Range Rover - L322 - 3.0 TDI - 2002 - Tuust

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

TP
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: R Nov 28, 2014 14:48
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas TP » N Veebr 26, 2015 18:45

updeit väike:
soovitage häid kohti kus vahetada kasti õli. filtrid ja mahlad olemas aga oleks vaja head kohta kus ei vahetata lihtsalt õli vaid pestakse kast ka läbi jne...
Flameko OÜs säärane riistapuu olemus. kas ka LR ühendused on pead kohalikelt küsima.

T.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

PostitusPostitas duud » R Veebr 27, 2015 12:51

updeit väike:
soovitage häid kohti kus vahetada kasti õli. filtrid ja mahlad olemas aga oleks vaja head kohta kus ei vahetata lihtsalt õli vaid pestakse kast ka läbi jne...
Flameko OÜs säärane riistapuu olemus. kas ka LR ühendused on pead kohalikelt küsima.

T.
tänud, flamekot tean ja neil on see teema, et audid on põhivara...ja miskid margid neil millele nad teevad seda kasti dünaamilist õlivahetust jne.
peab edasi otsima.
TP
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 37
Liitunud: R Nov 28, 2014 14:48
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas TP » E Mär 02, 2015 09:07

updeit väike:
soovitage häid kohti kus vahetada kasti õli. filtrid ja mahlad olemas aga oleks vaja head kohta kus ei vahetata lihtsalt õli vaid pestakse kast ka läbi jne...
Flameko OÜs säärane riistapuu olemus. kas ka LR ühendused on pead kohalikelt küsima.

T.
tänud, flamekot tean ja neil on see teema, et audid on põhivara...ja miskid margid neil millele nad teevad seda kasti dünaamilist õlivahetust jne.
peab edasi otsima.
Hõbenool OÜ Kadrinas
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

PostitusPostitas duud » E Mai 11, 2015 08:36

väike updeit:
auto saab taas omale uue puksiringi alla
esiots läheb tervenisti värvimisse. vana lakk on nii koledalt kooruma hakanud, et kole kohe.
esimesel võimalusel ronin rakvere lähedal olevate käimakasti tüüpide juurde ning teen dünaamilise vahetuse ära.

ülejäänud ei saa üldse kurta, nii nii nii mõnus, nii nii nii ilus jne jne jne...
draiwer
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: R Mai 20, 2011 16:39

PostitusPostitas draiwer » K Mai 13, 2015 20:52

Flamenko saab selle kastiõli vahetamisega suureparaselt hakkama.Käisin oma Disco 3-ga seal vahetamas,LR pesa soovitas.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

PostitusPostitas duud » N Mai 14, 2015 08:14

Flamenko saab selle kastiõli vahetamisega suureparaselt hakkama.Käisin oma Disco 3-ga seal vahetamas,LR pesa soovitas.
no imelik, siis nende süsteem sobis sinu kastiga, mul ei ole D3 kast, mul on vist GM kast...ei ole täpsemalt uurinud, samuti kahjuks peab tunnistama, et see suhtumine flamekos oli ka "no ära sega mul muudki teha".

kuigi flamekos taga nurgas on peidus üks parimaid käimakasti tegijaid minu teada!
inx
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: K Mai 06, 2015 22:31
Asukoht: põlva-belgia

PostitusPostitas inx » N Mai 14, 2015 11:03

Ma käisin oma eelmise audiga kadrinas Hõbenooles, julgelt soovitan neid, lisaks vahetasid nad audil kõigis ülekannetes õlid.
Mehed tunnevad oma asja.
draiwer
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: R Mai 20, 2011 16:39

PostitusPostitas draiwer » N Mai 14, 2015 16:45

Ega selle kastiõli vahetuseks pole vaja mingit konkreetset margipõhist süsteemi vaid selle aparaadi ühendusotsikuid mis sobivad õli jahutusvoolikute ühendusele.Kui yotubis kolada siis leiab neid videosi selliste aparaatide tööst.Põhimõte on,et aparaat ühendatakse jahutusüsteemi vahele.Ühest otsast vana õli ühte anumasse ja teisest anumast uus kastipoole teele.Küsi Flamenkost hinnapakkumine.Minul oli kaasas LR pesast osteud õli 12l millest kulus umbes 10.5l vahetuseks.Tegelik maht on vist 8l aga nad lasevad uuel õlil niikaua peale joosta kuni teisest otsast tuleb juba puhas õli,siis on kindel,et süsteemis on kogu õli uus.Niipalju veel,et ära lase kasutada kastipuhastus aineid,see on teinud pahandusi,lase teha ainult õlivahetus,muidugi koos filtri vahetusega.
Viimati muutis draiwer, N Mai 14, 2015 16:59, muudetud 1 kord kokku.
draiwer
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 47
Liitunud: R Mai 20, 2011 16:39

PostitusPostitas draiwer » N Mai 14, 2015 16:56

inx
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 20
Liitunud: K Mai 06, 2015 22:31
Asukoht: põlva-belgia

PostitusPostitas inx » P Mai 17, 2015 22:17

Kas sa oma autotelefoni oled tööle saanud?
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

PostitusPostitas duud » E Mai 18, 2015 07:26

kahjuks selgus, et pole moodulit autos olemas...seega see jääb ära.
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

PostitusPostitas duud » E Juun 29, 2015 13:23

Väike updeit:
uued silikoon puksid
uued kütusevoolikud
Uus õli, juppe kallis kraam rsk
nipet näpet siin seal
vist suurim asi, et käisin hõbenooles ära, vana õli oli veel üsna kena aga tehtud siis ikkagi dünaamiline vahetus ning sees on nende parim õli mis mõeldud sellele kastile.

tegemisele:
Terve esiosa läheb uuesti värvimisele. <- keegi on seda kunagi juba teinud aga nii sitasti, et lakk koorub maha.

lambikas:
no kord võtab maanteel 7L sajale kord võtab 20L sajale...mis teema on, asi ei leki ega midagi kusagilt ning sõidab nagu peab. kellegil kogemusi?
Kasutaja avatar
duud
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1023
Liitunud: N Veebr 24, 2011 16:32
Asukoht: Tallinn, Hiiu, Garaaz 55510064
Kontakt:

PostitusPostitas duud » E Juun 29, 2015 13:29

unustasin, et keegi rääkis midagi voolukadust.
mina sain asjale pihta, kui auto suretada liiga kiirelt välja, ehk paned pargi peale ning keerad kiirelt võtme välja, jääb autol kusagil armatuuri all miski vent tööle, kas salongikas või midagi sellist aga see jääb tööle.
ma siis proovisin erinevaid asju ning lõpplanedus oli selline, et keerad süüte välja ühe klõpsu, ootad 2 sekki ning siis keerad võtme välja.
hetkel oli probleem esil peale kahte päeva seismist aga nüüd on mitu korda seisnud üle 4 päeva ning on paugupill.

leidsin selle vea nii, et maal olles läksin korra autosse ning kuulen, et kõrvalistuja poolel miski uhamine käib, üli vaikselt <- nagu väga üli vaikselt. siis hakkasin uurima ning selgus, et miski vent kusagil uhab.
välistatud on webasto - see on mul toodud eraldi kaitsme ja lülitiga ühte peidukasse nii, et ma saan selle 100% välja lülitada vajadusel.
PeeterA
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 6
Liitunud: R Okt 04, 2013 22:00

PostitusPostitas PeeterA » L Juul 04, 2015 10:35

Kliima juhtpaneelil on ribidega sektsioon, mille taga on pisike ventilaator. See tõmbab salongiõhku ploki sees olevale temp. andurile ligi.
See teebki häält ka siis, kui süüde välja on keeratud. Täielikult jääb seisma alles siis, kui auto el. süsteem on uinunud.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9247
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas landy » L Juul 04, 2015 20:43

Küik "uuemad" Land Roverid on jubedad energia röövlid. Nii kui korra võtmega kohtuvad aktiveeruvad taustal kõiksugu vigurid ja tuttu lähevad juppa ega peale auto juurest lahkumist. Näiteks, ku autol vähegi nõrgem aku kapoti ala on ja masinat ca 15 minti diaganostika seadmega näppida, siis on aku juba tühi. Nähtud seda korduvalt.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist