Range Rover Classic. Kult. 1991

Tutvusta teistele Foorumi kasutajate oma autot ja selle ümberehitusi!

Moderaatorid: tt, landy

Kasutaja avatar
Kult
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 154
Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.

Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas Kult » T Nov 13, 2018 11:08

Sai ostetud üks classic kaasfoorumlase käest. Loodetavasti saab kunagi asja sellest.
Karbid ja igasugusesed muud asjad tahavad tegemist.
Mootor ka vm mis on kõige viimane valik mis olla võiks.
Hind oli hea(vähemalt minu arvates), ega muidu poleks ostnud.
Pilt
Viimati muutis Kult, T Nov 13, 2018 15:05, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 9243
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas landy » T Nov 13, 2018 12:58

Edu ja jõudu ning jaga siis projekti pilte.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
MTÜ Tehnikaspordiklubi "Imedepõld"
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 landy@4x4.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 375
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas DreamWalker » P Dets 30, 2018 18:22

Ooo!


Rõõm näha et vanakest hoitakse elus ikka - ootan huviga pilte ja tegemisi :)

jõudu ja jaksu! :wink:
Viimati muutis DreamWalker, P Dets 30, 2018 19:52, muudetud 1 kord kokku.
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 237
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Re: Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas Raigo R » P Dets 30, 2018 18:47

Tööpold päris suur,pole kohta,mis ei vajaks keevitust. Kui tahad oiget mootorit peale panna,siis void kysida nou.
2 X RRC
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 375
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas DreamWalker » P Dets 30, 2018 19:51

Saladus pole siis harige mind ka et mis see "õige mootor" RRC peal siis on? :roll:
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
Raigo R
Kohe panen 33" rehvid!
Postitusi: 237
Liitunud: E Dets 13, 2010 12:01
Asukoht: Pärnu

Re: Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas Raigo R » P Dets 30, 2018 23:18

OM 606 on puhtalt isiklik arvamus,aga kellele ema,kellele tytar. Klassikule on ideaalne muidugi 6,2 Cadillaci voi 5,7 Corvette mootor,aga piirid paneb paika see va krabiseva hulk,millega tuleb kytuseärikaid nuumata,seega mina jään esimese väite juurde. Molemal minu klassikul on om 606 130 kw,läbisoiduga arvatavasti yle 600000 ja mootorid nurruvad monusalt ja arvan ,et veel 400000 on varuks. Jah,vahetan ka oli iga 5000 tagant.
2 X RRC
Kasutaja avatar
DreamWalker
Rendin difrilukud!
Postitusi: 375
Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
Asukoht: Tartu

Re: Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas DreamWalker » E Dets 31, 2018 00:37

OM 606 on puhtalt isiklik arvamus,aga kellele ema,kellele tytar. Klassikule on ideaalne muidugi 6,2 Cadillaci voi 5,7 Corvette mootor,aga piirid paneb paika see va krabiseva hulk,millega tuleb kytuseärikaid nuumata,seega mina jään esimese väite juurde. Molemal minu klassikul on om 606 130 kw,läbisoiduga arvatavasti yle 600000 ja mootorid nurruvad monusalt ja arvan ,et veel 400000 on varuks. Jah,vahetan ka oli iga 5000 tagant.
OM606 on alati hea valik - selles pole kahtluski - legendaarne moto.
Hea meelega loeks sellise kombinatsiooni (OM606 + RRC kere) elulugu :wink: :wink: :wink: 8)
2001a Discovery 2 TD5
Where comfortzone ends - adventure begins!
Kasutaja avatar
randorelv
Unistan offroadist!
Postitusi: 55
Liitunud: K Jaan 28, 2015 21:56
Asukoht: lääne-virumaa

Re: Range Rover Classic. Kult. 1991

PostitusPostitas randorelv » N Jaan 03, 2019 00:18

Range Roverile sobib muidugi v8 ka väga hästi. Land roveril neid erinevaid varjante kah mida valida. Hobiautol ei ole kütusekulu alati ka kõige suurem mure. Kütuse liigi muutmine passis on muidugi mure.

Mis roostesse puutub siis oma kogemus ütleb et kui ise keevitad siis pole hullu. Niikaua kui rellakas röögib ja keevitus kärtsub läheb raha suht vähe. Sileplekk, rellakakettad ja elekter on suht odavad. Muidugi kui tahaks päris hästi teha, siis võiks mõned kohad valmis toodetud remondi plekkidega teha, kui neid muidugi saada on. Jääb originaalile lähedasem. Omast kogemusest võin öelda, et discovery puhul läks tehnika üle käimise peale rohkem raha kui keretöödele, aga ma tegin ka kõik ise nii et tööraha ei arvesta. Minu tasu oli rõõm meeldivalt sisustatud ajast ja tempel tehnoülevaatusel. Sealt edasi on iga kilomeeter dividend investeeringult. :D Classic on ilus auto, tasub korda teha.

Mine “Kasutajate autod”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist