LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » T Aug 14, 2018 22:47

Sai soetatud veidi võimekam pereauto, kui seda oli peugeot partner.
Mõtlesin erinevate maasturite peale, aga apetiitsena jäi sõelale disco3.

Ostes oli jutt, et kõrgsurvepump on mõned korrad avariisse visanud ja et pumba rõhk on madal, aga no krt, mu sõidustiil ilmselt ei too seda välja.
Küll viskas kohe alguses 2 korda käigukasti avariisse. Olin valmis juba müüjale helistama ja pettuses süüdistama, aga sisetunne(visuaalse vaatluse järel) ütles, et kontrolli rehvirõhud üle.
Nagu tundus, nii oli: 3 rehvi enamvähem tehase norm ja parem tagumine 1,5 umbes...rõhud paigas ja sõidurõõm võis alata. ptüiptüiptüi rohkem viga visanud pole ja sõidab nagu unistus.
Kõik reaalne rauavarustus töötab korrektselt, ehk mootor, kast, el.kässar, amordid õhuga jne on kõik töökorras ja ei lollita.
Mõni pisiviga on, aga ei midagi erilist. Tagumine vasak uks karjub mingi halva ühenduse järgi ja navi ekraan ei reageeri sõrmele.

Ostes sai kohe mootoriõli igaks juhuks ära vahetatud(teades et selle mootori saaled on nõrgad) ja õhufiltrid ootavad vahetust. Enne külma peaks ka webasto ära testima ja eelsüüteküünlad kontrollima.

Kui kellelgi on kogemust selle navi puutetundlikkuse kohalt, siis võib näpunäiteid jagada.
Käed kasvavad mul õigest kohast välja ja üldiselt remondin oma autod ise.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9248
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas landy » K Aug 15, 2018 07:29

Uue auto puhul on vähemalt mootor kodune - see ju pesukoti meeste käetetöö.
Loodetavasti läks mootorisse Castroli õli nagu tehas eeldab, sest tegu väga nõrga ja pirtsaka organiga,
Mis ekraani puudutab,siis tasub käia läbi Imedepõllult ja teha kindlaks teise ekraaniga, kas viga riistvaraline. ning vajdusel saab ka uue ekraani:
https://shop.imedepold.ee/audio-ja-mult ... &results=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Kui käigukasti vead tagasi tulevad,siis vaata kriitilise pilguga üle aku ja ganeraatori seisukord, need põhjustavd anomaaliaid käigukasti töös.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » K Aug 15, 2018 07:31

Sisse läks castrol edge 5w40 ja aku on pealolevate kirjade järgi kasutusse võetud 2017 suvi.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 379
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas DreamWalker » K Aug 15, 2018 07:53

Kunagi ei tea ju kas auto oli igapäeva kasutuses või lihtsalt jutt - aku täis laadida ei maksa midagi :P
Uuematel pillidel jube allergia kui aku pinge langeb - tekib hulgim "anomaaliaid". Räägin 7.se bmw kogemusest - pmst elas automaatlaadija otsas :D

Samuti soovitan käigukasti õli ära vahetada - seda ei tee enamus auto "omanikke" - ainult jutt on tore.
Enamasti kastid sõidetakse kuivaks ja siis on pilpad taga ja arved katastroofilised.

"Dünaamilist" õlivahetust ei soovita - minu ja mu mehhaaniku loogika ütleb et kui auto/kast seisab ja õlivaheti ise surub uue õli sisse siis ongi igasugune mustus kastis laiali surutud ja põhjustab jamasid.
Kõige lihtsam masin tõstukile - käima, kasti laseb vana õli välja (lappad käike) ja värske õli pumpad peale kasti karterisse - siiamaani on kõikidel autodel toiminud ja vuravad rõõmsalt edasi :roll:

Navi kohta ei oska muud öelda kui et LR3 kommuunid/foorumid üles otsida ja kindlasti on info seal olemas - kuigi pädev töökoda/mehhaanik on kindlam variant 8) :lol:

Muretuid kilomeetreid!
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » T Aug 28, 2018 10:00

Oskad ka öelda palju õli mul kasti läheb? Autodata ütles õli tüübid ja asjad, aga kogusest pole automaatkasti juures kahjuks juttu.
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 379
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas DreamWalker » T Aug 28, 2018 16:31

Kahjuks ei kujuta ette.


Mul esimene õlivahetus läks 5+ liitrit.(kast oli täiesti kuiv - välja tuli vaevu 2L)

Hiljem läks juurde 2-3L iga paari kuu tagant.(torustik lekkis)

Arvestades kui odav kastiõli on siis 8L igaks juhuks on okei. Kui juba tõstukil ja puudu tuleb siis on suurem jama :mrgreen:
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9248
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas landy » T Aug 28, 2018 16:51

Õli mis sinna kasti käib on Vaico ATF 6HP V60-0172 ja kogus 10L. Tehase ette nähtud vahetusvälp 200.000 km
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » T Aug 28, 2018 20:10

Balti pakutav on Vaico ATF 6HP V60-0173 mitte 2 lõpus. Kas on vahet?
Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » P Sept 02, 2018 20:57

Oskab keegi öelda, mis rõhuga toimib õhkvedrustuse süsteem? Kas sinna annab panna väljavõtet suruõhu pasunate jaoks?
Kasutaja avatar
Olav
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 109
Liitunud: N Sept 03, 2009 13:48
Asukoht: Harku-Laagri

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Olav » E Sept 03, 2018 11:21

Rõhku ei tea , aga alati annab panna rõhualandusreduktorit.
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kjen » T Sept 04, 2018 07:59

Kardan et seda rõhku ei tule teps mitte piirata.
Ma autoremondist ei tea midagi, aga googeldades võib leida RR kompressoriremondi teemasid, kus räägitakse rõhuvahemikest 120...178PSI ehk siis 8...12bar.
Ja NA sõdurifolkloorist on pärit lustakas jutuke, kuidas mingi praporsik oma vanematüüblise Zil 131 suruõhusüsteemi sellise pasuna ühendas ja värava ees vilet andes selle hoopistükki maha sõitis, kuna autol koos õhusurvega ka pidurdusvõime ära kadus ...
Ehk siis vedurivile tahab palju rõhku ja õhku ning kahtlane, kas see RR kompressor selleks piisav on, kui juba veoauto oma sellega hakkama ei saa.
Aga võib olla on teemaalgatjal mingi lahjem vile kasutada.
Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » K Sept 05, 2018 09:03

Nali on selles, et mul on olemas suruõhupasunad mis ongi zil´i pealt pärit. Ega mõte pole sellega hornblastersit mängida, vaid vajadusel valjemat häält teha, kui seda on originaalpasunad. Tänud vastajatele.
discogirl
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 15
Liitunud: K Mär 07, 2018 11:35
Asukoht: Lõuna-Eesti

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas discogirl » E Sept 10, 2018 10:17

Kas ma saan õigesti aru, et selle auto automaatkäigukasti õlivahetusvälp on 200 000 km?
Ma olen aru saanud, et ikka pigem 80 000-100 000 km. Need kes rohkem linnas ringi lasevad, neile pigem 80 000km.

Mul on sama auto ja no läks meelest see ja sai vahetatud 179 000 km peal alles ja siis läks kast remonti kah, sest turbiin enne
juba andis märku. Peale õlivahetust läks ikka puhta hulluks see värk.
Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » K Nov 28, 2018 11:46

Iseendale ülesmärkimiseks, et läbisõitu 288000 ja sõidab jätkuvalt nagu unistus(miinus kinnine egr klapp).
Minukäes on auto läbinud 20000km. Käigukasti õli vahetus on järgneva paari nädala päevakorras. Õli ja kasti põhi koos filtriga juba ootel.
Kasutaja avatar
Kaarel
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 18
Liitunud: T Aug 14, 2018 19:29
Asukoht: Tallinn-Läänemaa

Re: LR Discovery 3 HSE 2.7d 2007

PostitusPostitas Kaarel » P Dets 08, 2019 10:06

Pole ammu kirjutanud siia. Auto on pakkunud palju sõidurõõmu ja ka paarinädalase seisaku. Kõrgsurvepumba alumise solenoidi juhe kooles ära. Läbisõitu 340000 juba. Vahepeal tuli ka üks lekkiv õhkpadi ära vahetada.

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline