RR2 4,6HSE 2000a.

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

azure
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 9
Liitunud: R Mai 29, 2009 07:06
Asukoht: sometimes Estonia

RR2 4,6HSE 2000a.

PostitusPostitas azure » K Juun 17, 2009 17:00

Autoks on aasta tagasi ostetud RR2 4,6HSE 2000a. Naisele sai ostetud pere kolmandaks autoks, excel näitas, et total cost of ownership tuleb odavam kui uuem Audi TT, mis oli ta esialgne soov. Psühholoogiast on ju teada, et kui valikut mitte anda, siis on inimene õnnelikum ja antud juhul on see vägagi tõsi :-)

Offroad on tuttav teema, senised kogemused on pikemad ekspeditsioonireisid G mersuga, lühemad kõrbe- ja savannimatkad Landcruiseritega ning tõsisemast otsast ümberehitatud UAZ-iga eesti piires möllamised, kus pärast iga üritust on auto kordasaamiseks vaja vähemalt 15keeku. Ei taha mõeldagi kui suur see summa samadel tingimustel RR puhul oleks.

Koodnimetusega erinevate "kõrgendatud kliirensiga universaalidega" on lisaks veel tehtud automatku mitmekümnetuhandetes kilomeetrites. Sellepärast ei kuule minult ka erinevate autode pimedat kiidulaulu või maha tegemist, mõningane praktiline kogemus on olemas.

Range saab meil väikese läbisõidu ja loodan et keskmisest parema hoolduse osaliseks.
Borka
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 32
Liitunud: L Mai 30, 2009 07:15
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Borka » R Juun 19, 2009 20:54

Tere
Alati rõõm kui kellegil korralik Range Rover II ja kui on ka viitsimist,tahet ja võimalust teda ka ilusti hoida.Edu igaljuhul.
Range Rover II
azure
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 9
Liitunud: R Mai 29, 2009 07:06
Asukoht: sometimes Estonia

Re: Tervitus LR huvilistele

PostitusPostitas azure » E Juun 12, 2017 13:47

8 aastat hiljem... auto on endiselt olemas, isegi keskmiselt aktiivses kasutuses. Kuna ta oli kolmas või neljas auto peres, siis läbisõitu on kogunenud tänaseks vaid 211000km. Teele on ta mind jätnud 3 korda erinevatel põhjustel. Ütleme nii, et kooselu on olnud materjaliteaduse ning elektroonika tasandil huvitav, peab innovatiivne või rikas olema ja seda tavaliselt ootamatutel hetkedel :-)

Näiteks nädalavahetuse roadkill moment, mis sai jäädvustatud lisatud pildil. Õhukompressori kepsu lõi pauguga pooleks ja kolisema. Mis seal siis ikka, vanalt jalgrattapumbalt tuli voolik, sahtlist klambrid ja vanast UAZ siselohvist opereerisin noaga välja ventiili. Kompressorist monteerisin tükid välja, lasin statsionaarse kompressoriga vedrustuse offroad mode'i ja võtsin EAS aegrelee juhi istme alt lahti. Masin liigub, hiljem mõtleme edasi.

Ma saan täiesti aru, miks esindus mõne asja remondi eest ulmenumbreid küsib. Selle auto koht on teises ajastus ja teise taseme omanike käes. Ja kuna aeg on edasi läinud, siis nende istumise all on täna Bentayga'd ja Model-X'id. Seni, kuni on viitsimist ja huvi veel süveneda ja leidub võime taluda seda tüüpi ajutiste paranduste määramatust, seni leiab P38-id linna peal sõitmas. Aga millest on miljonäril miljardäriga rääkida? Elu on lihtsam, kui kohe alguses asjadest õigesti aru saad.

Pilt[/URL]
azure
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 9
Liitunud: R Mai 29, 2009 07:06
Asukoht: sometimes Estonia

Re: Tervitus LR huvilistele

PostitusPostitas azure » N Nov 30, 2017 14:38

Sulgeme thread'i - ette keris 221000km ja auto tegi viimase sõidu Imedepõllule. Põhjuseks radiaatori ülemise lõdviku 2x purunemine, mis tegelikult oli millegi muu tagajärjeks. Seda mis see midagi muud on, puudub isiklikust seisukohast mõte finantseerida. Ja nii ei jõudnudki ära oodata millal P38 Uunikute Talverallil rajale lubatakse :-)
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 379
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Tervitus LR huvilistele

PostitusPostitas DreamWalker » N Nov 30, 2017 15:18

RIP (Rest in Pieces) :roll:
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist