrain Scanning, and suggests the appropriate systems to help navigate it step-by-step.
from disco 2 disco
Kasutaja avatar
Chopper
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 421
Liitunud: E Jaan 09, 2012 17:44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Chopper »

uus RR evoque ja kahjuks nüüd uus Disco - kurb et nii hullult oli vaja ära disainida
LR Disco III 2,7 2007
sigaelmar
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 81
Liitunud: P Veebr 26, 2012 19:53

Postitus Postitas sigaelmar »

Küll silm ära harjub. 2003 aastal kui BMW tuli välja uue 5 seeria BMWga, arvasid ka kõik et appi kui inetu auto aga täna mõjub selle disain siiani värske ja nägusana.
Kasutaja avatar
Renek
Unistan offroadist!
Postitusi: 68
Liitunud: L Dets 10, 2011 14:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Renek »

Ei tasu veel kurvastada, see on siiski disco mis asenda freelanderit :D . Suure venna kohta inf puudub.
Kusjuures ka esindus ei ole kursis milline uus suur Disco tuleb, ka nemad loodavad, et mitte Sport ja Vogue sarnane väga ümar pall.
Disco4 2011 3.0 HSE
Disco3 2008 2.7 HSE
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

sigaelmar kirjutas:Küll silm ära harjub. 2003 aastal kui BMW tuli välja uue 5 seeria BMWga, arvasid ka kõik et appi kui inetu auto aga täna mõjub selle disain siiani värske ja nägusana.
Küsimus pole mitte ilus, vaid isikupärasuses. Kui vanasti tundis iga LR mudeli kilomeetri kauguslet ära, siis nüüd peb sõna otses mõttes auto pealt lugema mis mudleiga tegu on. Evoquet ei suuda mu silm siiani liikluse eemalt Kia-de, Hyundai-de ja muudesam disiniga seepide seat eristada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Renek kirjutas:Ei tasu veel kurvastada, see on siiski disco mis asenda freelanderit :D . Suure venna kohta inf puudub.
Kusjuures ka esindus ei ole kursis milline uus suur Disco tuleb, ka nemad loodavad, et mitte Sport ja Vogue sarnane väga ümar pall.
Eisndus ei tea siin üldse suurt midagi. Ka praeguse Defenderi suurtest tehnilistest uuendustet polnud nad midagi kuulndu ei plaani neist neist ka avalikult rääkida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Chopper
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 421
Liitunud: E Jaan 09, 2012 17:44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Chopper »

landy kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Küll silm ära harjub. 2003 aastal kui BMW tuli välja uue 5 seeria BMWga, arvasid ka kõik et appi kui inetu auto aga täna mõjub selle disain siiani värske ja nägusana.
Küsimus pole mitte ilus, vaid isikupärasuses. Kui vanasti tundis iga LR mudeli kilomeetri kauguslet ära, siis nüüd peb sõna otses mõttes auto pealt lugema mis mudleiga tegu on. Evoquet ei suuda mu silm siiani liikluse eemalt Kia-de, Hyundai-de ja muudesam disiniga seepide seat eristada.
Täpselt minu mõte - hetkel saad aru kas freekas rr või disco, aga varsti hakka silmi pingutama et eest lugeda millega tegu.
LR Disco III 2,7 2007
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10303
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta