Roheline LR Defender 90; Urvo; 1997

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

Roheline LR Defender 90; Urvo; 1997

PostitusPostitas Urvo » P Veebr 01, 2015 19:39

Nii,

Kirjutan siis paar sõna enda uuest armukesest – 97. Aasta LR Defender 90. Auto jõudis minu kätte lõunanaabrite offroadi-lembelise endise omaniku käest, kes oli juba paar modifikatsiooni ka lätlastele omasel moel ette võtnud. Selle tulemusena oli autol ostes ees juba noname elektrivints ning korralikud mudarehvid. Muudetud oli ka vedrustust vedrudele vahetükkide lisamise teel. Kuna minu nägemus ning soov oli autoga võistelda 4x4 KV ja NEZ sarjas TR1 klassis, siis pidi enamik autole tehtud muudatustest eemaldama ning alustama nullist. Peamiselt seetõttu, et tehtud ümberehitused ei vastanud TR1 tehnilistele reeglitele. Selleks, et saada hea TR1 klassi võistlusauto Defenderist oli vaja teha järgnevad ümberehitused:

1) Korralik elektrivints ette paigaldada (Kingone 9.5 peaks asja esialgu ära ajama)
2) Tugevdatud nõuetele vastav esiraud ning küljerauad tugevast torust
3) 2“ tõstevedrud (head odavad britparti omad)
4) Uued ProComp amordid (laiskusest sai esimese hooga ainult ette, aga pärast esimest võistlust tuleb ka taha uued paigaldada)
5) Võimsam generaator (P38 4.6 V8 RRi 120amprine), mis toidaks elektrivintsi ning lisatulesid
6) Modifitseeritud sillad:
a. Ashcrofti õhu pealt lülitatavad diffrilukud ette ja taha
b. Ashcrofti püsikad
c. Ashcrofti poolteljed 4tk
d. Ashcrofti 4.7 HD ülekanded ette ja taha
e. ARB High Output kompressor lukkude lülitamiseks ning rehvide pumpamiseks
7) Silverstone MT 117 rehvid mõõdus 33“x10,5“ R16, mis on paigaldatud RRC alumiiniumist valuvelgedele
8) Kollased polüpuksid originaalsete kummipukside vastu vahetatud
9) Kõik õlid-filtrid vahetatud
10) Uued piduriklotsid
11) Uus veempump, termostaat
12) Uus mootori hammasrihm koos rullikutega

Ehk teisisõnu oli ülaltoodu nimekiri asjadest, mis sai meil tehtud, et osaleda edukalt esimesel võistlusel – Suur Maasturite Talvesprint 2015. Plaanis on sel aastal veel osaleda kõikidel Eesti 4x4 KV ja NEZ sarja sõitudel.
Lähiajal on suuremate töödena plaanis ette võtta raami vahetus, kuna hetkeseis on raamil üsna kehva. Arvatavasti tuleb tellida uus galvaniseeritud raam Ukst või leida mõni kasutatud korralik ebayst. Lahtine on veel see, kas autoga jätkata Station Wagon´ina või Truck Cab´ina, kuid seegi peaks peaks selguma lähikuudel. Kõigepealt on vaja likvideerida esimesel sõidu tulemusena tekkinud kahjustused – lekkiv paak, katkine starter, 1 purunenud piduritoru, õli lekkiv esisilla korpus ning maha põlenud tulede lüliti. :)

Loodetavasti pakub see teema teistele LRi sõpradele huvi ning annab julgust juurde ka ise osaleda mõnel võistlusel. Proovin teid kursis hoida auto ning meeskonna arenguga järgneva hooaja jooksul.

Pilt

Järgmine võistlus Saarekoll 2015, 27.02-01.03.

Urvo
Viimati muutis Urvo, E Nov 23, 2015 11:12, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Urvo » T Mär 03, 2015 09:30

Saarekoll 2015 edukalt läbitud. Auto pidas end hästi üleval ning kaotused seekord kosmeetilist laadi - üks esimene tuli, natuke puu kuju võtnud esitiivad ning purunenud katuseklaas. Kokkuvõttes jäime asjaga rahule ning järgmise sammuna tuleb autol teha korraline hooldus ning valmistuda järgmisteks väljakutseteks.

Pilt

Urvo
Viimati muutis Urvo, K Mär 04, 2015 08:45, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas landy » T Mär 03, 2015 09:47

Teil on väljakujunemas kaks harjumust - esikohatade võtmine ja parema esitiiva vihkamine. Katusakna klaasid on paraku defitsiit. Tuleks asendada mõne purunemiskindla materjaliga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Urvo » K Mär 04, 2015 08:51

Esitiibade vastu proovime ka rohtu leida.

http://www.devon4x4.com/index.php?page= ... &Itemid=14

Tundub nagu hea mõte.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas landy » K Mär 04, 2015 09:16

Enne paigaldamist tasuks äkki EAL tehnilise komisjoniga konsulteerida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vaglaots
Land Rover-mu uus armastus!
Postitusi: 1
Liitunud: T Mär 10, 2015 14:02
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas Vaglaots » L Mär 28, 2015 14:18

Näeb välja nagu elajas :)
Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Urvo » T Mär 31, 2015 12:57

EAL´i tehniline otsustas siis, et torudest nina ei ole ikkagi lubatud. Seega peab leppima siis kõvera ninaga või peab edaspidi hoogu maha võtma ... :roll:
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas landy » T Mär 31, 2015 13:55

Alternatiiviks väline turvapuur (tehase varustus ja lubatud) või eismesed rauad ( nagu minul)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Urvo » T Mär 31, 2015 14:02

Milline see tehasepuur välja näeb ehk teisisõnu milline puur lubatud on? On mingit illustreerivat materjali selle kohta?
Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Urvo » T Mär 31, 2015 14:04

PS! Uus raam sai ka GKN-nimelisest tehasest UK-st tellitud ning lubati 4-5 nädala pärast asi kohale toimetada Hollandisse, kust pean selle siis Eestisse saama. Peaks hea asi olema, kuna GKN toodabki raame LR´ile ning ma saan veel galvaniseeritud kujul. Kui vahetuseks läheb, siis proovin seda ka siin kajastada.
Kasutaja avatar
tyyp07
Off-Road entusiast
Off-Road entusiast
Postitusi: 482
Liitunud: L Mär 05, 2011 01:40
Asukoht: Vääna
Kontakt:

PostitusPostitas tyyp07 » T Mär 31, 2015 14:37

Puur näeb välja selline:

Pilt

Aga see ei päästa kuidagi auto esimest otsa.
Defender 110, 2000a
Suzuki Samurai 413, 1990.
http://www.4x4suzuki.ee
http://www.rgb.ee
Kert
53449661
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

PostitusPostitas landy » T Mär 31, 2015 14:50

"Tehase puur" võib olla ka kolmanda partei toodetud ja koos tiiva plekke alt poolt kinni hoidva raamiga.
Pilt

Kusjuures "Liblika" väline turvapuur koos tiiv kaitse torudega oli siiani aktsepteeritud:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... h=a671/url
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Urvo
Esimesed mudapiisad :-)
Postitusi: 49
Liitunud: E Juul 04, 2005 14:07
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Urvo » N Mai 14, 2015 14:54

Vahepeal on jõudnud kohale selline asi:
https://drive.google.com/file/d/0B1NU2i ... sp=sharing
weix2
Rääkige mulle LR-ist!
Postitusi: 5
Liitunud: E Okt 15, 2018 07:53
Asukoht: Rakvere

Re: Roheline LR Defender 90; Urvo; 1997

PostitusPostitas weix2 » K Okt 17, 2018 19:06

.... to be continued?

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist